Onze mannen willen toch.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debby86, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik heb je gemist! Whahahahaha :)

    Het is al een fijn idee denk ik dat het kan gebeuren, dat de mogelijkheid bestaat dat je zwanger wordt, bij mij zit dat stomme ding nog in de weg.

    Maar mijn vriend krijgt de babyblues nu ook goed te pakken hoor! das wel leuk om te merken. Ook lijkt het wel of we door deze wens dichter bij elkaar komen.

    @ buikvlinder: Ik ben het helemaal met je eens! Ik bedoelde met 'Alles wat zijn hartje begeert' ook meer dat het kindje een goed leven verdient, niet dat het door en door verwend moet worden.

    Of ik nog iets heb meegemaakt dit weekend... ?
    Ehm... niet veel bjzonders eigenlijk.
    Nog even naar een autootje gekeken, een VW Polo, diesel. Opzich leuke auto! Maar hij was al 10 jaar oud en dat vond m'n vriend toch te oud.
    Maar op babywens gebied niet echt :)
    Ik was wel heel huilerig maar dat zal wel komen omdat ik vorige week alle kanten opgeslingerd werd met mijn emoties. Of simpelweg het feit dat mijn ongesteldheid er aan komt.

    Liefs Debby
     
  2. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden, nu moet het alleen nog blijven zitten.
    Vandaag maar weer even vitamine gehaald voor het geval dat.
    Ik had nog van de etos liggen maar dat zijn super grote pillen en dat 2 keer per dag vond ik waardeloos.
    Heb nu lekker Dagravit mama en baby en dat zijn normale pillen.

    Ehm hier verder eigenlijk ook niet echt nieuws.
    Hoop op een ei sprong hahaha.
    Afwachten dus.

    Debby weet je al wanneer je dat ding gaat laten verwijderen?
    Is het trouwens erg naar om het te laten plaatsen?
    Zit te denken wat ik ga doen als de kleine er straks is.
    Wil eigenlijk niet meer aan de pil dus misschien een spiraal iets voor mij.
    Weet niet, wil er toch nog niet aan denken eigenlijk,
    Eerst zwanger worden woehoe.
     
  3. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Hihihi... toevallig heb ik net een banner gecreeerd. Ik hoop natuurlijk dat ik eerder 'toestemming' ;) krijg, maar 21 november is toch wel m'n max! hahaha :)
    En ik moet ff kijken wanneer we naar Parijs gaan natuurlijk.

    Ik vond de pil ook helemaal niets, ik vergat hem steeds en was bijna altijd ongie... Sinds ik mijn spiraaltje heb, heb ik nergens geen last meer van. Echt een uitvinding dus! Bijna nooit ongie (sinds kort trouwens wel weer licht, alsof mijn lichaam zich al aan t voorbereiden is ofzo).
    Ik heb absoluut geen last gehad bij het plaatsen. Ik ging gelijk door naar mijn werk, maar je hoort wel eens andere verhalen. Een vriendin van mij heeft 2 maanden plat gelegen omdat haar lichaam hem afstootte ofzo, bij haar is ie er dus ook weer uit gehaald.

    Ik hoop dat het snel gaat lukken bij jou en dat het goed blijft gaan natuurlijk!

    Misschien stom, maar hoe doe je dat als je mannetje doordeweeks op de kazerne zit? Gewoon duimen dat het goed valt?

    Liefs Debby
     
  4. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Inderdaad gewoon duimen dat het toevallig net het goede moment is dat hij weer thuis komt.
    De eerste raak keer kwam hij net terug van 2 weken oefening en zonder dat ik er ook maar op heb gelet was het net mijn ovulatie tijd.
    Ik zag dat pas toen ik mijn menstruatie kalender opende (fantastische site trouwens) en heb hem gezegd dat het heel goed wel eens raak kon zijn.
    En ik voelde trouwens ook dat het raak was maar dat heb ik hem pas verteld toen ik een positieve test in mijn handen had.

    Ik vergat mijn pil nooit te nemen omdat deze bij mijn tandenborstel ligt.
    Als ik dan naar bed ging dan zag ik hem liggen dus dan weet je genoeg.
    Moest hem niet in de la stoppen want dan vergat ik hem wel.
    Ik leg nu mijn vitamine ook op de wastafel want dan zie ik ze tenminste.
    Ben echt zo'n muts de het anders vergeet :D

    Zal eens googlen op een spiraaltje want denk dat ik dat toch prettiger vind ipv die hormonen in mijn lijf.

