Sinds vandaag heb ik een probleem met de Nederlandse ondertiteling bij sommige series en natuurlijke net bij mijn favoriete serie. Als ik ga kijken met WiFi heb ik geen Nederlandse ondertiteling. Maar zet ik de WiFi uit en gebruik mijn bundel dat heb ik wel Nederlands ondertiteling. Iemand die dit ook heeft of mij kan helpen?
Volgens mij is deze storing wel eens eerder geweest. Wij hebben het ook eens gehad. En gisteren zat ik een Russische serie te kijken, toen deed de ondertiteling het maar half. En die heb ik bij Russisch echt wel nodig. Dus ben ik overgeschakeld op Engelse ondertiteling en die deed het wel.
Ik heb contact gehad met Ziggo. Ziggo wist niet wat het kon zijn maar had wel mijn modem gereset. Nog steeds had ik geen Nederlandse ondertiteling. Toen contact gezocht met netflix. Op de een of andere manier zat mijn account gekoppeld met amerika. Heb dik een uur aan de telefoon gezeten en ze hebben een reset gedaan en het moet vanavond opgelost zijn. Ik hoop het want de kinderseries zijn niet meer Nederlands en de oudste vind het niet leuk