Redelijk veel bloedverlies,miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maris22, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hallo meiden,
    Nu ik 2 weken overtijd ben en ik 2x positief heb getest ben ik nu bang dat ik een miskraam heb gehad.
    Gisteraaf begon het,wat licht donkerbruin bloed verlies wat redelijk snel stopte. Het was echt minimaal. Gelijk mijn zus gebelt (had ze ook in de 6e week van haar zwangerschap) Maar ze zei me dat ze een dag zo gebloed heeft als een normale ongesteldheid. (ze heeft wel een gezonde dochter van 4 weken oud nu)
    Nu heb ik vandaag ook gevloeid als een normale ongesteldheid. Heb ook wel buikkrampen gehad en pijn in me rug. Nu is het bloedverlies niet gedurende de hele dag maar in fase's
    Heb mijn gyn al gebelt maar ze is vrij vandaag. Morgen maar even bellen en haar advies vragen.
    Ben zo bang dat ik een miskraam heb gehad
    Iemand zo iets dergelijks ook meegemaakt die mij iets advies kan geven? Ga nu er wel al vanuit dat ik dit vruchtje heb verloren....
    Liefs Mariska
     
  2. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Volgens mij moet je het wel merken als je een vruchtje verliest, als ik de verhalen hier goed begrijp...
    Is er geen verloskundige die jou eigen verloskundige vervangt?
    Het is wel een rotsituatie he , hoop dat het goed voor je uitvalt en dat je beebje gewoon nog veilig in je buik zit !

    Knuffel M@rjon
     
  3. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik denk alleen dat d.m.v. een echo er gezien kan worden of het mis is gegaan...

    Maar je leest ook wel eens dat vrouwen veel bloed verliezen en dat er niets aan de hand is met het vruchtje..

    Zelf werd er bij mij 2 weken geconstateerd dat het waarschijnlijk mis is gegaan en er zou dus nog een stolsel en lege vruchtzak in mijn baarmoeder zitten. Maar tot op vandaag nog geen buik kramp of bloedverlies gehad...

    Dus ja bloed verlies hoeft ook niet altijd iets te zeggen! Meid veel sterkte hoop dat het allemaal goed is bij jou!
     

Deel Deze Pagina