Onze mannen willen toch.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debby86, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Wow super joh!
    Ik hoop echt voor je dat hij instemd!
    Stiekem hoop ik dat mijn mannetje binnenkort zegt dat hij niet meer wilt wachten! hihihi :oops: En dat we er gewoon voor gaan!

    Liefs Debby
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Die hoop heb ik natuurlijk ook.
    We kunnen niets doen dan afwachten denk ik.
    Ben allang blij dat de Gyn me niet meer wil terug zien.
    Nu is het echt klaar en ergens ben ik daar dan ook wel weer blij mee.

    Klinkt dat hard?
    Ik zie dan liever het positieve in denk ik.
     
  3. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik denk dat ik ook die instelling zou hebben... je kunt dit nu afsluiten, achter je laten en met een frisse positieve blik naar de toekomst kijken.

    We houden elkaar op de hoogte!

    Deze site werkt al net zo verslavend als Hyves... misschien nog wel erger.

    Heel veel liefs Debby
     
  4. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zit niet veel op hyves maar hier ben ik elke dag te vinden.
    Kleine verslaving erbij :D

    Voor mij is het nu inderdaad echt afgesloten en kan weer met een frisse blik de wereld aan.
    Het enige wat even auw deed was mijn pakketje vandaag.
    Kreeg de bekers met "ik word opa" en een slab met "toevallig is mijn tante de aller liefste" vandaag aan de deur.
    Die hadden we aan mijn schoonouders en schoonzus willen geven maar dat hoeft niet meer.
    Moest toch wel even slikken merkte ik.

    Zo en nu ga ik echt weg want moet zo weer aan het werk.

    Liefs Kim
     
  5. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Jeetje dat is zeker wel ff slikken...
    Wel super leuk idee om het op die manier tegen je familie te vertellen.
    Das een idee voor de toekomst.

    Werkze vandaag! en toch nog een beetje sterkte!

    Liefs Debby
     
  6. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hahaha ik zal eens kijken welke site dat ook alweer was dan kun je die vast opslaan.
    Je heb vanalles in die soort en allemaal erg leuk.

    Mijn mannetje belde vanavond om te vragen hoe het was gegaan bij de Gyn.
    En de andere vraag was, en nu voor het weer zwanger worden?
    Heb gezegd dat we groen licht hebben en gewoon weer verder kunnen.
    Reactie: oke gelukkig maar.

    Beetje lastig praten over de telefoon maar ik zal eens peilen van het weekend.
    Denk dat ie toch wel erg is ingesteld op papa worden nu het bijna echt was geworden.

    Oke ik ga gauw weer werken want daar zit ik hier immers voor.
     
  7. Mootje20

    Mootje20 Actief lid

    29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hoii ik had dit onderwerp nog niet eerder gezien, maar is wel een 'leuk'onderwerp.
    Ik vond het zelf ook wel moeilijk om te beslissen wanneer stop je nou met de pil. Gelukkig wil mijn vriend het net zo graag als mij. We zijn nu 7 jaar bij elkaar en wisten al snel dat we echt samen een gezin enzo wouden, maar we waren voor alles nog te jong! Huisje moest we ook lang op wachten....
    Maar nu zijn we toch gestopt met de pil, en we vinden zelf dat we er klaar voor zijn! Werken allebei, hebben een eigen huisje ( wel huur...) en ik denk dat we genoeg te bieden hebben.
    Ik denk dat als je zelf denkt dat je er klaar voor bent dan je er dan voor kan gaan! Want als je financieel niet zo goed zit ofzo, dan twijfel je denk ik wel iets...wens jullie iig allemaal succes en dat iedereen gezonde kindjes mag krijgen! hihi
     
  8. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Goedemorgen meiden,

    Goed nieuws! :D

    Mijn vriend mag blijven bij zijn huidige werkgever, ze zijn harstikke blij met hem. Dat betekend dat hij over ongeveer 1 1/2 maand onder contract komt te staan! en als klap op de vuurpijl... meer centjes! Altijd handig!

    Zal het dan toch binnenkort gaan gebeuren?
    Ik vestig er maar niet al mijn hoop op anders is het misschien weer zo'n teleurstelling. :oops:

    We hadden het vanmorgen in de auto over wintersport, misschien ff een weekje in februari. Toen ik uit de auto stapte zei ik met een gekke bek 'Als ik in februari nog mag wintersporten' hihihi :)
    Ik heb daar dus nog geen reactie op gehad, alleen een lach. Ben benieuwd...

