hoe vertellen aan ouders????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moppie, 14 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    Ben wel erg benieuwd hoe de zwangeren onder ons het nieuws aan hun ouders hebben verteld en wanneer??? Hebben jullie ook nog bijv een cadeautje voor hun gekocht???
    Kortom hoe is dit bij jullie gegaan???
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zit ook al heel hard te verzinnen. Mijn zus had namelijk een kadootje gekocht. Dus ik wil graag wat anders. Ik zat al te denken om een tshirtje voor mijn neefje te laten drukken met Ik krijg een neefje/nichtje!!

    ik weet niet, ik zie er een beetje tegen op om het tegen mijn schoonouders te vertellen. Mijn schoonmoeder heeft de irritante neiging op elke keer als wij het over kinderen hebben te roepen, Geniet nou nog even!!! pfff alsof ze geen oma wil worden!
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb het een beetje stuntelig verteld

    Zo van pap, mam, mijn test is positief!!
    Mijn moerder reageerde door de dolle heen
    Mijn vader zei: wacht eerst maar eens af en bel de dokter.

    Later toen bleek dat het echt waar was vond hij het ook geweldig.
    Nu ze er eenmaal is (onze dochter) is hij verschrikkelijk blij dat hij het allemaal nog mee kan maken en dat hij veel betrokken word bij haar ontwikkeling.
    Hij heeft dat met mij vroeger (?) allemaal moeten missen en nou heeft hij het gevoel dat hij de kans krijgt om het allemaal toch nog mee te maken.

    Hier ben ik ook heel erg blij om hij leeft helemaal op als hij haar ziet.
    mijn schoonouders vonden het ook erg leuk alleen ze wonen wat verder weg en worden er daardoor niet zo heel veel bij betrokken.

    Groetjes Jolanda
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Bij de bakker kun je van die chocolaatjes kopen met blauw-witte en roze-witte spikkels. Daar hebben we 2 doosjes van gekocht en onder het mom van we hebben wat lekkers bij de koffie gegeven.

    Toen het doosje werd opengemaakt was het meteen duidelijk!
     
  5. Hextha

    Hextha Lid

    30 jul 2005
    28
    0
    0
    Rijswijk
    Wij hebben de eerste keer, grootouderdagboekjes gekocht en die gegeven.
    En nu ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn dochtertje.
    Dus gaan we een t-shirt laten drukken, met aan de voorkant: weet je wat ik voor mijn verjaardag krijg?
    En aan de achterkant: een broertje of zusje!
     
  6. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Wij hebben de ouders en schoonouders een pakje muisjes gegeven. Hun reactie was geweldig
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Bij mijn ouders verspraken we ons, we zaten in een restaurant te luchen en ineens zei mijn vriend iets (ik weet niet eens meer wat) maar mijn moeder begreep t gelijk, ben je zwanger riep ze....en toen kwamen dikke tranen, hahaha zaten we daar met z'n allen te huilen net toen de ober de bestelling kwam opnemen...schoonouders hebben we t ook gewoon verteld, iedereen reageerde reuze leuk!!!
     

Deel Deze Pagina