    Leuke banner trouwens.
    Ik kan er nog geen 1 plaatsen omdat ik niet weet wanneer ik weer ongie word.
    Mij benieuwen of mijn lichaam dat weer snel onder controle heeft.
    Vind het toch wel weer spannend hoor.
    Ik wil er niet teveel op letten maar dat doe je toch op een of andere manier.
    Hoop maar dat het de volgende keer goed gaat want dat is wel iets wat blijft hangen.
    Ach zal het wel zien (zegt ze dapper)
     
  5. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik zal met je mee duimen meid!
    Hoe voel je dat het raak was dan? lichamelijk of meer een gevoel?

    Ik stopte indd mijn pil in een laatje waardoor ik hem altijd vergat. Als ik Foliumzuur ofzo haal dan zal ik ze ook naast mijn tandenborstel zetten, kijken of dat werkt voor mij. Als ik ze dan nog steeds vergeet... weet ik het ook niet meer hoor!

    Op dit forum heb ik gelezen dat je ook veel sneller je normale cyclus weer terug hebt, of dat je weer eerder vruchtbaar bent bij het gebruik van een spiraaltje. Maar dat is natuurlijk maar afwachten...

    Ik zou liever de banner hebben geplaatst van mijn cyclus! hihihi :) Maar k moet nog ff geduld hebben.

    Is er een gemiddelde tijd voor bekend hoelang het duurt voordat je ongie zou moeten worden? Ik hoop echt voor je dat het snel gebeurd.

    Sinds dat we in ons hoofd hebben zwanger te worden, kan ik idergeval nergens anders meer aan denken. Hoe dat bij Daan zit weet ik niet... maar ook bij hem merk ik dat hij veel meer aan de toekomstige situatie denkt.

    Bij mij is het natuurlijk ook de vraag of het allemaal gaat lukken. Ook erg spannend allemaal! Je hoort zoveel verhalen van meiden die zomaar zwanger zijn geraakt... dat heb ik nooit gehad. Maar laten we positief blijven en zeggen dat dat door het goede gebruik van voorbehoedsmiddelen komt. hihihi :)

    Deze topic is helemaal afgedwaald! Is het misschien een idee om een nieuwe te openen of prive berichten ofzo? Ik weet namelijk niet of dit de bedoeling is van zo'n topic! :)

    Liefs Debby
     
  6. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Volgens mij zit ik ook met het probleem dat mijn vriend wil wachten :( ...we zijn niet echt bezig met kids (ben ook nog aan de pil) maar dag laatst even door mijn pil zwanger heen te zijn geworden (zie eerdere berichten) mijn vriend vond dat ik heel raar reageerde etc.
    Ik ben iemand ik kan niks voor me houden...dus toen ik de gedachte had dat ik misschien zwanger vertelde ik het aan me vriend....hij wist gewoon niet hoe hierop moest reageren...we hebben het sowieso wel over de toekomst en zo en dan begin ik over kinderen en dan valt hij even stil :(
     
  7. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    @ Cyntje: Dat is niet zo leuk!
    Toevallig heb ik net een aantal van je voorgaande berichten gelezen.


    Voor mannen is het denk ik heel anders dan voor vrouwen, bij vrouwen is het bijna instinctief om kinderen te willen. Bij mannen duurt het even voordat ze aan het idee gewend zijn.

    Ach... we zijn nog jong! We hebben nog even... maar dat wil niet zeggen dat de wens minder wordt. (Ook bij mij niet :oops:)

    Mijn mannetje wilt dolgraag een kindje, maar wilt me wel financiele zekerheid kunnen bieden. Zodat wanneer er iets gebeurd ik me volledig op de verzorging van het kindje kan richten. (Ik wil zelf ook een aantal dagen blijven werken hoor, maar je weet maar nooit)
    Ik heb het idee dat we door onze gedeelde wens steeds dichter bij elkaar komen.

