Onzeker/angstig

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jeanney6, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanney6

    Jeanney6 Lid

    27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw
    Dames,

    Precies 2 weken geleden had ik een positieve zwangerschaptest. Onverwacht zwanger van nummer 4. Wel dolgelukkig mee. 1 week later bruinbloedverlies 2 dagen. Ik mag gelijk komen voor een echo. Niks te zien op de echo. Bloed geprikt hcg 163. Te weinig volgens de gyn. 5 dagen later mocht ik weer bloed prikken. Is gestegen tot 360. Stijgt langzaam volgens de gyn. Her ziet er niet goed uit. En ik mag 3 dagen later weer bloed prikken. Hcg nu 850. Maar weer niks te zien op de echo. Wel een verdikte baarmoederslijmvlies.Ik moet woensdag weer voor bloed prikken etc. Wie oh wie heeft zoiets meegemaakt? Ik ben zo bang en verlang naar zekerheid. Wat de uitkomst het ook mag zijn
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Oei je waarden zijn echt erg laag en niet goed gestegen..
    Kan t evt zijn dat je minder ver bent?
     
  3. Jeanney6

    Jeanney6 Lid

    27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw
    In 3 dagen van 360 naar 850. Ik heb al 3 kids en heb me nooit eerder bezig gehouden met hcg waarde omdat ik vrij normale zwangerschappen heb gehad. Dus ik zou het niet weten. Wel vind ik het wel heel erg onduidelijk. Als het een miskraam is waarom stijgen. Ik wil het zo graag afsluiten en verder gaan pfffd
     
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Oei hen over de laatste stijging heengekeken. die lijkt ok. Alleen bij 6 weken verwacht je een waarde van minstens 1100 ongeveer ( dacht ik)
    Dus als je minder ver bent zou t best ok kunnen zijn.
     
  5. Jeanney6

    Jeanney6 Lid

    27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw
    Ik denk niet dat ik korter zwanger bent. Ik voel mijn eisprong altijd heel goed. Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Ik denk eer der dat het niet goed zit. Maar het is zo on duidelijk zo en dat wachten pfff word er gek van!
     
  6. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Hoe gaat het nu met je? Al meer duidelijkheid? Sterkte meis!
     
  7. Jeanney6

    Jeanney6 Lid

    27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt. Het is nog niet duidelijk. Het blijft stijgen. Nu rond de 1500. Volgens de gyn moet je nu wel wat kunnen zien. Maar niet dus. En ook bloedverlies blijft. Niet zoals een menstruatie maar toch. Ik moet dus maandag weer bloedprikken. Ze hadden over een zwangerschap af te breken dmv pillen of beide eileiders verwijderen voor de zekerheid.
     

Deel Deze Pagina