Ontwikkeling staat even wat stil?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetvienna, 31 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Tja, ik ben best wel een beetje ongeduldig hoor. Dus voordat ik iedereen over me heen krijg :) Vind het zo ontzettend leuk om de ontwikkelingen bij mijn zoontje te zien. En de afgelopen maanden ging hij best hard. Ging ons volgen, ging babbelen en leerde meer nieuwe geluidjes, ging op zijn buikje rollen etc. Hij wil ook steeds zitten en sabbelt een beetje water uit een glas. Zo strekt hij sinds een paar dagen zijn armpjes naar ons uit als hij uit het wippertje getild wil worden, zooo lief! Maar....het lijkt wel alsof het de laatste tijd minder hard gaat? Hij rolt bijv. op zijn buikje en tilt dan zijn hoofdje op maar afgezien van de paar keer dat het hem is gelukt om ook weer terug te rollen naar zijn rug, gebeurt er verder niets nieuws. Het lijkt wel alsof het een beetje stil staat, even geen echt grote ontwikkelingen meer?
     
  2. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat gebeurde hier ook in fases.. Af en toe een periode dat er van alles nieuws gebeurde. De rest van de tijd werd er geoefend met de nieuwe dingen.. Die moeten ze toch eerst onder de knie krijgen, voordat ze verder kunnen.
     
  3. kimmetje55

    kimmetje55 Actief lid

    7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    jep hier ook t geval..
    eerste 4 maand iedere week iest nieuws.. een lach, een rol, vastpakken van dingen.. daarna even niks! en vanaf 7 maand kruipen draaien zitten enzz
    komt wel goed dus..
    denk idd dat ze eerst al t nieuwe moeten oefenen voordat ze toe zijn aan ietsnieuws!
    de wereld is groot!
    veel plezier!
     
  4. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik geef heel eerlijk toe dat deze periode 4 - 8 maanden erg saai is! Tenminste, zo heb ik dat ervaren. Je kunt niet wachten, totdat ze leuk op je reageren, een beetje kunnen zitten en gaan kruipen.

    Nu ben ik ook ongeduldig.... ze kan bijna lopen..... OWWWWWW.... :D
     
  5. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Whahaha jij snapt m :)
     
  6. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Inderdaad, haast iedere week wel iets nieuws! Nu...tja inderdaad de dingen die hij heeft geleerd beter onder de knie krijgen denk ik!
     
  7. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    je bent inderdaad wel heel erg ongeduldig
     
  8. lisanne1204

    lisanne1204 Actief lid

    19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    hier hetzlefde hoor ze kan nu al best veel en kan idd niet wachten tot ze weer wat nieuws kan hahhah
     

Deel Deze Pagina