Ontharingscreme

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rosi, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

    Rosi Actief lid

    23 mei 2006
    191
    0
    0
    Meiden, ik had zoveeel haargroei op mijn buik... dat ik dat weggehaald heb met ontharingscreme. Het lukte aardig goed en groeit na 2 weken nog steeds niet echt terug.
    Later vertelde ik dit aan een paar vriendinnen waarop zij reageerden of het wel goed is? En dat ik dit had moeten navragen aan de Vk...

    Weet iemand het?

    Ik ga nu zitten twijfelen. Het lijkt mij dat het geen kwaad kan althans nooit iets over gelezen.

    Groetjes
     
  2. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik denk niet dat het kwaad kan..misschien kun je even de bijsluiter lezen?
    Ik zou het haar sowieso niet weghalen. Na je zwangerschap verdwijnt dit vanzelf weer.

    Gr Toys

    PS Ik ga er van uit dat je niet veel haargroei had voor je zwangerschap ;)
     
  3. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lijkt me geen probleem ik scheer me ook van onder met scheergel is geen probleem hoor
     
  4. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ligt er aan met wat je onthaard denk ik. Gewone scheergel lijkt me niet schadelijk, maar bijvoorbeeld Veet of zo...
     
  5. Rosi

    Rosi Actief lid

    23 mei 2006
    191
    0
    0
    Ojee, het was ontharingscreme van feet....

    :oops: :oops:
     
  6. xje

    xje Actief lid

    26 feb 2007
    157
    0
    0
    ZH
    Ik denk dat 1 keertje niet zoveel kwaad kan, maar ik zou het niet regelmatig gebruiken. Er zitten veel chemicalien in. Normaal gebruik ik dat spul voor mijn "snor" maar nu hars ik die (auw auw auw) (Gelukkig valt het met mijn "snorgroei" mee en hoef ik het maar 1x in de 3 maanden te doen ;) )
    Die haartjes horen bij zwanger zijn en gaan na de bevalling vanzelf weer weg, maar als je je eraan stoort kan je ze misschien beter wegscheren of harsen.
     
  7. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier gaat er regelmatig de feet overheen, volgens mijn VK kon het geen kwaad...
     
  8. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Over je buik?
    Ik had tijdens mijn zwangerschap ook ontiegelijk veel haargroei op mijn buik, maar heb het nooit weggehaald. Was veel te bang dat het dubbel en dwars zou terug komen :confused: Al heb ik wel een paar keer flink getwijfeld of ik het zou doen of niet.
    Nu, achteraf, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb! Nu 3 maand na de bevalling, zijn de haartjes op mijn buik al een stuk minder! Het is nog niet helemaal weg, maar het begin is er! :-k
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    of dit mag weet ik niet,
    maar ik zelf heb dus altijd al een flinke beharing , (nu nog meer) en heb van alles geprobeerd, maar werd gek van alles, of het was perfecto, maar kwam snel terug, of rode uitslag en tegen de tijd dat het weg was, moest ik alweer ontharen, ik heb ook zo'n electrische die de haren eruit trekt met wortel en al, maar ja daar ben je uren mee bezig, harsen, etcetcetc, van alles gedaan, feet hielp bij mij het beste, zacht en bleef lang weg, en geen stoppels, maar ik vind dit altijd 1 a 2 dagen zo stinken, dus nu heb ik voor mij een geweldig iets,
    ik heb gewoon zo een wilkinson intuition ding, waar je zeepjes met mesjes op moet zetten,.........dit is echt toppie, je haalt het in een mum van tijd weg, is zacht en stinkt niet,....
    lekker makkelijk, je staat onder de douche en hoppa ff tussendoor :)
    sinds ik dit probeerde, voor mij ff niks anders meer,.....
    ze zeggen zeepjes zijn duur, maar op de beverwijk markt betaalde ik geloof ik 5 euro voor 3 stukjes ,



    echt het proberen waard ;)
    [​IMG]
     
  10. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lijkt me niet dat het kwaad kan. het dringt niet tot alle lagen van de huid door, dus komt op die manier lijkt me niet bij je kindje terecht. misschien een beetje denken om ventilatie, maar dat vind ik sowieso met dat spul, het stinkt zo haha je hebt nu ook veet voor onder douche! echt ideaal
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow ja veet ipv feet :)
     
  12. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    oh ik ben gelukkig niet de enige met haar op mijn buik :D k heb toevallig nog veet staan waarmee je ken douchen alleen komen de haartjes dan niet 2x zo dik terug ? :S
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ik heb ook gehoord dat je die tijdelijke haartjes maar moet negeren....
    Als je begint met weghalen.....
    Maarja, leed is al geleden he ;)
    Elmo
     
  14. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb ook bossen haar op mn buik, :p onee, maar wel veel donshaartjes en laatst was ik met mn scheermesje bezig op mn benen en ben toch maar ff over mn buik gegaan, maar nu komt het alweer terug.
    ik denk dat ik ze ook maar ga negeren, straks komen er stoppels op mn buik. Das ook niks.
    ik onthaar mn bikinilijn ook gewoon nog met ontharingscreme (die niet stinkt, veet voor de gevoelige huid geloof ik)
     
  15. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik gebruik ook veet ontharingscreme voor onde de douche. Wel niet voor mijn buik ofzo, maar voor mn benen. Waarom zou dat niet mogen als je zwanger bent :( omdat er chemishe troep in zit? Nou jaaaa... alsof er ook maar 1 kans bestaat dat je je ongeboren kindje schaadt, met ontharingscreme op je buik :( Ten eerste zit de baby in een goed beschermende stel vliezen, en daarover nog je baarmoeder, en dan nog 4 lagen huidweefsel... :)

    Ik scheerde mn buikhaar altijd weg.. dacht ook dat het 2x zo erg terug zou komen, maar ik stoorde me er vreselijk aan! Als ik mn buik wilde laten zien keek iedereen tegen een stukje bos aan :p Dus gewoon weg geschoren,en na de zwangerschap is het nooit meer terug gekomen.
     
  16. mamaliciouss

    6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    Wauw, ik dacht bijna dat ik de enigste was met een 'overbehaarde' buik! Sinds dat ik zwanger ben heb ik heel veel donkere haartjes op mijn buik en ik heb aan mijn verloskundige gevraagt of 't normaal was en wat ik er aan kon doen.. Ze had me verteld dat ik het beter niet kon weghalen, omdat je dan meer kans hebt dat het na je zwangerschap zo blijft. En na je zwangerschap verdwijnt het trouwens vanzelf! Dus ik wacht nog lekker een paar maandjes :)
     
  17. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Pfff ik heb het probleem dat ik altijd een 'snorretje' heb. :oops:
    Normaal wax ik het,maar dat lijkt nou 4x zo'n zeer te doen. (kan dat eigenlijk wel? :( )

    Ik zie het eigenlijk ook niet erg zitten om het daar met ontharingscreme te doen,ik bedoel je hangt er toch met je neus boven en ademt dat spul in.
    Weet er iemand wat ik verder aan kan doen?
     
  18. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Voor de meiden die het nog niet gedaan hebben, zou ik de tip mee willen geven om het niet weg te halen die haartjes op je buik. Ik heb ze ook gehad en na de bevalling verdwijnen ze weer vanzelf. Mijn zus heeft ze dus wel weggehaald tijdens de zwangerschap en nu is nu nog bezig terwijl haar dochtertje alweer 7 maanden is....ze blijven nu terug komen.
     

Deel Deze Pagina