Onze nieuwe zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendy424, 12 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Het scheelt dat mijn dochter het goed snapt en aleigenlijk bijna alles zelf kan. Ik ga de schoonmaakster weer eens bellen of ze af en toe wil komen anders wordt het alleen maar erger.
     
  2. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Wauw wat een leuk kamertje wendy! Heel leuk geworden.
    Vervelend Dat hartje, van je klachten. Maar wel fijn die echo om naar uit te kijken!
    Hier gaat het goed, weinig klachten op het moment, buikje groeit rustig en controles zijn verder goed. Over twee weken de 20 weken echo en kijk er zo naar uit!
     
  3. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Kon het niet laten en heb gister al iets voor de kleine gemaakt, een babynestje :)
    @AadeeBee Fijn dat alles lekker en goed gaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • Nestje.jpg
      Nestje.jpg
      Bestandsgrootte:
      712,3 KB
      Weergaven:
      10
  4. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wauw wat is ie mooi, wat fijn als je zo creatief bent.
     
  5. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Echt mooi Esthertie!
    Ik ga bezig met een boxkleed. Heb je nog tips? ;)
     
  6. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Dank je. De stof eerst wassen en ik gebruikte een oud dekbed als vulling, een deken oid kan natuurlijk ook.
     
  7. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Thanks, ja het is mijn werk :)
    Denk dat er nog heel veel meer gaat volgen.
     
  8. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Oh en als het goed is weten wij as dinsdag wat het is. Kan niet wachten :)
     
  9. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Bedankt!

    Oeh spannend!!
     
  10. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik ben weer terug na 8 dagen vakantie!

    Ik heb 28 april de laatste echo gehad. Was een herkansing van de termijnecho omdat die de keer ervoor niet goed gemeten kon worden. Ben 10 november uitgerekend. Op 9 mei een controle gehad bij de vk en alles was prima.

    Wij hebben volgende week maandag (29e) de geslachtsbepalende echo en 7 juni heb ik weer een controle bij de Vk. Ook mijn GUO echo staat gepland. Deze heb ik op 13 juni. Alles mooi dicht op elkaar!
     
  11. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Hoe hebben jullie het gehad PH1? Dan schelen we echt maar weinig, ik ben de 21e uitgerekend. Fijn dat alles in orde was.
    Ik ben vanavond met mijn dochter bij de vk geweest, hartje horen kloppen en alles is in orde. Morgen de geslachtsbepaling echo :)
     
  12. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Heel leuk! Veel gezwommen met Selena en genoten van het mooie weer! We schelen inderdaad maar weinig. Leuk!

    Spannend! Ik ben benieuwd!
     
  13. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoe was de echo vandaag Esthertie? Het geslacht te weten gekomen?
     
  14. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Echo was erg leuk. Ze deed ook tussendoor 3D. Het is een meisje :)
     
  15. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    wat leuk, 3d is mooi om te zien hé. Had je zelf ook een voorgevoel over het geslacht?
     
  16. Esthertie

    Esthertie Fanatiek lid

    30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Nee helemaal niet. Mijn man had wel een voorkeur voor een jongetje. Ze was ook lekker aan het bewegen, zo leuk om te zien.
     
  17. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Wat leuk Esthertie! Leuk om het te weten nu ;)

    Fijn dat de vakantie leuk was en de controles goed zijn PH! En al snel weer lekker spieken.

    Hier ook alles goed, weinig klachten. Af en toe wel een strak gevoel in mn buik, een soort bandgevoel onder mn navel zeg maar. Meestal wel na iets doen, inspanning op mn werk bijvoorbeeld (ik heb fysiek werk). Het zakt meestal weer af in rust. Herkennen jullie dit?

    Vanavond controle verloskundige en volgende week 20 weken echo!
     
  18. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ja ik herken dit wel, dan moet je echt rustiger aan gaan doen, ik heb dit niet gedaan en moet nu minder gaan werken omdat ik steeds last heb van harde buiken.

    was de controle bij de verloskundige goed? Heb je het aangegeven van dat bandgevoel?
     
  19. AadeeBee

    AadeeBee Actief lid

    26 apr 2016
    322
    41
    28
    Thanx!
    Ja verloskundige gaf hetzelfde aan, beetje rustiger aan doen om te voorkomen dat het erger wordt. Het moet met een kwartiertje liggen of zitten wel minder worden, en ik merk inderdaad dat dat helpt. Ik neem wat meer pauze's nu.
    Mn Hb was gelukkig weer gestegen door de ferro en niet meer te laag.

    Jeetje 20 weken alweer! Gaat toch snel (gelukkig). Heel benieuwd naar de echo dinsdag!!

    Hoe is het met jullie?
     
  20. wendy424

    wendy424 Fanatiek lid

    24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Fijn dat rust nog goed helpt, het is nog best een tijd die je moet, goed naar je lichaam luisteren.

    Hier gaat alles goed, wij zijn nu een weekje naar Center Parcs en gaan morgen weer naar huis, de hitte is me gelukkig meegevallen en het zwemmen was heerlijk. Ik heb heel erg veel last van harde buiken en merk ook echt dat ik rustiger aan moet gaan doen. Gelukkig is de pijn in me bekken nog goed te doen en ga ik alweer bijna het 3de trimester in. Moet wel zeggen dat ik een beetje tegen de warme maanden en hoogzwanger zijn op zie.

    Zat me net te bedenken dat ik met de vorige zwangerschap die misgegaan is morgen uitgerekend was, best wel een raar idee eigenlijk.
     

Deel Deze Pagina