Onrustig, zenuwachtige, niet kunnen slapen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    goedenacht,

    Ik denk niet dat er nog mensen wakker zijn maar ja ik moet echt ff me frustraties kwijt :x

    Nu heb ik vanaf ongeveer 8 uur tot half 10 liggen slapen en nu heb ik een half uur in bed gelegen opnieuw...maar ben zo onrustig als de pest...het is een heel raar gevoel ook moeilijk om te omschrijven...
    Ik wordt gewoon kwaad en chaga op me zelf...k lig te draaien en te draaien heb een heel zenuwachtig gevoel....heel irritant...me vriend word ook een beetje gek van me... :(
    Me buik loopt ook nog eens te rommelen en te doen...heb onzettende hoofdpijn (zou bijna denken dat het migraine is) heb al 2 paracetemol genomen, maar helpt totaal niet.....

    hehehehe...dit lucht best wel op moet ik zeggen :D
     
  2. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Herkent 1 van de dit misschien dames dit?

    Ik denk dat ik vandaag maar is even een test ertegen aan gooi, want wordt echt gek van die onzekerheid en spanning
     
  3. natjes

    natjes Niet meer actief

    had het ook afgelopen nacht.. denk dat het ook door de spanning komt van wel/niet zwanger meis!
     
  4. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Dat zou inderdaad ook heel goed kunnen, maar werd er niet echt vrolijk van. Hoop dat ik vannacht wel goed kan slapen...

    Maar heeft hier verder niemand ervaring mee?
     
  5. lieni44

    lieni44 Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi

    grappig dat je dit schrijft
    ik heb hetzelfde. onrustige benen. gedraai in bed. heb onwijze buikpijn. maar ik had dit niet bij de eerste. toen wist ik het 4 dagen voor testen. toen voelde ik kleine steekjes onderin mijn buik. die voel ik nu nog niet.

    voelde me vanmorgen ook misselijk en die buik weer. zal wel een griepje op de kop steken.
    verlies nog steeds licht rode gloed bij het afvegen.

    vaaaaag allemaal
    de 30 e weet ik het pas. maar als ik niet zwanger ben vraag ik me wel af waar ik dan last van heb.

    wanneer moeten jullie testen?
    ik heb als bijgeloof als ik eerder test dan wordt het niks.
     
  6. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Hi allemaal,

    Ik had daar ook last van vorig weekend, kon niet in slaap komen en was dan gigantisch geirriteerd dat mijn man wel sliep. Kon ik niet uitstaan.
    Ik viel dan steeds rond 5u pas in slaap, maar moest ook werken dus sliep soms maar 2u per nacht. Niet echt leuk :(
    Maar sinds een paar dagen gaat het wel weer, heb wel heel veel last van me benen en onderrug. Al week ofzo zere borsten niet normaal, het lijkt ook wel of ze groter zijn.
    Maarja elke maand heb ik weer andere verschijnselen, dus ik weet niet zo goed meer wat goed is of niet.

    Morgen als het goed is mijn NOD, laatste 3 maanden wel een regelmatige cyclus, dus ben benieuwd morgen.
    Heb me man beloofd dat als ik morgen niet ongesteld wordt dat we zondag gaan testen... Spannend.....
     
  7. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    banner klopt niet echt, weet alleen niet hoe ik hem moet aanpassen?
     
  8. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hahahahaha heel herkenbaar.....ik kon vannacht mijn vriend ook wel wat aandoen, want hij sliep wel gewoon en ik niet, dat kon ik echt niet uitstaan
    Ik was ook gelijk chaga
     
  9. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Wanneer kan jij testen?
    Ik vind het vreemd blijven, nu hebben ik weer nergens last van, behalve moeheid. Dus weet niet wat ik moet denken :(
     
  10. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    moet je maar even mijn eerdere berichten kijken...het is een beetje heel raar...
    Onderstaande is mijn eerste bericht:
    Hi allemaal,
    Ik ben nieuw hier ik zit deze site al een paar dagen in de gaten te houden en heb toch maar besloten mij aan te melden
    Ik ben zelf 19 (bijna 20) mijn vriend is 22. Wij zijn nog niet echt bezig met zwanger raken, maar praten er wel eens over. Nu zit ik alleen met het volgende en hoop dat jullie dames mij verder kunnen helpen
    Ik ben wel aan de pil (Microgynon 30) maar heb de laatste tijd flink de dunne gehad...dit terwijl we wel gewoon "geklust" hebben...sinds anderhalve week (denk ik ongeveer) heb ik last van het volgende:
    - mijn darmen, stoelgang. Mijn darmen bewegen zo erg dat je aan het aan de buitenkant kan voelen
    - van die witte bultjes op mijn tepelhof, je kan ze niet uitknijpen ofzo
    - kleine prikjes in mijn onderbuik, zit tussen mijn navel en schaamheuvel in, soms voel ik het links, rechts of in het midden
    - ben heel onrustig 's avonds in bed
    - heel erg moe
    - waterige ogen
    - last van haaruitval
    - mijn vriend zegt dat ik soms onverwachts flink uit de hoek kan vliegen (moodswings)
    - heel erg last van mijn onderrug
    - soms een opgezette buik, de ene keer is ie hard dan weer zacht
    - beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik
    Zou iemand mij kunnen vertellen of dit gewoon ongesteldheidsklachten zijn of dat het toch wat anders is...voor zover ik weet kan je namelijk niet zwanger raken als je de pil slikt

    En gister heb ik mijn laatste pil geslikt. Vanmorgen heb ik al een CB test er tegen aan gegooid, maar dit was HEEL raar, moet je maar ff kijken bij Hellupp....CB test..?
     
