3-4D ECHO

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Michelle20, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    dames,

    Ik had deze zwangerschap besloten geen pretecho te laten maken omdat mijn verloskundige zelf over een apparaat beschikt ( wel2D)
    Ik heb een termijnecho gehad met 12 weken, de SEO met 20 weken,en eentje een keer tussendoor nog voor de lol, en de laatste dat is de liggingsecho en die krijg ik met 36 weken.
    Ik dacht wooww zoveel echos, dan is het niet nodig om een pretecho te laten maken?
    OKE.. maar.. bij mijn zoontje kreeg ik GEEN EEN echo dus had bij mijn zoontje toen zon echopakket gekocht 3.4D en die heb ik gehad met 21 weken en met 27 weken erg mooi!
    Vandaag jeukte het toch wel even en heb ik toch dat echoburo gebeld en ze had met geluk zaterdag al een plekje.
    Nu is mijn vraag..... word een 3/4d echo mooi met 32 weken? want er staat op div sites van echo buro's aangegeven dat het kindje al te groot is en je dus niet altijd alles mooi in beeld kan krijgen.

    Wie oh wie had ook nog zo laat een 3/4d echo?
     
  2. schumi

    schumi Actief lid

    16 okt 2006
    105
    0
    0
    ik heb er nog geen ervaring mee ( krijg onze pretecho met 24 weken ) maar ze zeggen dat je dan niet het volledige babietje in beeld krijgt omdat het inderdaad te groot is. dan zou je bv alleen het gezichtje zien, of alleen de beentjes of zo. Maar dat kan natuurlijk ook mooi zijn.
    Wat wel zo is is dat bij de 32 weken het kindje meer vet heeft en dus een voller gezichtje heeft. Dat is natuurlijk ook erg mooi! Dat is vaak ook de rede waarom mensen hem eerder later als vroeger laten maken.
    veel plezier zaterdag!
     
  3. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hoi,

    Ik ben afgelopen maandag geweest en ben 26 weken.
    In me album staan er ook een paar foto's van.
    Maar ze kreeg de kleine nu ook niet helemaal in beeld en ik wilde er over 4/5 weken nog 1 en ze zei dat er met nu en over 4/5 weken niet veel zal veranderen dus eigenlijk zonde om te laten doen.

    Veel plezier, echt de moeite waard vind ik.

    Linda
     
  4. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik twijfel nog... Met hoeveel weken is dat het leukste?
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    vanaf week 24 is het het mooiste, omdat je kleintje dan al wat spek heeft en dus al heel erg lijkt op hoe hij zij eruit komt te zien.

    overigens zie je bij 32 weken alleen maar een klein deel van een lichaamsdeel. want bij 24 weken zie je ook alleen een hoofd, of beentjes etc etc.

    wat ze zeggen bij 32 weken is is dat de kans groot is dat je kindje is ingedaald, en dan zijn de foto's nooit zo mooi.
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Ik heb echo foto's van 30 weken, die waren mooi duidelijk hoor, zijn of haar koppie stond er goed op.
    Misschien als je al vroeg indaalt, dat ze hem er niet goed op kunnen krijgen, want dan zit hij teveel in je bekken.
     
  7. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik zag net weer 3d echo en denk er nu toch maar aan dr eentje te laten maken,..
    nu zag ik net echocentrum amsterdam staan en zag 90 euro staan, nu ben ik benieuwd, of er iemand hier zijn echo heeft laten maken en of je ook ong die kosten hebt gehad,..
    ik wil namelijk gaan bellen om te zien op welke termijn ik zou kunnen komen,
     
  8. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Hope dat is volgens mij wel een gebruikelijk tarief!
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja dacht ik al,...
    en weet jij of dit nog verschilt van kwaliteit onderling?
    ik ben namelijk hier en daar eens aan het neuzen, en zie wel heel verschillende beelden, maar weet dan niet of dit aan de site ligt, of dat het daadwerkelijk zo verschilt.

