ben ik zwanger ? wie kan mij alsjeblieft helpen!.....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sjanna, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjanna

    sjanna Lid

    29 aug 2008
    5
    0
    0
    Ik slik al rond de 2 jaar de pil en was een zondag gestopt, wanneer ik ongesteld werd. Deze week slikte ik ook antibiotica omdat mijn verstandskiezen getrokken waren. Die zondag erop was het weer tijd om mijn pil te slikken...deze had ik echter pas rond een uur of 6 savonds geslikt. Rond 10e had ik seks met een jongen... zonder condoom. Nu ben ik verschrikkelijk maar dan ook echt verschrikkelijk bang dat ik zwanger ben... Ik heb nu de laatste dagen last van pijn in me onderbuik. Mischien stel ik me aan en verbeeld ik het me...maar is er kans dat ik zwanger ben? ik weet echt niet meer wat ik moet doen...

    wie kan mij helpen!
     
  2. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    mmm, je kunt een test doen ,omdat t dan zeker 2weken terug is dat je sex hebt gehad.

    ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat je zwanger word?

    succes meid!
     
  3. sjanna

    sjanna Lid

    29 aug 2008
    5
    0
    0
    nee het is totaal niet de bedoeling! ik ben nog hartstikke jong en ik ben hier dan ook totaal niet aan toe. Wanneer kan ik het beste de zwangerschapstest doen?
     
  4. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mag ik vragen wanneer je begonnen bent met de strip. Als je een keer s'avonds begin in plaats van s'morgens kanhet normaal gesproken geen kwaad hoor. Als je sex heb terwijl je antibiotica slikt kan dat wel.

    Meestal als je de pil slikt en je vergeet hem een keer kan je hem ook nog binnen 12 uur slikken nadat je het had moeten slikken. Vandaardat als je normaal s'morgens met je eerste pil van de strip begint kanhet geen kwaad als je het een keer leter doet.

    Als je het zelf niet vertrouwd kan je altijd op het moment dat je het moet worden een testje doen. Ook al word je ongesteld voor het zekere.
     
  5. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    FF testen en next time double dutch vrijen zeker als je antibiotica moet slikken diaree hebt gehad of hebt overgegeven, dit zijn allemaal zaken die pilwerking verminderen, een pil doet er een half uur ovber om opgenomen te worden in het bloed, binnen half uur kotsen en/of diaree is nog eenmaal de pil innemen of double dutch!

    Het hoeft niet zo te zijn maar wel ff testen dan weet je het zeker!

    Sterkte!
     
  6. dannyb

    dannyb Lid

    24 sep 2007
    46
    0
    0
    kapster
    eindhoven
    en zwanger worden is niet het enige waar je je druk om moet maken meid,
     
  7. sjanna

    sjanna Lid

    29 aug 2008
    5
    0
    0
    ja dat snap ik. Over een week doe ik een test en dan horen jullie het nog...
     
  8. ladyangelinaM

    ladyangelinaM Actief lid

    10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama

Deel Deze Pagina