Ondertiteling netflix

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bones, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Sinds vandaag heb ik een probleem met de Nederlandse ondertiteling bij sommige series en natuurlijke net bij mijn favoriete serie.
    Als ik ga kijken met WiFi heb ik geen Nederlandse ondertiteling. Maar zet ik de WiFi uit en gebruik mijn bundel dat heb ik wel Nederlands ondertiteling. Iemand die dit ook heeft of mij kan helpen?
     
  2. jupke

    jupke Niet meer actief

    Ben je er al uit?

    Je kunt bij de serie zelf de taal instellen. Had je dat geprobeerd?
     
  3. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Ja dat had ik geprobeerd. Alleen er staat geen Nederlands tussen als ik via WiFi kijk.
     
  4. jupke

    jupke Niet meer actief

    Dat is wel heel raar.

    Een keer uitloggen?
     
  5. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ben je in Nederland of in het buitenland?
     
  6. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Ik heb me uitgelogd en weer ingelogd nog steeds geen ondertiteling
     
  7. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Ik ben gewoon in nederland. Dat het bij sommige series in het buitenland niet werkt dat weet ik wel
     
  8. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij is deze storing wel eens eerder geweest. Wij hebben het ook eens gehad. En gisteren zat ik een Russische serie te kijken, toen deed de ondertiteling het maar half. En die heb ik bij Russisch echt wel nodig. Dus ben ik overgeschakeld op Engelse ondertiteling en die deed het wel.
     
  9. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even bellen?
     
  10. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Ja dat had ik mij ookal bedacht. Aangezien er verder geen manier is om contact op te nemen.
     
  11. Bones

    Bones Actief lid

    12 jun 2015
    280
    80
    28
    Ik heb contact gehad met Ziggo. Ziggo wist niet wat het kon zijn maar had wel mijn modem gereset. Nog steeds had ik geen Nederlandse ondertiteling.
    Toen contact gezocht met netflix. Op de een of andere manier zat mijn account gekoppeld met amerika. Heb dik een uur aan de telefoon gezeten en ze hebben een reset gedaan en het moet vanavond opgelost zijn. Ik hoop het want de kinderseries zijn niet meer Nederlands en de oudste vind het niet leuk
     

Deel Deze Pagina