    @ Kimmeding: Ik hoop het zo voor je! en die site wil ik wel eens zien inderdaad. Mijn vriend smst net: Boefje, het komt allemaal goed dat beloof ik. hihihi :D

    @Mootje20: Leuk dat je mee komt kletsen! Mijn vriend en ik hebben een appartementje gekocht en zijn beide in het bezit van een baan... bij hem was het dus even kielekiele of hij mocht blijven maar dat komt uiteindelijk ook weer op z'n pootjes terecht. Misschien is het ook wel allemaal druk maken om niets. :oops:

    Liefs Debby
     
  9. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Poeh he gelukkig mag hij blijven.
    Is wel weer even een opluchting.

    Eens kijken:nhttp://shop.babyenkind.nl/shop/index.php?cPath=21&osCsid=skk5on60ke909sodd9a3r6jsb7
    De link naar die leuke site.
    Staat trouwens nog veel meer babyspul op hahaha.

    Zal eens kijken wat mijn mannetje zegt vandaag want ik heb hem nog niet gezien.
    Geduld is niet mijn sterkste kant :D

    * mootje welkkom hier.
    Het is hier heel gezellig hoor.
    Ik kijk als ik inlog meteen of er nog reacties zijn hier zo erg is het al.
     
  10. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik kijk inderdaad ook steeds of er al reacties zijn geplaats... Het erge is dat ik de hele dag het internet aan heb staan en dus steeds mijn pagina aan t verversen ben. hihihi :oops:

    Ik ga zo gelijk ff op die site kijken! Super bedankt!

    Ik ben benieuwd wat jou mannetje gaat zeggen.

    Voordat we het over de wintersport hadden vanmorgen stelde ik voor om in november even naar Parijs te gaan... smst hij net: Wil je in Parijs ons kindje verwekken? dus ik stuur terug: Busted! hij weer: Draakje! kijk maar of je iets kunt boeken, de rest kijken we wel hoe dat gaat lopen. hihihi :D Weet nog niet precies hoe hij het laatste bedoeld, maar t klinkt als beter dan eerst.

    Ik baal een beetje van mezelf dat ik zo obsessed ben! :(

    Liefs Debby
     
  11. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Tja ik denk dat vrouwen eerder obsessed zijn met zwanger worden dan de mannen.
    Die hebben het daar weer makkelijker in.

    Moet zeggen dat mijn mannetje ook wel een beetje schrik had hoor toen ik het over kindertjes had.
    Dit was voordat ik zwanger was en inmiddels is zijn schrik omgeslagen.

    Denk dat jouw vent ook toch wel een beetje "bang" is voor alles wat gaat veranderen.
    "redden we het wel met de kosten, gaat alles goed met mijn vrouwtje, hoe gaat dit, hoe zit dat" praktische kant van het verhaal.

    Ik zou lekker gaan boeken als ik jou was.
    Wie weet wat daar uit gaat komen hahaha.
    Zal vast de eerste niet zijn die daar is verwekt hahaha.
    Vind het wel weer een opmerking die je vriend maakt zeg.
    Je zou toch gaan denken dat hij het wel wil gaan proberen als je dat zo leest.
    Spannend hoor!
     
  12. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik geloof dat hij net accoord is gegaan... :confused: :D :confused: In november gaan we naar Parijs voor de 1e ronde. Dat wordt nog ff plannen ;)!

    Het lijkt nu net of ik hem heb gedwongen he? is niet zo hoor... hoop t niet iedergeval. Hij zegt zelf van niet en dat hij het ook dolgraag wilt alleen het nog erg eng vindt.

    En nu... in november voor de eerste ronde... Moet ik dan vlak voordat we weg gaan m'n spiraaltje er uit halen? Zo ben ik daar hartstikke ongi. whahahaa :)

    Liefs Debby
     
  13. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik zou hem vast laten verwijderen.
    Kun je meteen kijken wanneer je je eisprong heb hahaha.

    Ik denk niet dat je hem had kunnen over halen als hij nog niet had gewild hoor.
    Zie je dat die angst bij mannen toch wel groot is.
    Nu ikke nog het verlossende antwoord hahaha.

    Ik ga er weer vandoor.
    Denk dat ik op mijn werk nog wel eens even bij lees.

    Ben blij voor je!
     
  14. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Thanx!

    Weet je wat het is... we zijn niet echt van die condoom typjes... :oops:
    Whahaha :)

    Het zou indd wel handig zijn als ik dan weet wanneer mijn eisprong is.
    hmmmm nou dan toch maar... of iets anders bedenken.
    K zal het hem wel ff voorleggen. Maar ik moet hem eerst wat rust gunnen zodat hij aan het idee kan wennen. Je hebt inderdaad gelijk als hij niet had gewild had hij dat ook wel aangegeven, hij moet alleen ff wennen.

