Woensdag eerste echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aylin16, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb woensdag mijn eerste echo ben zo zenuwachtig denk de hele tijd na over dat het ook wel eens mis zou kunnen zijn. Slaap er slecht van ben thuis afwezig. Is dit wel normaal? Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook erg zenuwachtig maar niet zoals nu. Normaal ben ik erg nuchter ik herken mezelf helemaal niet terug zo zenuwachtig. Meer meiden die hier last van hebben?
     
  2. Spannend hoor! ik heb donderdag mijn eerste echo.

    heel veel succes!
     
  3. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Meiden allebij heel veel succes :baby: met de eerst echo
     
  4. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dank je wel Starry ben op van de zenuwen!
     
  5. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Jij natuurlijk ook heel veel succes!
     
  6. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Hé,ik heb ook woensdag de eerste echo! :D
    Ik herken het gevoel.Ben ook behoorlijk zenuwachtig en zelfs een beetje angstig.Ik weet wel waar het bij mij wegkomt.Ik heb iets meer dan een jaar geleden een miskraam gehad waar we bij de echo achterkwamen.
    sindsdien vind ik die eerste weken/maanden echt niet fijn.
    Ik hoop iets te zien kloppen!en dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie.

    groetjes Mirjam
     
  7. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi Lieneke,

    Vorig jaar februarie na 8 weken zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad en ook wij kwamen erachter d.m.v. de eerste echo. Vruchtje was al gestopt met groeien met 5 weken. Deze ervaring maakt mij ook erg onzeker. Gelukkig kort erna weer zwanger geraakt en in februari dit jaar bevallen van een dochtertje. Zie dat jij ook een paar maanden terug bent bevallen. Ik hoop voor ons beiden dat we morgen allebei een kloppend hartje te zien krijgen. Ik weet al 2 weken dat we morgen de echo hebben dus de weken kropen voorbij! Ik ga voor ons duimen!
     
  8. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat spannend! Heel veel succes allebei en laat even weten hoe het is gegaan!
     
  9. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O meis, ik heb dat ook hoor. Ik heb woensdag ook mijn eerste echo en ben bloednerveus.
    Ik heb hetzelfde als Mirjam dat bij mij bij de echo er ook achterkwamen dat het niet goed zat. Ik haalde de 7 weken en dan stopte ons kleintje met leven. Nu ben ik dan 7 weken en 3 dagen. pfffff.
    De laatste van de drie was in april dit jaar.
     
  10. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Mimmi vervelend zijn die twijfelende gedachte. Ik heb het zelf ook meegemaakt en je hoort het ook veel van andere. Vandaar mijn onzekerheid.

    Ik laat morgen direct weten hoe het is gegaan. Ieder goed nieuws is ook weer een positief iets voor andere zwangere dames met nare ervaringen! Aan de ene kant denk ik dat het wel goed is maar aan de andere kant ben ik ook ontzettend bang voor een teleurstelling :( Nou de echo nadert....hopelijk slaap ik vannacht een beetje.
     
  11. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bericht was voor jou bedoelt weet niet waar ik de naam lieneke vandaan haal?
     
  12. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jij ook heel veel succes morgen en ik hoop ook te kunnen slapen. Hetscheeld dan wel dat ik heel erg moe ben dus hopenlijk blijft dat zo. Zou ik nu naar bed gaan ben ik uur of 5 klaarwakker. Hmmzz dat word dus op zijn vroegs 10 uur.
     
  13. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    jullie ook heel erg veel succes!
    Ik heb ook het ene moment het gevoel dat het wel goed zit,maar daarna volgt meestal al snel de gedachte dat het toch weer fout zit.
    Ik laat het morgen ook gelijk weten hoe en wat.
    Ben bang dat het slapen bij mij niets word.Vannacht lag ik al de hele tijd te draaien en ben om 10 voor 6 al van bed gegaan.Gelukkig is het nog maar 1 nacht!

    Groetjes Mirjam

    O,en Aylin,denk dat je die naam,Lieneke onder mijn banner weg hebt.Het is de naam van mijn dochtertje :)
     
  14. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb ook geen oog dicht gedaan vannacht was ook vanmorgen al om 07:00 eruit en alvast de fles voor Aylin (mijn dochter aan het maken). Wat voor zwangerschaps symptomen heb jij nu? Ik eigenlijk best weinig. Daarom twijfel ik soms ook best over de zwangerschap. Ik denk dat slapen ook niks word bij mij...gelukkig nog maar 1 nachtje! Hoe laat heb jij de echo? Ik pas 's avonds :cry:
     
  15. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lief dat je meeleeft laat zeker weten hoe het is gegaan!
     
  16. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik moet om half 3 bij de gyneacoloog zijn.Heb vannacht toch wel wat geslapen.Wel liggen draaien,maar tussendoor wel geslapen.Gelukkig weten we vanmiddag meer.
    Heel veel succes allemaal en zodra ik kan,laat ik weten hoe het gegaan is.
     
  17. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Mirjam ik hoor het wel van je. Vanavond ben ik pas aan de beurt maar je hoort het direct. Ik heb ook wel wat geslapen maar ook wel liggen draaien hoor. Ik ga duimen voor jullie!
     
  18. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Aylin,

    Hèèl veel succes straks met de echo! Ik hoop dat alles helemaal goed is en dat je iets meer gerustgesteld bent. De zenuwen zijn wel normaal het is reuze spannend natuurlijk!

    Ik heb deze vrijdag mijn echo, heel vroeg al om 9:20. Ik ben best kalm, dacht dat ik wel zenuwachtig zou zijn, maar dus niet.... Maar ben blij als dat ook weer gebeurt is hoor.

    Succes meid!

    Liefs Vanilia
     
  19. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vanmiddag had ik om 13.45 uur een echo alleen liep het zo uit dat ik pas om half 3 aan de beurt was. Pure zenuwen heb je dan. Ons hummeltje was niet goed te meten Lag goed ingenesteld. Ze dacht er twee te zien alleen kon er geen wijs uit. Ze gaat er van uit dat het dus er maar 1 is. Er zat een extra plekje in de baarmoeder wat de helft kleiner was. Kan een tweede geweest zijn maar zat niks in. Zal een vochtophoping zijn. Ik kan er bloed voor gaan verliezen maar hoeft niet. Daar kan de krampen vandaan komen. Of gewoon rotte darmen. Volgende keer kan ze beter kijken of er in 1 vruchtzak echt geen twee zaten Hoef niet hoor met 1 ben ik ook blij

    Het hartje klopte goed. Ik zag het niet maar mijn mannetje en gyn wel. Omdat ons hummeltje niet goed te zien was zo. Denk ik dat hij zich omgedraaid had hihihii. Ik zal zo een foto erop zetten. Oja volgens de voorlopige meting kwam ze uit op 8 weken. Omdat de kleine niet gedraaid kon heel snel hihi kon ze niet goed meten. over twee weken terug komen.


    Omdat ik het even zou laten weten vandaar hier ook mijn verhaal. Ik laat mijn banner nog wel staan maar dat is omdat er nog niks zeker is
     
  20. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik had rond half 3 de echo.Hij kon nog niets zien met de 'gewone'echo, maar toen heeft hij een inwendige echo gedaan.Het hartje klopte goed! :) Het is er 1,wat ook wel voldoende is,aangezien Lieneke nog maar 4 maanden is nu.
    het is echt nog zo'n klein wurmpje!Nog net geen 1,5 cm!
    Ik heb over 5 weken weer een echo,omdat het nu nog wel vroeg was.
    Maar tot nu toe is het gelukkig goed :) :D :p
     

Deel Deze Pagina