Ons maart-clubje gaat bevallen!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Jabinca, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

    Sssstt hahaha
     
    Julias vindt dit leuk.
  2. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Hahaha

    Hoeveel slapeloze nachten kan een mens verdragen joh? Ben ook al niet eens meer moe en wordt mega moe van het maagzuur.. snap het niet heb geen eetlust na mijn 4 happen avond eten niks meer gegeten :eek:
     
  3. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Dat is knap irritant idd. Hier gisteravond sinds een tijdje na het avondeten nog gesnaaid. Ik had opeens zin in een gebakje. Dus ik even naar de suup hierachter met de auto haha. Man zei neem ook gelijk wat snoep mee! Stond ik daar hoogzwanger met in mijn armen: 2 moorkoppen, 2 hazelnoot gebakjes, 4 donuts, fruitella, red band, milkyway en autodrop :roflmao:

    Maar 2 Rennies voor het slapen gaan werkt hier perfect, dus nergens last van.
     
    nachtdiertje, washburn, Jabinca en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Probeer eens wat van die crackertjes te eten anders of iets te sabbelen zoals antiflu pastilles? Enneuh... Na 4 slapeloze nachten en een nachtje doorhalen was mijn dochter er. Dus de mooie datum ligt in jouw vooruitzicht! :D
     
    mamaNath87 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  5. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ooooh heerlijk zeg!!
     
  6. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ooooh wat hoop ik dat zo erg hè! Serieus.. ik kan gewoon niet meer :cry:
    Ben net ook gewoon in huilen uitgebarsten in de badkamer :cry:
    Het is inmiddels al 06:00 uur geweest en lag er vanaf 22:00 uur in en nog geen oog dicht gedaan en dat al 3 nachten :cry:
     
  7. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @mamaNath87 wat breekt je dat op zeg. Ik hoop op of goede nachten of snel een baby voor je! Dit is echt slopend.

    Hier gaat het nog steeds niet zo goed met voeden. Heb haar vannacht alleen om 22:15 daadwerkelijk aan mijn borst gekregen. Andere keren moest ze weer spugen. Ze heeft ook erg veel moeite om mijn linker tepel aan te happen. Voor haar kleine mondje zijn mijn tepels best heel groot. Rechts is wat ronder en gaat gelukkig goed. Links misschien een tepelhoedje zei de kraamhulp gisteren na dik 15 min proberen aan te happen daar.
     
  8. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    He jij hebt echt rotnachten @mamaNath87 ! Hopelijk begint het bij jou pas als je wat slaap hebt kunnen inhalen

    Hier nu nog hetzelfde als vannacht. Af en toe een wee en roze slijmverlies. Heb ze niet getimed want zijn gemakkelijk weg te puffen en niet kort genoeg achter elkaar. Zoontje ligt nu naast me. Over een uurtje trommel ik mijn man uit bed, die is grieperig dus laat hem nog even liggen. En dan ga ik zelf proberen nog even te slapen en dan zien we wel wat de dag brengt
     
    washburn vindt dit leuk.
  9. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Babbelboxje klinkt wel als het begin, heel veel succes!

    Aan alle zwangere dames, heel veel sterkte met de laatste loodjes, voor iedereen breken nu echt de laatste dagen (of heel stiekem nog iets meer) aan.

    Iemand opperde de Dr. Brown fles met prematuren speen voor de gulzige drinker. Ook daar heeft ze 40 cc in 3 a 4 minuten mee binnen als we haar haar gang laten gaan. Dus paar slokken, speen eruit en zo door.
    Ik kolf inmiddels ruim 50 cc per kolfbeurt, dus de borstvoeding loopt :). Vanochtend voor het eerst weer een hele voeding aan de borst gegeven, ze had genoeg aan 1 borst en ligt nu 2 uur later nog te slapen. Ben benieuwd of we nu over kunnen op alles aan de borst. Ga nog wel nakolven na iedere voeding voor extra stimulatie en minimaal iedere 3 uur voeden (in de nacht mag ze er 4 uur tussen laten).