    Ik hoop zo dat jou mannetje ook het verlossende woord geeft of pas in november hihihi :D dan lopen we gelijk! Nee, voor jou hoop ik oprecht dat hij snel om is en dat het snel weer raak is.

    Werkze vandaag! Ik moet nog 3 1/2 uur voordat ik mijn mannetje om zn nek kan vliegen! (In de positieve zin he!)

    Liefs Debby :)
     
  15. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is voor je. Maar je bent inderdaad nog zó jong. Over vijf jaar ben je nog altijd jonger dan de gemiddelde Nederlandse vrouw die voor het eerst mama wordt! Natuurlijk is dat geen troost - ik weet er alles van.
    Je vriend heeft echt het beste met jullie saampjes en een toekomstige baby voor zo te lezen! Hou dat in het oog, en geniet van de tijd dat je samen bent!
     
  16. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    We gaan er in november voor... (als alles goed is)
    We willen het allebei dolgraag en hebben beide een baan en hebben samen een huisje.

    Thanx voor je medeleven iedergeval.

    Liefs Debby

    PS. ik hoop trouwens niet dat hij weer van mening veranderd. Gelukkig hebben we altijd elkaar.
     
  17. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kijk dat is nog eens een gericht antwoord.
    Ik zie mijn mannetje vanavond rond 22.45 pas weer dus ik moet og even wachten tot ik hem kan knuffelen.
    Zal eens kijken of hij er zelf mee komt vanavond.
    Ben ook wel erg benieuwd wat zijn gedachtes zijn hier over.

    Weet je wat het is, toen ik zwanger bleek te zijn kon het ook allemaal opgelost worden.
    Wat zou dan nu de reden moeten zijn dat het ineens niet meer kan.
    Ach ja we zullen zien he hahaha.
    En als hij toch wil wachten dan hebben we lekker nog.
     
  18. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    @ Kimmeding: En.. en... en.. ?

    Ohhh ik ben zo benieuwd! Hoop echt dat hij er mee in is gestemd!

    Nou ik hoor het wel hea?!? ;)

    Zo denk ik ook hoor, het kan altijd opgelost worden...En ik denk ook dat je nooit de perfecte situatie kunt creeeren van te voren. Maar dat dze zich vormt naar de behoeften van het kind.

    Liefs Debby
     
  19. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hoi,Hoi mensen,
    allereerst vind ik dat je financieen stabiel moeten zijn, dat zeker!

    Maar laten we vooral het allerbelangrijkste niet vergeten,...LIEFDE voor een kind is het nodig dat het gewenst is en geliefd! Zonder liefde kan een kind niet eens overleven, En een kind alles geven wat zijn hartje begeert!?

    Daar ben ik het nou weer niet zo mee eens, kinder mogen best leren dat de dingen in het leven geld kosten en dat zijn ouders daar hard voor moeten werken, kinderen mogen ook een nee horen op hun vraag/verzoek/eis, begrenste vrijheid is de beste vrijheid die er is, naar mijn idee!

    Kinderen krijgen doe je met zijn twee, je moet er beiden achter staan anders kun je het beter laten, dat is gedoemd te mislukken(das mijn menig gebaseerd op wat ik om me heen heb zien gebeuren)

    MIjn vriend vond dat ik een keuze moest maken, wel of geen kinderen, en ik heb de keuze gemaakt om wel kinderen te willen dus zijn mijn vriend en ik gaan klussen maar ook aan de gang gegaan met onze leefstijlen, ik heb mijn diploma gehaald zodat ik nu als verzorgende aan de bak kan en ook carieere kan maken en hij heeft dat ook gedaan, alleen zijn we tot nu toe nog niet zwanger!

    Hopelijk deze keer wel, hij durft er haast niet naar te vragen omdat ik zo prikkelbaar ben vlak voor de nod nu maar afwachten of het deze keer zal lukken!

    Groetjes
     
  20. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Daar was ik weer.
    He je me gemist hahaha.

    Wij gaan gewoon lekker verder klussen en zien wel wanneer het weer raak is.
    Geen druk van alle kanten maar gewoon lekker rustig alles opbouwen.
    Trouwens we hebben toch geen haast.
    Het komt wanneer het komt wahahaha, ik hoop wel snel.

    Iemand nog iets meegemaakt dit weekend?
     

Deel Deze Pagina