Ongesteld worden na missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vaatdoek, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Beste dames,

    Het onderwerp zegt het al, hoe voelt het om ongesteld te worden na een missed abortion?
    Ik heb zelf 3 miskramen gehad maar de 1e was ik de ronde erna gelijk zwanger, 2e had ik curettage gehad en voelde het niet anders dan anders en nu moet ik morgen ongesteld worden maar al 1,5 week last van steekjes en vanmorgen ongi krampen maar verder niets.
    Gisteren een test gedaan, deze was omo wit, even later een streepje en nu zie je er weer niets op, had een paar druppels water erdoor laten lopen.
    Ik ben even benieuwd of er meer dames zijn die zo'n pijnlijke buik hebben na een missed abortion en voor eerste keer echt ongesteld worden?

    Ik hoop natuurlijk morgen een positest in handen te hebben maar reken er vooralsnog niet teveel op
     
  2. Lindy1985

    Lindy1985 Bekend lid

    22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Hoi meis,

    Ik heb ook een missed abortion gehad eind juli en deze is met cytotec pillen opgewekt.. ook geen pretje maar ik heb vrij snel daarna weer gewoon een goede cyclus gekregen. Bij mij is er ook niet meer pijn bij de menstruatie, eerder minder.. ik hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk:rolleyes: .. maar indien je het wel wordt, is het denk ik wel goed voor je lichaam.. het moet weer even herstellen na alles wat het heeft meegemaakt natuurlijk..
    Zelf heb ik even een cyclus gewacht met weer proberen omdat ik mijn lichaam de kans wilde geven eerst weer een 'normale' maand te geven.. maar dit is voor iedereen anders;)
    Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben!
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  3. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Mijn eerste 'normale' menstruatie na ma (opgewekt met cytotec) was anders dan mijn normale menstruaties. Ik had meer kramp (echt pijnlijk, nog nooit gehad bij ongi's) en meer bloedverlies. De 2 menstruaties daarop volgend waren weer normaal kwa hoeveelheid, duur en ongemakken. Maar had liever gehad dat ik ze niet had gehad natuurlijk ;)
    Hoop op een snelle positieve test voor je!
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  4. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel. Hoop voor jullie ook snel raak!
    Morgen een test wagen, ben benieuwd.
     
    Lindy1985 vindt dit leuk.
  5. Lindy1985

    Lindy1985 Bekend lid

    22 mrt 2017
    578
    550
    93
  6. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Helaas omo wit... gek lijf toch... ;)
    Hoop nu maar dat ik gauw ongi word.
     
  7. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Hoi vaatdoek, hoe gaat t nu met je? Ik vind het heel erg dat je een MA achter de rug hebt. Zijn de rode duivels inmiddels doorgebroken of zit je nog op het wachtbankje. Heel veel sterkte en succes.
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  8. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Dank je wel.
    Ik ben inmiddels ongesteld inderdaad. Ergens jammer maar ook blij en vooral bevestiging dat ik dus 5 sept een eisprong heb gehad en alles weer ‘normaal’ werkt.
     

Deel Deze Pagina