    Wat een hoop kleintjes al snel over het geboortegewicht! Hier is de buffel er nog lang niet, zit er nog bijna 400 gram onder, maar ja ze was ook bijna 4 kilo en heeft 1,5 dag niets gehad.
     
    washburn, Julias, Wanda68 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ooow wij liggen ook zo! Alleen heeft ml last van mijn adem :roflmao: :p en ben ik zwaar aan de omeprazol en de gaviscon. Dan nog kan ik pas later in de nacht (nog net voor het gevoel dat mijn bekken aan de linkerkant afscheurt) omdraaien.
    Ik zou anders een lactatiekundige inschakelen. Je kan bij (aanhap)problemen er beter z.s.m. bij zijn ;)

    Nou hier nog steeds geen baby hoor :p
     
    Babbelboxje en Oumi86 vinden dit leuk.
  11. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @mamaNath87 zou je niet in overkeg met de vk een slaappil kunnen nemen? Die had ik in het ziekenhuis ook aangeboden gekregen dr 1e nacht, maar afgew gelukkig. Deze nachten zijn echt killing!

    @caroline1 kijk uit met al dat aanhappen met kloven! En beetje melk eruit knijpen en dan kijken of het gaat. Ik zou ook een lactatiedeskundige mee laten kijken.

    @Gruffalo123 fijn dat de bv zo goed op gang is nu! Go girl!

    @Wanda68 ook geen tekenen nu?

    @Babbelboxje het wegpuffen klinkt al heel dichtbij hoor!!!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  12. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Blijft wel spannend bij jou nu zeg! Hopenlijk zet het goed door :)
     
    Wanda68 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  13. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Sorry kan je helaas niet helpen :( misschien hebben de anderen nog goede tips voor je!
     
  14. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Lekker dat het zo goed opgang komt nu! Maar een snelle drinker dus.. komt vanzelf dat ze weer goed op gewicht komen :)
     
  15. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Vervelend hè!
    Wordt eens tijd dat jij gaat bevallen :p kunnen wij ook beginnen Haha!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  16. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Net wat je zegt killing.. ml zei net wel dat ik in begin van mijn slaap snurkte.. maar dan heb ik hooguit 2,5-3 uur geslapen want ik lag sowieso al vanaf 02:00 uur wakker..
    ik heb het nog 06:30u zien worden en mijn zoontje was halfuurtje later wakker..
    super lief van mijn man dat hij direct naar beneden is gegaan met mijn zoontje en hebben ze daar gechilled, ze zijn net samen onder de douche geweest en zijn op pad om boodschappen te doen..
    maar hier geen slaap te bekennen :eek:
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  17. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ben t met @Wanda68 eens over llk die kan je @caroline1 echt beter ondersteunen!

    Hier is Omar ook nog niet over zn geboorte gewicht.. blijft best gelijk. Maar mn vk maken zich geen zorgen omdat hij toch heel erg geel zag en dus alles eruit moest plassen en poepen. Dat koste veel energie. Hij had de eerste week wel 5 a 6 poep luiers per dag. Dat zijn er nu 2 a 3 geworden.

    Zijn navel is ook nog niet droog hij had echt een mega navelstreng dus Echt dik.. had dat nog nooit gezien nu ook op zn buik is t zo groot. De vk verbaasde zich dat hij eigenlijk zo klein is want hij had groot kunnen worden aangezien de placenta en navelstreng in zeer goede staat waren.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  18. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    @caroline1 zit je borst erg vol als je haar aanlegt? Dan kun je t beste eerst even met je hand kolven en als de druk eraf is echt met twee vingers alsof je een sigaret vast pakt en dan vanaf onder haar zelf (met de tepel wat omhoog gewezen) aan laten happen.

    http://www.nultienborstvoeding.nl/film.html

    Mooi en leerzaam filmpje over aanhappen. Mooi voor iedereen die bv geeft of wil geven!
     
    Wanda68, Ikke22812 en mamaNath87 vinden dit leuk.
  19. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw

    Wat lief van hem en echt balen dat je zo slecht slaapt. Toch nu lekker je rust pakken. Op de bank met een simpele film.. wie weet val je nog even lekker in slaap.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  20. Babbelboxje

    Babbelboxje Fanatiek lid

    3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Zal maar even een update plaatsen :)

    Geen verandering nog. Lekker even ontbeten, en gedoucht. Nog steeds af en toe een wee.
     
    Wanda68, Julias, mamaNath87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina