onrustig/huilend drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Flynnie11, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flynnie11

    Flynnie11 Bekend lid

    8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Hallo,

    Mijn zoontje van 8 weken drinkt nu al 2 weken zeer onrustig. Halverwege begint hij met z'n hoofd te trekken, huilen, schoppen, voeding laten lopen. Maar hij heeft overduidelijk nog wel honger, huilt nog. Ik voed op verzoek en hij krijgt ongeveer 3 flessen van 120/4 en 3 van 150/5 met een half schepje jbpm en sab simplex (slikt veel en had krampjes) Hij weegt bijna 6 kilo. Soms is hij na 80 ml echt al klaar maar niet tevreden. Hij dronk de eerste weken heel veel en goed. Ik ben begonnen met HA voeding en toen naar standaard gegaan (geen combi bv meer) maar ben nu toch weer met HA begonnen. Cb gaf aan dat hij wat allergisch leek en daar deed hij het toch wel beter op. Ook wil ik de dr. Brown fles gaan gebruiken. Enig idee wat er zou kunnen spelen? Zat zelf te denken aan KMA, verborgen reflux maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Moet ik hier iets mee of kan ik het aankijken? Hij drinkt wel meer dan het minimale, is alert en plast goed.

    Groetjes Flynnie
     
  2. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi Flynnie11,

    Dank voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

    Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou
     
  3. Flynnie11

    Flynnie11 Bekend lid

    8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Goed, dan is hij 8 maand... 😄 Nee serieus? Wat jammer.
    Maar ik begrijp dat het niet aan jullie ligt.

    Toch bedankt voor de reactie!
     
  4. Nutricia

    Nutricia Bekend lid

    4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi Flynnie11,

    Dankjewel voor je reactie. Je mag natuurlijk wel altijd telefonisch contact opnemen, zoals hieronder aangegeven.

    Fijne dag!

    Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou
     

Deel Deze Pagina