Ons meisje in de wolken... (overleden door knoop navelstreng)

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Daisykesie, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Tranen in mijn ogen na het lezen van je berichten. Wat een verdriet en wat een bewondering heb ik voor je hoe je hier mee om gaat. Een hele dikke digitale knuffel en ik wens jullie alle goeds toe in 2015.
     
  2. Babbs

    Babbs Niet meer actief

    Heel veel sterkte en kracht gewenst!
     
  3. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

  4. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Zucht, even weer heel emotioneel hier.
    Vienna vroeg of ze de kamer van 'baby-zusje' weer mocht bekijken. Dus wij samen naar haar kamertje, alles bekijken, aanraken, kletsen over dr zusje. Poeh, was wel even heel zwaar, maar ergens ook wel mooi. Vienna deed op het laatst het muziekdoosje aan het ledikantje aan, want "misschien hoort baby-zusje het wel" (zoals zij het zei) :(
    En toen zei ze "doei zusje" en gingen we weer het kamertje uit. Vervolgens gaat ze weel vrolijk spelen, alsof er niks aan de hand is. Zo heerlijk dat ze dat kan...!

    Alweer ruim 3 maanden geleden (en het doet nog net zo'n pijn...)
     
  5. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat gaat Vienna er mooi mee om en wat zal dat weer extra moeilijk zijn voor je.

    Gewoon even een dikke knuffel
     
  6. dewendy

    dewendy Actief lid

    17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Daisy, wat is het toch mooi en moeilijk om die samen met Vienna te doen.

    Liefs
     
  7. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Dankjewel meiden!
    En anneliesje, wat gezellig, jij ook hier!
     
  8. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Prachtig en verdrietig xxx
     
  9. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Wat mooi... Dikke knuffel!
     
  10. kuikentjepiep

    kuikentjepiep Bekend lid

    30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik zit hier ook mee te huilen. Wat vreselijk. Niet te geloven.
    Ik kan alleen maar zeggen veel sterkte en ik hoop dat je kracht zult vinden met je gezin om door te gaan.
     
  11. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Heel erg bedankt!
     
  12. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Mag ik je terug alsjeblieft? :(
    Ik mis je zo, maar ik weet niet precies wie. Ik ken mijn bloedeigen kindje nog geen eens. Ik weet de kleur van je ogen niet, ik ken het geluid van je stem niet, ik weet niet hoe je bewegingen eruit zien. Ik weet alleen hoe je voelde en hoe je er 'slapend' uit ziet...en dat is te weinig. Veel te weinig...
    Ik doe zo mijn best om mijn dagen zonder jou door te komen, maar dit is weer zo'n dag dat het bijna niet gaat :(
     
  13. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Dikke knuffel.

    Konde we tijd terug draaie en het een mooi moment van maken.
    Nu kunne genieten.
    Hoe zou ze zijn geweest, op wie zou je lijken...
    Duizenden vragen, die vragen blijven.
    Waarom? Een vraag waar we nooit antwoord op krijgen.
    Leven wat nooit meer zoals voor heen was wordt.
    Leegte die nooit te vullen is.
    Was g
    Het maar een droom.

    Xxx
     
  14. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Bedankt voor je mooie woorden khloe!

    Pfff, vandaag alweer 4 maanden geleden en nog steeds doet het zo'n enorme pijn. Af en toe ben ik zo bang dat ik deze pijn de rest van mijn leven blijf voelen... :(

    Ik merk dat het angstgevoel ook weer terugkomt nu mijn nicht en een kennisje voorbij de 30 weken zijn. En nog een kennis die ieder moment kan bevallen. Ik hoop zo dat bij hun alles goed gaat! Maar tegelijkertijd zou dat me ook enorm jaloers maken en dat zou niet moeten horen...
     
  15. Zia86

    Zia86 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat verschrikkelijk oneerlijk :( ik wilde je heel veel sterkte wensen....geen woorden voor....knuf
     
  16. dewendy

    dewendy Actief lid

    17 nov 2014
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daisy, kippevel van je woorden. Wat een verdriet..... Je gaat het redden, maar het is zo moeilijk.

    Knuffel.
     
  17. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Lief meisje, vanavond is weer zo'n moment hoor; dat ik het koud krijg en kippenvel tegelijk heb als ik aan je denk en je foto's bekijk. Wat was je toch mooi, waarom moest je nou door zoiets stoms van ons heen gaan? Dan kijk ik naar de foto's vlak na je geboorte, hoe lief je op mijn buik was gelegd, op je zij met je kleine armpje om mn buik heen geslagen alsof je mama wilde knuffelen... Oh lieverd, kon ik je nog maar kroelen. Ik mis je zo enorm!
    Je had nu 4.5 maand oud geweest. In huis hangen foto's van je grote zus met diezelfde leeftijd. Een big smile op haar gezicht. Had jij ook al zo'n mooie lach gehad? We zullen het nooit weten en dat doet zo'n pijn! Je leeft voort in onze harten, in je grote zus en hopelijk heel snel in je kleine broertje of zusje die hopelijk gaat komen. Maar dat neemt niet weg dat jij er ook had moeten zijn... wat doet het toch vreselijk veel pijn dat jij er niet bent, lieve schat :(
     
  18. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat een vreselijk verdriet. Ik hoop dat jullie wensen voor een brusje voor jullie meiden snel uit mag komen en het weer wat toekomstvisie mag geven. De pijn zal nooit weg gaan maar de scherpe randjes gaan zachter worden.
    Sterkte
     
  19. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Meid wat verschrikkelijk voor je........... wil je heel veel sterkte wensen, wat lijkt het me moeilijk voor je!!!!
     
  20. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Dankjewel!
    Na bijna 5 maanden is het nog even moeilijk helaas :(
     

Deel Deze Pagina