Hoeveel dagen in de week werken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door loncocacola, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

    loncocacola Actief lid

    13 jan 2008
    302
    0
    0
    Vooral voor de vele actieve dames hier. Hoeveel dagen in de week werken jullie en voor degenen die fulltime werken, missen jullie kindjes jullie niet heel erg?

    Ik werk nu parttime, meestal 3 tot 4 dagen in de week, maar ben op zoek naar een nieuwe baan. En er waren 2 baantjes waar ik op gesolliciteerd heb, maar daar willen ze dat je fulltime werkt. Lijkt mij maar zwaar en dan moet mijn kleintje mij zoveel dagen missen. Maar ik heb het er wel voor over als ik die baan krijg aangeboden.

    Daarom nieuwsgierig naar hoeveel dagen jullie in de week werken.
     
  2. Inger1979

    Inger1979 Fanatiek lid

    4 dgn in de week en papa's ook 4 en ik vind het prima te doen ;)
     
  3. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik werk 4 dagen in de week en papa 5 dagen
    als er bij ons een 2e komt dan ga ik 3 dagen werken, maar niet stoppen want dat kan niet
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik 2 dagen in de week (en ik studeer nog, maar ik hoef alleen nog maar m'n scriptie te schrijven, dus dat doe ik allemaal vanuit huis, 's avonds als Milan op bed ligt en in 't weekend als mijn vriend thuis is).
     
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    ik werk 2,5 dag op kantoor en halve dag thuis. Meer zou ik absoluut niet willen, minder ook niet
     
  6. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben thuis blijf mama en werk dus niet.
    Mijn man is door zijn werk alleen in de weekenden thuis.
    Hij werkt fulltime.
     
  7. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ga straks 3 dagen werken, maar mijn persoonlijke insteek is dat ik meer dagen bij mijn kind wil zijn dan op kantoor, dus 4 dagen thuis en 3 dagen werken, mijn vriend is dan 1 x per 2 weken een dag thuis, de andere week past mijn moeder op en schoonmoeder past 2 dagen in de week op, dus wij hebben het ook wel ideaal qua opvang gelukkig...
     
  8. ik ben thuisblijfmoeder en werk 7 dagen per week ;)
    Mijn man verdiend genoeg om ons gezin te onderhouden.

    maar anders was ik 2 dagen gaan werken of zo
    Dat zou ik genoeg vinden, maar het moet natuurlijk financieel wel te doen zijn
     
  9. lennylenn

    lennylenn Niet meer actief

    ik werk de ene week 3 dagen en de ander 4 dagen naja..zo zou het eingelijk moeten gaan i.p daarvan werk ik 5-6 dagen!!!!!! tuurlijk mis ik mn kindje wel zodra ik thuis kom is hij ook helemaal alleen van mij:D en op mn vrije dagen ook. maar met papa heeft hij ook super veel lol. dus dat doet me dan ook weer heel goed
     
  10. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb een contract voor 38 uur. Nu met mijn ouderschapsverlof eraf werk ik per maand 3 weken 3 dagen per week en 1 week 4 dagen per week. Snap je hem nog? :D
     
  11. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben gezinsmanager en werk dus 7 dagen per week:D
     
  12. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik werk in de kraamzorg en dan is het even wat lastiger omdat je steeds 8 dagen achter elkaar werkt. De bedoeling is waarschijnlijk dat ik steeds 8 dagen ga werken en dan tussendoor 6 dagen vrij ben. Dat komt gemiddeld dan op 4 dagen per week uit. Ik werk dan om het weekend en m'n man is dan thuis. Onze kleine zal dan gemiddeld 3 dagen per week bij de oppas zijn.
    Nadeel is dat ik gemiddeld 6 uur per dag werk, zou dit 8 uur zijn kon ik tussendoor langer thuis zijn.
     
  13. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik werk nu nog 2,5 dag en ga na de bevalling naar 2 vaste dagen. Half dagje minder dus! Voor mijn zoontje er was werkte ik 32 uur, verschilde per week hoeveel dagen dat waren.

    Vind 2 dagen straks meer dan genoeg! hahaha en het is financieel haalbaar!

    kus miek
     
  14. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.703
    113
    Ik werk vijf dagen en mn mannetje ook. Hij werkt op zaterdag en is dan op woensdag vrij. Zo hoeft demi geen 5 dagen naar de opvang en hebben wij allebei een papa en een mama-dagje met demi.
     
  15. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ik werk sinds oktober 9 uurtjes in de week.. 4 avonden een uur en drie kwartier en de laatste 2 uurtjes..
     
  16. Krokus

    Krokus Fanatiek lid

    5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik werk 7 dagen per week






































    2,5 dag op kantoor en de rest thuis
    maandagochtend, dinsdag hele dag en donderdag hele dag op kantoor en de rest van de dagen thuis.

    Vind het af en toe wel zwaar maar zou niet kunnen stoppen met werken, word dan helemaal gek denk ik. Mijn man werkt gewoon 5 dagen in de week en in zijn functie kan dat ook niet minder.
     
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    2 dagdelen, meestal 1 middag (mijn man werkt 1 dag per week thuis) en 1 avond. Ik werk thuis. Meer kan ook, maar daar heb ik echt de tijd niet voor.
     
  18. sunnyday

    sunnyday Fanatiek lid

    10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik werk 24 uur over 4 dagen verspreid. Had graag meer bij mijn meisje willen zijn, dus zijn druk aan het brainstormen om dat voor elkaar te krijgen, maar het is financieel wel moeilijk voor ons.
     
  19. mamavan3meiden

    mamavan3meiden Niet meer actief

    Ik werk gemiddeld 25 uur per week, maar dan thuis.
    Ik doe de administratie van het bedrijf van mijn man...

    Lijkt handig, maar ook weer niet, want je bent eigenlijk altijd aan het werk.

    Nu de jongste naar de peuter gaat heb ik 2 ochtenden van 3 uur die ik daarmee vul en de rest gaat in de avonduren zitten en soms zelfs de zondag, dit is met name als de kids vakantie hebben en ik overdag dan dus niks kan doen.
     
  20. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Ik werk 18 uur per week in onregelmatige diensten.. Er is geen pijl op te trekken..

    Meestal 1-2 diensten door de week en dan nog om het weekend 2 diensten..

    Vind het ideaal..En werk s'avonds/s'nachts dus weinig oppas nodig..;)

    Ik zou echter niet meer willen werken. Is ook niet nodig financieel.. Vind de combinatie voor ons gezin goed!
     

Deel Deze Pagina