    ik kwam net trouwens ook een oproep tegen waarbij ze modellen zochten v een 3 d cursus, dan kost het dus niets en krijg je nog een dvd mee ook,..
    helaas was de datum al geweest ;)
     
  10. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi! Heb net woensdag onze 3/4D echo gehad met 27 weken. Heel erg mooi, al is onze uk nog wel "spekloos" zeg maar ;) Op de appelwangetjes na! (fotootjes in mijn album) Weet niet precies hoe het idd met indalen zit, maar heb daar wel foto's gezien van echo's voorbij de 30 weken (doen ze wel gewoon hoor) en die kleintjes hebben al wel echt van dat lekkere babyvet!
    Wij hebben € 110 betaald (hier in Zwolle)... Maar 't was absoluut de moeite waard, prachtig gewoon... Ik straal er nu nog van :)

    Liefs Chris
     
  11. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    hoe de echos vanaf 27 weken er uit zien weet ik natuurlijk al omdat ik met de zwangerschap van mijn zoontje toen een 3/4d echo kreeg en daar zag je idd niet het gehele kindje op.

    EN wat betreft indalen, sjah volgens mij is ze nog niet ingedaald.
    'Heb wel de laatste paar dagen vervelend gevoel in mn liezen en bij mn schaambotje maar goed dat hoeft niet persee indalen te zijn denk ik.
    Ze zeggen dat bij je 2e kindje het indalen later gebeurd maar jaa zeg nooit, nooit he!

    Heeft er iemand geen fotos van 3/4d echos vanaf 30 weken of zo? of weet iemand een site waar dat op staat?
     
  12. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Heeft er iemand een 3D echo laten maken met 16 weken? Dat ga ik doen nl.
     
  13. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Mijn collega heeft haar 3D-4D met 34 weken laten maken.Zag er supermooi uit en duidelijk!Een paar dagen nadat ze die foto's liet zien is ze bevallen...Maakt dus niet zoveel uit,denk ik.Wij laten het met 29,5 week doen.Succes!
     
  14. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Kijk maar even mijn album, heb er 2 foto's ingezet, toen was ik geloof ik 30 weken en 5 dagen zwanger.
     
  15. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    dames bedankt voor jullie antwoorden!

    De echos zijn werkelijk SUPER geworden.... en heeeeel duidelijk en zelfs nog duidelijker als de 3d echos van mn zoontje die ik met 27 weken had.
     
  16. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik wou vandaag een afspraak maken, maar ja nu duurt het wat langer, kan waarschijnlijk 16 aug. dan zit ik in mn 25 weken, dus ik denk dat het wel de juiste periode is,.....
    leuk hoor, heb al voorpret wanneer ik alle beelden van jullie zie
     
  17. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Hope ik ben nieuwsgierig hoe het bevalt bij Echocentrum Amsterdam. Ik zat daar ook te kijken maar ik denk dat ik voor Amstelveen ga aangezien ze dan een dvd van 30 minuten maken. Plaats jij je foto's als je bent geweest?
     
  18. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    He Michelle, ook voor jou de zelfde vraag. Plaats jij je foto's nog in je fotoboek want je zegt dat ze super zijn geworden... dan word ik nieuwsgierig en wil ik ze ook graag zien :)
     
  19. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    bij echocentrum was het 30 minuten waarvan dvd van 20,...
    prijs 90 euro,...
    ik ben ook reuze benieuwd, ik keek niet meer verder en maakte de afspraak maar ,.... ;)
    ik zal proberen ze laters hier te plaatsen ;)
     
  20. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    die vrouw van het centrum zei trouwens, dat je tot 20 weken nog alles kan zien, maar erna dus gedeeltes,.... toch deed ik het, want dan blijkt de baby ook meer vet te hebben, dit leek me ook wel schattig
     

Deel Deze Pagina