Ongesteld èn positieve test na terugplaatsing cryo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Barbje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Wie heeft er ervaring met oplopende positieve zwangerschapstesten en menstruatie/bloedingen?
    Sinds zaterdagavond een tweede streepje te zien, 6 dagen na terugplaatsing van 1 cryo.

    Gisteren, 8 dagen na terugplaatsing begon menstruatie. Echt op dezelfde manier als altijd.. donkerrood en helder rood. Vandaag heel veel bruin en ook helder rood.
    Het streepje op de kV test van vanmiddag was nog donkerder... dit geeft zoveel onzekerheid!
    Ik ga morgen het ziekenhuis weer bellen om voor bloed prikken te vragen... gisteren zeiden ze dat het niet nodig was...

    Ik lees graag ervaringsverhalen of tips.. iemand?

    Ik zal proberen een foto toe te voegen met een paar testen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Ik heb het in juni gehad, helaas geen positief verhaal. Ik deed om de 2 a 3 dagen tests en die liepen mooi op en ineens bleef hij wit. En toen werd het bloeden ook heel erg. Ik hoop voor jou het beste! Maar je kan nou zo vroeg nog alle kanten uit helaas
     
  3. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Kam beide kanten op gaan. Bloedingen die erg veel op menstruatie lijken kunnen voorkomen bij een zwangerschap. Er zijn zelfs vrouwen die 'netjes' elke maand 'ongesteld' worden maar toch echt zwanger zijn.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Je test is iig prachtig opgelopen.
     
  4. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat een onzekerheid zeg.. :( Het kan beide kanten op helaas. Ik duim dat het goed zit!
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier hetzelfde gehad alleen dan met een verse tp.
    Helaas liep dat niet goed af...
    Sterkte met het zenuwslopende afwachten.
     
  6. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Vandaag bloed geprikt en een echo. Hcg was nu 51 , 10 dagen na terugplaatsing van blastocyst.
    Heel onrustig Baarmoederslijmvlies en het leek er heel sterk op dat dit aan het afbreken was... wat ik al vermoedde.. ze sprak uit dat ze verwacht dat de miskraam de komende dagen doorzet..
    Ook een cyste van 5 cm, de lege follikel van de eisprong heeft zich gevuld onder invloed van hcg..
    Daar komt dus die pijn vandaan. Maandag weer terug..
     
  7. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ah wat naar zeg... Sterkte!
     
  8. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bah wat balen.. Knuffel. :(
     
  9. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Bedankt voor jullie reacties..
    Ja het is echt ontzettend balen en verdrietig...
    zo lang wachten, ziekenhuis bezoeken en pijnlijk toestanden met spuiten enz en dan gaat het weer mis..:.
    Ik hoop heel naïef op een wonder dat het toch goed komt en dat het er twee waren en er 1 is afgestoten..
     
  10. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Balen zeg! Ik hoop met je mee. Ik ben ook erg naïef af en toe en dat kan geen kwaad soms.
     

Deel Deze Pagina