Wanneer zwangerschapstest?.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door water27, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi allemaal,
    Ik ben nieuw hier en heb me aangemeld omdat ik een vraag heb en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Mijn vriend en ik willen graag over een paar maanden voor een kindje gaan (onze eerste). Nou ben ik 20 december gestopt met de pil en heb ik condooms gekocht voor de komende twee maanden. Nou heb ik veel gelezen over dat de eisprong dag 14 is. Dus dachten wij het op 1 januari het (tijdelijk) voor de laatste keer onbeschermd te doen. Volgende dag begonnen met ovulatietesten en ja hoor een smiley. Ik heb een vroeg ei gehad op dag 8,9. De volgende dag bleef de test wit. Nou bestaat er de kans dat ik zwanger ben maar aangezien ik niet weet wanneer ik ongesteld moet worden ( ik ken mn cyclus nog niet ) weet ik ook niet wanneer ik kan testen. Weten jullie dat??
     
  2. lova

    lova Niet meer actief

    De testen gaan uit van 14 dagen na je eisprong de 1e niet ongesteldheidsdag (nod), op de meeste testen staat dat je vanaf 10 dagen na je eisprong een test kunt proberen.. succes :D
     
  3. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dank je wel lova voor je snelle antwoord :) dan ga ik nog even snel een test bestellen en misschien kan het dan maandagochtend. Spannend
     
  4. Koali

    Koali Fanatiek lid

    1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je kunt ook die van de Kruidvat halen 2 voor €5,-
    Die schijnen ook al vroeg een zwangerschap aan te geven.
     
  5. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik heb net sensitest midstream besteld. Maar die kv 2 v 5 haal ik dan wel als de test negatief is. Is altijd handig om in huis te hebben liggen begrijp ik nu..
     
  6. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63

    Jij kan ook bijna testen zie ik.. Spannend hoor. Succes
     
  7. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je verder ook klachten ofzo? Ik had ook na 9 dagen mn ei al (2 januari) en voel me de laatste dagen raar.... Moe,beetje gespannen borsten met aders erop, begin van de week rommelende darmen, bij vlagen midselijk.... Beetje vreemd, is mn eer ad te x dus weet niet wat ik ervan moet vinden......
     
  8. lova

    lova Niet meer actief

    Sensitest is een goede test, succes.. :)
     
  9. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dank je wel :)
     
  10. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi ja ik had ( dacht ik ) ook symptomen.. Voelde innesteling steken gerommel onder in m'n onderbuik gepaard met bruine afscheiding. En voelde me 'anders'. Maar dat is nu sinds 3 dagen weg. Dus voor de zekerheid doe ik een test want denk er wel vaak aan. Maar denk niet dat ik zwanger ben want voel me weer net als 'normaal'. Maar jij voelt je borsten en je bent misselijk.. Dat is toch duidelijk een teken..? Wanneer ga jij testen? Zijn jullie allang bezig voor een kindje?
     
  11. marietje

    marietje Bekend lid

    24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dit is onze eerste poging.....ik heb gelezen dat het ook door t verwijderen van de spiraal (21 dec) kan komen, maar ik weet t niet, voel me vreemd.... Haha! Of ik word gewoon gek....;)
    Als ik me eind volgende week nog zo voel, ga ik testen! Jij morgen las ik? Succes!!!! Ben benieuwd. Laat maar ff weten wat t geworden is! ;)
     
  12. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja dat had ik ook hoor, dat ik me vreemd voelde! Gevoel van dat je t weet! Alleen is dat bij mij nu weg.. Misschien ben ik wel aan het ontpillen. Ik laat het je weten ;)
     
  13. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

    Bij mij is de spiraal de 18de december verwijderd. Toen drie dagen gebloed waarschijnlijk gewoon van de ingreep aangezien ze bij met met een hysteroscopie hebben gedaan. Die eerst week voelde ik me kip lekker en was blij dat hij er eindelijk uit was! De twee weken erna was ik heel de dag misselijk en pijn in mijn borsten. De dag van verwijdering moet je nemen als eerste cyclus dag. Dat betekend dat ik nu op 27 zit en als het goed is morgen mijn NOD zou kunnen hebben. Maar ook ik weet niet hoelang deze cyclus zal gaan duren. Spannend he, kan haast niet wachten tot de ong of doorzet of de test duidelijkheid geeft!

    groetjes! :)
     
  14. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi, heel spannend allemaal. Misselijk en pijnlijke borsten lijken me symptomen.. Wanneer ga je testen? Moeilijk hè als je je cyclus nog niet weet.
     
  15. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik ga maandag tot vrijdag er even tussen uit om lekker te genieten en te shoppen in Brugge. Als mijn ongesteldheid dan nog niet is doorgezet dan ga ik testen. Heb met die misselijkheid al een paar keer getest allemaal emo wit. En daar was ik toch wel erg teleur gesteld van. Dus om mezelf niet gek te maken wacht ik er een week mee. Wel erg moeilijk. Aan de ene kant hoop ik gewoon dat de ong snel doorzet en dan kunnen we echt gaam beginnen haha:)
     
  16. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dat doe je goed even lekker weg gaan! Je maakt jezelf makkelijk gek hè. Dat heb ik ook. Daar moet ik echt voor wake. Je denkt er toch elke dag een aantal keer aan. Ik ben blij als het morgenochtend is. Wat de uitslag ook is, ook al wordt ik komende week ongesteld. Dan kunnen we idd echt beginnen :D
     
  17. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik heb hier op het forum ook al dames gezien die na het stoppen met de pil of verwijderen van de spiraal een cyclus hadden van bijna 100 dagen! Laten we voor ons hopen dat dat niet het geval is want dan wordt ik echt even niet goed :$
     
  18. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    :$ 100 dagen??!! Ik wist niet eens dat dat kan.. Jeetje. Dan zou ik alle hoop verliezen denk ik.. Idd hopen dat t ons niet overkomt, niemand eigenlijk! Hou je me even op de hoogte? ;)
     
  19. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey meid!

    Ja tuurlijk. Zal morgen in de middag nog ff updaten en dan vrijdag weer! 99dagen in spanning dan kennen ze me opnemen hoor haha!
     
  20. Rosalyn

    Rosalyn Fanatiek lid

    6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey Water27,

    Toch al eerder een update, net aan t werk geweest en was flink druk. Kreeg steeds meer hoofdpijn en steken in mijn buik, ook de rug ging steeds meer zeer doen. Volgens een collega liep ik als quasimodo:p Toen ik naar t toilet ging (beetje vies praatje) geel bruinig slijm. Nog nooit eerder gehad, dus nog steeds de vraag of mijn menstruatie die vannacht/morgen komt of iets anders i dont know!
    Bij jou nog veranderingen?

    groetjess:)
     

Deel Deze Pagina