Ongewoon bloedverlies.. pos zwangerschaptest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door S1984D, 6 jul 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S1984D

    S1984D Nieuw lid

    6 jul 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb zo'n rare cycylus deze maand dat ik mij een beetje zorgen maakt. Vanaf de dag van mijn eisprong ben ik druppels bloed gaan verliezen dit een week lang. Toen begon ik echte grote stolsels te verliezen en flink te bloeden. Stolsels stopte na 2 dagen en bloedverlies hield aan. Nu vandaan na ( 2,5 week ) is het bloeden eindelijk gestopt en enkel bruine afacheiding bij het vegen. Om het zekere voor het onzekere te zijn aangezien ook steken elke keer voelde in buik en lies.. en voordat ik naar dokter zou gaan deed ik nu net een zwangerschaptest. Tot mijn grote verbazing krijg ik hier een licht streepje op. Nu maak ik me zorgen en weet even niet wat ik hier van moet denken?. Iemand dit ooit meegemaakt?
     
  2. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Nee, niet meegemaakt. Zou het kunnen zijn dat je kort zwanger bent geweest?
     
  3. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ja, het lijkt dan toch op een miskraam... misschien over 2 dagen nog eens testen?
     
  4. S1984D

    S1984D Nieuw lid

    6 jul 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ga inderdaad nog eens testen om te kijken of het donkerder word. Miskraam zou kunnen. Enkel zo apart dat ik de dag na eisprong al begon met vloeien zou zeggen dat het dan nog niet eens bevrucht is. Door al dat bloeden heen heeft er toch een bevruchting plaats gevonden heel gek. Zal mij benieuwen of streep donkerder word.
     
  5. Kris81

    Kris81 Fanatiek lid

    14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik bedoel misschien nog kort zwanger van de vorige ronde, qua timing is het anders wel heel vlot meteen na eisprong. Zeker dat je echt een eisprong had?
     

Deel Deze Pagina