    Liefs Debby
     
  8. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Dat is inderdaad niet al te leuk...wordt er ook wel een beetje depri van :( en sinds ik erover begonnen ben doet ie echt heel anders tegen me (vind en denk ik) hij zegt van niet...ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet :cry:
     
  9. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hey Cyntje

    Dat is inderdaad minder zeg.
    Wat nou als het wel zo was geweest dat je zwanger was geraakt door de pil heen.
    Hij is ook verantwoordelijk voor zijn doen en laten.
    Het kan zijn dat hij er van is geschrokken en dat hij daarom zo reageert.
    Ik merkte aan mijn vent dat toen ik met een positieve test aan kwam hij ook een beetje gelaten reageerde.
    Toen hij eenmaal aan het idee was gewend was dat helemaal verdwenen en vond hij het alleen maar leuk.
    Wel denk ik dat jij Cyntje over de toekomst moet blijven praten met je vriend.
    Eens om te peilen hoe hij staat tegenover kinderen enzo maar dan over een paar jaar.

    Debby spannend spannend het komt steeds dichterbij.
    Ik zit hier ook met kriebels hoor.
    Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen en of het raak gaat zijn en wanneer.
    Oh man wachten duurt zo lang hahaha
     
  10. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    :D je gelooft het nooit :D
    Mijn vriend belde me net...om zijn excuses aan te bieden...hij heeft er even over na zitten denken en hij wil dat ik stop met de pil (als ik dat ook wil :D:D:D) en natuurlijk wil ik dat wel
    Hij zei dat ie er alleen heel erg van geschrokken was...
     
  11. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gefeliciteerd
    Zei ik je toch hahaha.
    mannen kijken er heel anders tegenaan dan wij vrouwen.
     
  12. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Wow! Er speelt een beetje jaloerzie bij me op geloof ik... :oops:

    Echt geweldig nieuws joh! Gefeliciteerd! Super!

    Ik moet nog ff wachten. M'n vriend maakt wel steeds grapjes en zegt dan 'T komt wel goed schatje'

    Hopelijk mag t iets eerder dan over 3 maanden,
    want t wachten is echt super vervelend!

    Liefs Debby
     
  13. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wat is de reden dat hij nog 3 maanden wil wachten?
     
  14. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ehm... Niet echt een specifieke rede.
    Jah dat hij zekerheid wilt krijgen over zijn financiele situatie. Hij krijgt over 1 1/2 maand een vast contract enz enz enz...
    We vieren dan ook dat we zolang bij elkaar zijn. In eerste instantie leek een mooi moment, maar eerlijk gezegd kan dat me nu niets meer schelen.
    Ik heb net al in een smsje een steekje onder water gegeven, dat wachten toch wel erg lang duurt. hihihi :)

    Net telefoontje van hem: Trek hem er maar uit! en daarna zei hij 'we hebben het er vanavond nog even over.'
    Zal het dan toch!?!? Whhhhaaaaa :) duimen!

    Liefs Debby
     
  15. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ga heel hard duimen draaien hoor.
    Spannend zeg.
    Man het wachten duurt inderdaad lang pfff.
    Ik wil zo graag weer verder maar ja dan moet er wel een ei in de buurt zijn.
    Stik zeg de tijd gaat niet snel vandaag.
    Zo maar even boodschapjes doen dan is er weer wat tijd voorbij.
     
  16. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hi Debby ik hoop voor je dat hij akkoord gaat :D
    maar dat zal vast wel ;)
    Het nieuws kwam bij mij een beetje onverwachts dat hij wil dat ik ga stoppen met de pil...maarja voordat ik ontpilt ben... :(

    Trouwens daar een vraag over ik zit nu precies in het midden van mijn strip...kan ik dan nu in 1 keer stoppen of moet ik deze strip afmaken?
     
  17. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Maak hem lekker af dan kun je met een schone lei beginnen.
    Je heb dan niet zo snel op elkaar weer een bloeding.
    Daar kan je lichaam ook van slag van raken.
     
  18. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

    Ik loop nu met zo'n BIG smile rond op mijn werk :)!

    Gelukkig heb ik net een aantal klussen gekregen van mij baas, dus gelukkig weer wat te doen na het zomerreces. Gaat de tijd ook weer wat sneller!
    Ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen. Ik wil wel dat hij het zegt omdat hij het zelf ook echt wilt en het niet zegt omdat ik het zo graag wil.

    Spannend apannend spannend! ohhh ben gewoon helemaal zenuwachtig!

    Liefs Debby
     
  19. Debby86

    Debby86 Fanatiek lid

  20. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Wat zijn we lekker eensgezind Debby :p
     

Deel Deze Pagina