Ooops... of Yes?!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Calma Apparente, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calma Apparente

    Calma Apparente Nieuw lid

    28 aug 2008
    2
    0
    0
    Hallo ik ben een meisje van 20 en ik ben ook ZWANGER, 2 uurtjes geleden achtergekomen. Ik heb net 3 maanden een vriend en ik ben in t laatste jaar bezig van m'n opleiding tot verpleegkundige...
    Opzich is het een heel gemengd gevoel. Ik ben wel blij verrast en trots eigenlijk, maar ook heel bang en onzeker voor de toekomst. Ik woon nog thuis en ik heb geen poot om op te staan zeg maar. Hebben sommige van jullie dat ook meegemaakt?
    Groetjes
     
  2. Hoi Calma Apparente,
    allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Er is een heel onderdeel 'alleen en zwanger' waar heel veel meiden in hetzelfde 'schuitje' als jij zitten. Ik denk dat je daar vast wel lotgenoten tegenkomt.
    liefs,
    rachel
     
  3. wolly

    wolly Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

    Liefs wolly :)
     
  4. eerstexmama21

    27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hoooi ...

    gefeliciteerd met het wondertje in je buik..!

    en ik ken jou gemende gevoelens..dat heb ik ook ik ben nu net 21 en 6a7 weken zwanger een jongen wat toen niet eens me vriend was..komen nu steeds dichter bij elkaar te staan gelukkig :D ik zit ook midden in mijn opleiding..ik woon wel op mij zelf maar heb verder ook niks..ik moe thet mijn ouders nog gaan vertellen..maar ik ken jou twijfels...

    succes met alles..

    heb jij het je ouders al verteld ? en zo ja hoe ik zie er echt een beetje tegen op..

    xx
     
  5. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Meid ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap :)

    En denk goed na over je toekomst, bespreek het met je vriend en familie.

    Veel succes!
     
  6. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D
     
  7. moniek

    moniek Actief lid

    9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    gefeliciteerd
     
  8. es1977

    es1977 Actief lid

    25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Gefeliciteerd :)
     
  9. Lisje86

    Lisje86 Fanatiek lid

    26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Gefeliciteerd!
     
  10. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd meid, je vind vast wel een oplossing voor de praktische dingen. Als er liefde is komt het met jouw beebje dik in orde! ;)
     
  11. Jinky

    Jinky Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.490
    18
    38
    Vrouw
    GEFELICITEERD!
     
  12. Calma Apparente

    Calma Apparente Nieuw lid

    28 aug 2008
    2
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties heel lief :)
    eerstexmama21 ja ik heb eergister de test gedaan en er waren 2 hele duidelijke blauwe strepen te zien.. maandag ga ik naar de dokter voor een extra controle, maar ik denk wel dat t zo is. Ik heb het die dag gelijk 'm'n ouders verteld. Ik dacht dan heb ik het maar gehad. M'n vader nam het wel goed op, m'n moeder moest huilen maar uiteindelijk nam zij het ook goed op.

    Ik heb wel een vriend, maar het gaat niet echt lekker tussen ons. Hij wilt ook liever dat ik een abortus doe. Maar ik ben nooit een voorstander geweest van abortus en nu ik zelf in die situatie verkeer eigenlijk al helemaal niet. Ik weet dat het niet de perfecte timing is enzo, maar ik heb er goed over nagedacht en ik wil niet zomaar iets dat groeit in mij, wegnemen.
    Dus ja, dan wordt het voor hem kiezen of delen. En mocht hij me verlaten dan weet ik dat ik genoeg steun zal krijgen van de mensen om me heen, dus dat ik het wel ga redden.

    Groetjes
    Didi
     

Deel Deze Pagina