Onzeker maar ook weer niet..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KleinMeisje93, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    hee dames.

    Ik wil het heel graag van mij afschrijven, sinds gister / vanmorgen heb ik het gevoel 'het zit weer niet helemaal goed' maar ook weer wel.. ik heb het gevoel toch nog niet helemaal te kunnen genieten van deze zwangerschap al heb ik al 2 hele goede echo's gehad met een zienbaar kloppend hartje en bij de tweede echo bewoog het zelfs al een beetje..

    Ik heb de 24ste weer een echo :D en heb er erg veel zin in.

    Herkent iemand zich hier een beetje in? En hoe kan ik er alsnog vanuit gaan dat het nu wel echt goed zit en blijft gaan nadat ik het ook heb zien bewegen op de echo?
     
  2. IT234

    IT234 Actief lid

    16 mrt 2017
    287
    177
    43
    Je weet het nooit of het goed blijft gaan maar ga van t positieve uit! Het gaat vaker wel dan niet goed. En n beetje onzekerheid is normaal.
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Dat is heel normaal hoor. Ben zelf vandaag 6 weken zwanger (na een MK in januari) en de ene dag ben ik ook veel onzekerder dan de andere dag. Dit heeft volgens mij ook met de hormonen te maken die je hoofd af en toe op hol laten slaan. Maar zoals net ook al is aangegeven, het gaat veel vaker goed dan niet goed! Probeer het positief in te zien anders worden het nog lange maanden.. Ik probeer het zelf ook een beetje los te laten. Als ik merk dat ik weer ga twijfelen ga ik mijn aandacht op andere dingen richten.
     
  4. KleinMeisje93

    KleinMeisje93 Niet meer actief

    Bedankt voor jullie reacties :)
    Dat doet me goed, ik hou me ook vast aan de 90% dat goed gaat.
    Bij nij was het is januari ook mis gegaan (hartje klopte bij de tweede echo niet meer) dus het was toch een hele opluchting dat het deze keer allemaal goed was met de tweede echo en dat het zelfs bewoog :D
     
  5. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik herken het wel een beetje. Elke keer dacht Ik, het is niet goed.. Daarna dacht ik natuurlijk is het wel goed, er is niks aan de hand. Maar de volgende dag dacht ik zo weer dat het niet goed was.. zonder reden. Maar probeer deze gedachten van je af te zetten want het is echt slopend! En het van je afzetten is lastig, maar probeer zodra je zo'n gedachte binnen krijgt te dagdromen over je kindje wat je straks vast hebt.
     
    KleinMeisje93 vindt dit leuk.
  6. izzy1984

    izzy1984 Actief lid

    29 jun 2015
    296
    78
    28
    Ik herken het ook wel. Gelukkig is dat nu wel helemaal over. Soms overviel me dat gevoel van twijfel en dacht ik dat het opeens niet meer goed zat met de kleine. Zonder rede.. als je je kleintje goed gaat voelen gaat dat denk ik wel over
     
    KleinMeisje93 vindt dit leuk.
  7. Miesjella

    Miesjella Bekend lid

    18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Had hier ook heel erg last van, was telkens bang dat er niks meer zou zitten.

    Vanaf 20 weken voel ik haar en nu maak ik me ook niet meer druk.
     
  8. Feutelina

    Feutelina Lid

    30 mei 2017
    41
    8
    8
    Vrouw
    Ben nu 31+4 en heb dat al de hele zwangerschap. Het is mn eerste zwangerschap, maar ik heb dagelijks nog het gevoel dat er wat mis is/kan gaan. Ik heb wel wat complicaties, maar met de kleine gaat alles voorbeeldig. Ik denk dat ik pas gerust ben als ze eruit is gekomen.
     

Deel Deze Pagina