Onrustig, zenuwachtige, niet kunnen slapen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Diaantje: GEFELICITEERD :D
    Welkom bij de zwangeren!
     
  2. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Dank je!
    Jij ook nog gefeliciteerd he!
     
  3. puk

    puk Lid

    18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    Dus toch! gefeliciteerd! :D :D
     
  4. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ja toch, haha.

    Ik kon echt niet meer wachten met testen... En voor de zekerheid zelfs 3 testen gedaan. We konden het niet geloven! Ben zo blij, ben de hele dag al in de wolken.

    Alleen me ouders zijn op vakantie, en ik wil het ze zo graag vertellen. Ze worden voor de eerste keer opa en oma. Ben de oudste thuis, dus ze zullen het wel geweldig vinden!
     
  5. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    diaantje1984 gefeliciteerd :D :D :D :D
    geniet er lekker van

    ik denk dat het bij mij niet zo mag zijn...ben vandaag goed ongesteld geworden.... :cry:
     
  6. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Dank je wel!

    Jammer voor je, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Dat vond ik altijd een van betere dingen dan, want dan zit je niet zo in onzekerheid.

    Op naar de volgende ronde? Of wil je nog wachten?
     
  7. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hier nog zo'n stresskip, slaap gewoon slecht, maar dat komt omdat ik ook temperatuur als had ik me voorgenomen dat niet meer te doen....zucht......ik word wel 3 keer per nacht wakkeer en tegen de tijd dat ikk moet tempen slaap ik echt niet meer, heel irri, dus als het deze maand niet raak ik gooi ik de thermometer weg volgende keer, echt waar, want ik word er ook erg onrustig van.

    Ben echt 24/7 bezig met zwanger worden , en iedereen zegt laat het los, maar leg me maar eens uit hoe dan......
     
  8. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Ik ben wel blij inderdaad dat ik nu gewoon weet waar ik aan toe ben en dat ik niet meer met die onzekerheid zit....
    Maar ik denk dat het wachten wordt, want mijn vriend wil het liever nog niet :(
     
  9. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Dames ik heb nog een vraagje :( (ik blijf vragen stellen :p)

    Ik ben anderhalve dag best wel goed ongesteld geweest en daarna is het minder geworden. Daarna kwam er alleen maar echt vel rood en soms oud bloed leek het wel (sorry voor deze benoemingen op de vroege ochtend).
    Maar nu is mijn probleem dat ik mijn tampon niet eens normaal erin kan doen :( als ik hem er in wil doen wordt ie tegen gehouden :confused: (ik denk baarmoeder?) maar dit heb ik nog nooit gehad

    Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?
     
  10. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    ik heb ook weer last van slaapproblemen.
    Vorig jaar had ik ook echt moeite met in slaap komen. Vorige cyclus (toen was ik ook zw) was ik juist midden in de nacht wakker.
    Ik hoop dat het een goed teken is.

    Cyntje ik heb er altijd moeite mee met het inbrengen wanneer de ongi minder wordt. Een kleinere proberen of met een inbrenghuls...
     
  11. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Oke...maar ik heb hier nooit last van :( heb dit echt nog nooit gehad...
    mijn baarmoeder heeft nog nooit zo laag gelegen. Ik krijg namelijk echt maar net mijn tampon erin...steek bijna zelfs een stukje uit...het maakt niet uit welke ik gebruik...heb het bij allemaal... :(
     
  12. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Lijkt me zeer sterk als dat je baarmoeder is.
    Maar goed je zal je lichaam wel het beste kennen...
     

Deel Deze Pagina