Onzeker naar een miskraam ..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kippetje27, 22 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippetje27

    Kippetje27 Nieuw lid

    22 mei 2017
    3
    0
    1
    Vrouw
    Dag meiden
    Ik heb op 30 maart 2017 een miskraam opgewekt met cytotec dit is allemaal goed gegaan
    Mijn eerste NOD kwam 27 dagen later dus op 25 april heb 4 dagen flink gebloed en de laatste dag maar klein beetje zoals het hoort.

    Nu is het inmiddels 22 mei en zou ik als het 27 dagen zal zijn gisteren mijn NOD krijgen maar nog steeds niet ik heb al een dikke ander half week last van mijn onderrug als ik naar voren of achter ga of tijdens het slapen , ik heb ook ontiegelijke stemmingswisselingen wat erg vervelend is maar veder geen last van zere borsten wel meer bultjes rondom de tepels .. en veel witte vloed sorry voor de details
    Iemand hier ervaring mee ? ik durf nog geen test te doen ben veeltste bang dat ik wordt blij gemaakt met een dood vogeltje [​IMG] nog maar een weekje wachten ofniet ?

    ben naar de miskraam erg onzeker geworden over mijn lichaam ..
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Na een mk kan je cyclus erg van slag zijn. Geen reden tot zorg ( hoewel onmogelijk)
    Heb je nog een zwangerschapstest gedaan om te zien of deze wit werd/was?
     
  3. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat je beschrijft zijn symptomen die veel vrouwen hebben na de eisprong en dat kan dus twee kanten op. Sterkte met wachten en als je het niet meer houdt zou ik een testje doen.

    Inderdaad goede vraag van zonnetje, want zolang er hcg in je lijf zit kan je lichaam van slag zijn en krijg je ook geen nieuwe eisprong.
     

Deel Deze Pagina