Onzeker - net weer zwanger maar wisselende kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door OZ2014, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OZ2014

    OZ2014 Fanatiek lid

    25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Zoals jullie in mijn handtekening kunnen lezen veel miskramen gehad. Dus heel onzeker of het deze keer wel goed mag gaan. Nu 5.2 en gisteren was HCG 7414, morgen mag ik weer prikken. Ik voel me verder ok, was misselijk van het weekend nu weer niet :(. Borsten wel gevoelig maar kan niet zeggen dat het erger wordt. Zo lastig. Zou het fijn vinden om wat ervaringen te delen :)? wat voelen jullie wel of niet :)?
     
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Snap dat je dan heel onzeker Ben! Voor mn dochtertje is het met 6 weken een mk geworden en deze vorige ronde is het ook vroeg mis gegaan! Qua kwaaltjes heb ik eigenlijk nog niet, wel snel moe maar dat is ook niet gek met nog een kleintje:)! Verder heb ik nergens last van! Ik vind het wel spannend, maar ik hou me maar vast dat we er toch niks aan kunnen veranderen als het weer niet goed gaat. Heel hard duimen dat we over 8 maanden een mooi kindje in onze handen mogen hebben!
     
    OZ2014 vindt dit leuk.
  3. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik zie dat wij 1 dag verschillen hihi
    hier ook weinig symptomen..
    voel me ook heel onzeker..
    bij mijn oudste dochters leek het zo anders..
    was van het weekend ook een beetje misselijk..
    maar nu..

    gelukkig hebben we dinsdag een vroege echo..

    succes!
     
  4. OZ2014

    OZ2014 Fanatiek lid

    25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Spannend! das wel een hele vroege echo voor jullie :). Ik wachten tot 7 weken dus nog 10 daagjes aftellen. HCG gisteren nog gemeten was netjes gestegen. Duimen blijven draaien.
     
  5. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ja klopt met 6 weekjes..
    vind het heel spannend!

    Fijn dat het gestegen was!
    Geeft toch weer een beetje gerustelling..
     

Deel Deze Pagina