  11. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ja ik las dat inderdaad bij dat andere forum net nadat ik me berichtje had geschreven! :)

    Maarre lastig voor je, ik heb zelf die test nog nooit gedaan, dus weet ook niet hoe of wat. Neem meestal die van de kruidvat.
    Het zou wat zijn dat je door de pil zwanger bent geworden, ik ken iemand bij wie dat ook gebeurde. Dat was toen erg schrikken.

    Ik ben zelf al bijna 9 maanden bezig, wordt er een beetje gek van en af toe zelf een beetje depri. Dus ik hoop zo dat het deze maand wel raak is! Maar ja net als wat ik al zij, elke maand heb ik weer andere verschijnselen dus er is geen touw aan vast te knopen.

    Maarre jij succes dan! En ik hoop dat je een beetje duidelijkheid krijgt met die test!
     
  12. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Hahahahaha oke....t zal voor mij ook wel schrikken zijn denk ik als ik door me pil zwanger ben geworden, het is niet ongewenst maar weet echt niet wat ik zou moeten doen...laat staan me vriend, die weet nu al niet hoe die moet reageren naar mijn idee sluit ie zich een beetje af :cry:
    misschien loop ik zo even snel naar de Etos en haal ff een nieuwe test, heb jij een advies qua test?

    Maar je moet niet depri ervan worden het komt vanzelf ;)
    Ik weet het ik kom net kijken :p maar ik denk dat je er niet teveel bij na moet denken, hoe moeilijk dat ook is...gewoon wat afleiding zoeken

    Ik zal voor je duimen dat het deze keer raak is :D wanneer kan je precies testen?
     
  13. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Volgens mijn eigen berekening zou ik morgen kunnen testen, maar ik wacht even af tot zondag. Even aankijken of ik morgen niet ongesteld wordt.

    En ik weet dat ik afleiding moet zoeken etc, maar het is steeds zo moeilijk, vooral als je NOD er weer aan zit te komen. :( :rolleyes:

    Maar joh net als wat je zegt het komt vast wel een keer!

    Enne qua test, ik zou gewoon een simpele nemen, de normale van CB of die van de etos zelf. Ik vind die digtitale vaak wat lastiger.

    Ben wel benieuwd hoor!
     
  14. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Ik merk nu ook dat wachten echt heel vervelend is :confused: dat had ik nooit gedacht...wordt zelf nou ook een beetje gek helemaal na die rare test van vanmorgen, maar ik zal inderdaad wel even zo een simpele halen. Misschien werken die zelfs nog wel beter

    Ik ben zelf nou ook wel heel nieuwsgierig, maar als je getest heb moet je het wel even laten weten he :) k zou het heel knap vinden als je zolang nog wachten met testen, want ik wou eigenlijk morgen of overmorgen testen, maar hield het wachten ook niet meer vol...maarja wordt er meteen voor gestraft :(
     
  15. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ja dan laat ik het weten!
    Ik wacht expres tot zondag, want dan weet ik zeker dat ik evt overtijd ben zeg maar.

    Maar jij moet het ook ff laten weten hoor! Ben benieuwd.... ;)
     
  16. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Zal ik zeker doen ;)
     
  17. Ukkie88

    Ukkie88 Niet meer actief

    Kreeg net een beetje een black out volgens mij :confused:
    Heel raar gevoel had ik me hoofd...heel licht, net alsof ik van de wereld was...echt heel raar...
    Ik was echt even de weg kwijt en wist niet meer waar ik mee bezig was of wat ik wou doen :( beetje vaag....
     
  18. puk

    puk Lid

    18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    ja vreselijk is dat wachten he... bij mijn eerste kindje vond ik het ook vreselijk, werd gek van de spanning...vroeg ook steeds aan mijn vriend of ie iets aan me zag of dat m'n borsten misschien groter waren geworden...hij werd echt gek van me..was dit alles eigenlijk allemaal een beetje vergeten todat we weer zwanger wilden worden van de 2e...toen kwam die onzekerheid ineens weer boven...wat een ellende...ben zoals je ziet weer zwanger! JIPPIE! en voelde me voorafgaand aan de test ook heel onrustig, voor de rest eigenlijk nergens last van, dat begint nu pas ietsje te komen..dus wie weet is het wel een voorteken.. succes!
     
  19. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    He gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Enne ik hoop dat het onrustige een teken is... Ben nog niet ongesteld, heb alleen veel last van me onderrug en af een toe veel afscheiding borsten groeien ook enorm, vandaag zelfs grotere bh's gekocht. Ik hoop zo dat het deze keer een keer raak is!

    Maarja ik wil morgen gaan testen, als er vandaag niks komt, maar me man wil wachten tot dinsdag. Want hij zegt dan weet je zeker dat je overtijd bent.
    Maar we zien wel...
     
  20. diaantje1984

    diaantje1984 Actief lid

    17 jan 2008
    298
    0
    0
    He allemaal,

    Zie banner! :D :D :D :D :D :D :D
     

Deel Deze Pagina