Mischien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meid18, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meid18

    Meid18 Lid

    21 aug 2008
    53
    0
    0
    Hallo allemaal k ben nieuwe hier k ben een meid van 18 ik vraag me eigenlijk wat af ik heb nu al bijna meer dan een week klachten van misselijkheid slecht slapen ik krijg het soms ook enorm benauwd ik heb een gespannen buik en allemaal van die kwaaltjes maar k ben gestopt met de pil dus ik vraag me nu af komt het door de pil of ben ik gewoon echt zwanger en k durf eigenlijk nog geen test te doen ben nog beetje tot het uiterste het wachten mischien dat er toch een ongi aankomt maar dat betwijfel ik normaal voel ik die al aantal daagjes van te voren wat kan ik nu het best doen..?alvast bedankt
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het beste wat je kunt doen is een test kopen.
     
  3. Meid18

    Meid18 Lid

    21 aug 2008
    53
    0
    0
    Dus als ik nu een test haal en die morgenochten gebruik en ik zou zwanger zijn kan ik al posi testen ik dacht als k mischien nog ff wacht tot volgende week?
     
  4. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Hoe lang ben je gestopt met de pil, hoe lang is je cyclus en wat was je eerste dag van je laatste menstruatie?

    We kunnen je beter helpen als we wat meer informatie hebben ;)
     
  5. Meid18

    Meid18 Lid

    21 aug 2008
    53
    0
    0
    me eerste dag van me laatse menstruatie was de 26ste die duurde tot de 30ste(juli) ik heb een cyclus van 21 dagen
     
  6. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief


    Wanneer ben je gestopt met de pil? Want het kunnen ook gewoon ontpillings verschijnselen zijn, kan soms maanden duren. En lijken helaas vaak op zwangerschaps symptomen.

    Je zou op zich al een testje kunnen doen als je twijfeld omdat je NOD (niet ongesteld dag) al voorbij is. Dan weet je het zeker.
     
  7. Skye

    Skye Niet meer actief

    Maar als je aan de pil hebt gezeten, dan heb je toch een cyclus van 28 dagen ipv 21. Als dat zo is, dan is je nod pas 23 augustus. Das dus pas over 2 dagen
     
  8. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Hey skye daar zeg je wat, je hebt gelijk. Dan moet de cyclus inderdaad 28 dagen zijn. En kan ze pas over 2 dagen testen.
     
  9. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ja precies. Nog even geduld nog
     
  10. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    uhm ze is toch gestopt met de pil. en dan kan je eigen lichaam een andere cyclus maken. :)
     
  11. McGyver

    McGyver VIP lid

    30 jun 2008
    12.014
    0
    0
    jep dan kan je inderdaad een andere cyclus hebben.
    hoeft dus niet perse 28 dagen te zijn.

    je kunt of testen of wachten tot je ongi wordt of niet
     
  12. Skye

    Skye Niet meer actief

    Tuurlijk kan dat, maar dat weet je toch niet als je de eerste cyclus na je pil hebt.
     

Deel Deze Pagina