Pijnlijke borsten, krampjes, ik weet t niet meer

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door OemHudaifa, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hoi dames,

    Ik zit met een aantal dingen. Ik heb dit forum al helemaal uitgelezen volgens mij, maar had toch de behoefte om een eigen topic te openen.

    Mn man en ik zijn nu in de derde ronde voor een kindje. De tweede rond kreeg ik wat pijn in mijn borsten, ik ben nu nog vrij jong dus ik ging ervan uit dat ze bezig waren met groeien. Ik was uiteindelijk 7 dagen overtijd en heb een aantal nega tests gehad. Ben daarna 4 inplaats van 7 dagen ongi gweest, afijn, gewoon niet zwanger in ieder geval. De pijn in mn borsten hield wel aan. Tijden mijn ingesteldheid leek het even te zijn verdwenen, maar dat kan ik me ook verkeerd herinneren. In ieder geval, na mijn laatste ongi-dag had ik toch nog steeds een sterk ongi-gevoel. Dat trok een dag later weg. Precies 14 dagen kreeg ik mijn ei, heel duidelijk. Ik lag krom van de pijn, het was iets heftiger dan normaal. Nu heb ik al heel wat daagjes van steekjes (rond de schaambeen, en soms trekt het ook naar boven toe naar mijn borsten) en krampjes rond de baarmoeder. Mijn borsten doen nu echt heel erg pijn, en ze zijn echt heel groot geworden. Mijn tepelhoven zijn (volgens mijn man) veel groter geworden en die bultjes zijn ook in aantal vermeerdert. Vandaag leek de pijn even weg te trekken maar het kwam opeens weer terug en veel heftiger. Vooral in mijn rechterborst, mn tepel is opgezwollen, dikke aders en PIJN! Zelfs als ik ze niet aanraak.

    Nu is dit ook de enige maand waarvan ik dacht het zou wel eens zo kunnen zijn, maar ik wil er niet op hopen. Wat denken jullie?

    5 sept is mijn nod.

    Sorry voor dit lange verhaal

    Groetjes,

    Oem (moeder van) Hudaifa
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Tja het lijkt er wel op.
    Vaak is je gevoel ook juist maar zeker weten doe je het pas als je getest heb helaas.
    Nog een paar dagen in onzekerheid ben ik bang.

    Succes.
     
  3. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    ja precies, het is een beetje dubbel. Ik heb trouwens ook last van obsipatie, heel soms diarree en winderigheid (sorry : S)

    Verder eet ik best veel, plas ik wat vaker en heb ik moodswings, Maar dit zijn ook symptomen van een ongesteldheid bij mij dus....

    Heb echter nog geen ongi-pukkeltje en die heb ik meestal wel..

    Nou als het geen zwangerschap is, dan toch maar even langs de dokter voor die borsten.


    Ik houd jullie op de hoogte ; p
     
  4. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hoi dames,

    Vandaag tijdens het winkelen voor de vakantie kreeg ik (weer) een zeurend gevoel in mijn rechterlies. Iedereen in mijn omgeving vond me duidelijk zwanger en mn man eistte dus een test, want hij wilde het weten.

    Ik moet pas over 5 dagen ongi worden...maar heb toch maar getest. En wat denk je? POSITIEF!

    Het was een vaag streepje, die ik totaal niet verwachtte. Heb in de avond nogmaals getest, om het maar zeker te weten, maar wederom positief.

    Ik zal mijn eerste symptomen even opschrijven, zodat iemadn anders er misschien wat aan heeft:

    Eisprong:

    Enkele dagen erna enorme pijn, tot aan mn ribben toe.

    Regelmatige lichte ongikrampjes, die nu overigens heftiger worden

    Groter wordende borst, zeer pijnlijk, en doorbloedde aderen en meer bultjes.

    Een beetje maagzuur.

    Gevoelig voor geurtjes

    Vaker plassen

    Obstipatie en winderigheid

    Haaruitval

    Harde buik

    Moodswings


    Nou dat was het ; P

    Veel succes aan de iedereen die zwanger wil raken en houd de moed erin. Indien het iets goeds voor jullie is, zal het jullie zeker geschonken worden
     
  5. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ohw ja, ik had ook nog last van verhoging, beetje misselijkheid en soms krijg ik het ineens warm

    Ook heb ik geen last van afscheiding,alleen heel licht en waterig, en dat had ik normaal wel.
     
  6. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd meis!
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Een voorzichtige gefeliciteerd met je nog prille zwangerschap :).

    Sommige van de symptomen krijg je ook wanneer je niet zwanger bent. Ik ga helemaal niet meer op symptomen af :).
     
  8. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Het enige waar ik las van heb als ik ongi moet worden is dat ik een huilbui krijg, buikpijn en pukkeltje.

    Maar ik dacht idd ook, het zullen vast ongi-symptomen zijn. Echter, het voelde anders, diep vanbinnen was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar ik wilde er niet aan denken ivm met een eventuele teleurstelling.

    Vooral als je dit forum leest, dan merk je je lichaam je voor de gek kan houden, maar er zijn 3 dingen die er voor mij wel uitspringen.

    Obstipatie
    Ongi-krampjes (te vroeg en lichtjes)
    Pijnlijke, grote borsten met doorbloedde aders.

    Iedere keer als iemand hier last van had bleek ze zwanger te zijn.

    Ik zie dat je over 13 daagjes mag testen, nog even geduld dus.

    Ik hoop dat dit ook een mooie maand wordt voor jou

    groetjes

    Oem Hudaifa
     

Deel Deze Pagina