Oops foutje! Welke blunders maak jij als mama wel eens

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door sydneys, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Welke blunders maken jullie wel eens? En nog op tijd kunnen terugdraaien of niet?

    Ik deed vanochtend Pringles chips in de bentobox voor m'n zoontje voor op school.
    Gelukkig zag ik het op tijd.

    En heb ook eens cola in zijn drinkboxen gedaan. Wat ik gelukkig ook doorhad terwijl ik de drinkboxen vulde.

    Deur van de woonkamer te vroeg dichtdoen. Zoontje was nog niet helemaal erdoor.

    In de Albert Heijn de deur van de koeling opendoen terwijl zoontje net vooruit gaat. Toen vloog die met een smak achteruit.
    En dan zegt hij in de Albert Heijn : mama waarom doe jij mij altijd pijn? :oops:

    En nu het vraagteken vergeten in de titel van het topic maar dat is geen mama-blunder maar een gewone.
     
  2. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Het is een wonder dat mijn kinderen nog niet stuk zijn. Zegt dat genoeg?
    Ze hebben het echt van mij,
    Ze zijn zelf net zulke klunzen. Er hoeft maar 1 autootje in de kamer te liggen en zij struikelen er over.o_O

    Heel enthousiast de deur open doen terwijl zoon erachter stond. Vol in zn giechel. Vloog echt 2 meter verderop.

    Nageltjes knippen, hou op schei uit. Als baby zijnde een ramp.

    Op voeten gaan staan, kinderen omver lopen. Overgooien met de bal en toch niet goed genoeg blijken in het vangen. Rode neus.
    Etc etc
     
  3. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Over mijn jongste struikelen omdat ík niet kijk waar ik loop, en dan als eerste reactie boos op hém worden omdat hij 'constant net voor mijn voeten loopt'. Arm kind ;)
     
    Bloem2310, Ffion, Vulpen en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.593
    113
    Vrouw
    Hahaha sorry, ik ben een beelddenker...:p
    Wel sneu voor je zoontje


    Hier ook lomp, ga wel eens op handjes staan, deur open willen doen en komt de baby ineens kruipen dus hop
    Deur tegen haar hoofd
    Struikelen over de kinderen
    In vingers knippen met de nagelschaartje, met hoofden tegen de deurpost lopen toen ze baby waren...


    Tsjaa... ze leven gelukkig nog:D
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Hmm telt dat je een paar straten verder bent met de auto en de peuter vraagt: "o hoef ik vandaag niet vast" ook?
     
    joepy, tantetoos, Mammielove en 17 anderen vinden dit leuk.
  6. Indire

    Indire Actief lid

    28 apr 2018
    295
    468
    63
    Ik keur het goed
     
    tuc vindt dit leuk.
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.456
    113
    Hahahaha :roflmao:
     
  8. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.456
    113
    Zodra ik op mijn hurken ga zitten dan rent mijn zoontje direct naar me toe om zich dan heel stevig aan mijn rug vast te houden (waarom geen idee). Hoe vaak ik wel niet op ben gaan staan terwijl hij dus net achter mij staat en ik hem dus met mijn dikke reet omver beuk... Het record is een halve meter denk ik. En hij blijft het doen he.. :rolleyes:
     
    podiki25, Sado, honkeytonk en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Of naar school rijden en je met aankomst weet dat er iets niet klopt want het is zo rustig in die straat.
    Hadden ze studiedag. Zoontje vond het geweldig. Gelukkig moest ik niet werken. :roflmao:
     
    Vulpen en tuc vinden dit leuk.
  10. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Haha ja herkenbaar
     
    tuc vindt dit leuk.
  11. HvO

    HvO Niet meer actief

    Hier ben ik dus bang voor haha maar het is wonder boven wonder nog niet gebeurd. Ben echt een kluns van de bovenste plank.

    Ik heb wel eens slaapdronken bijna de babyfles volgegoten met cola omdat die naast de fles met bronwater stond. Of slaapdronken drie keer opnieuw beginnen met de fles omdat je tel met schepjes kwijt bent. :|
     
    Marchella, Winter30 en Biny vinden dit leuk.
  12. Happygolucky

    Happygolucky Bekend lid

    10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Hij lag lekker te slapen in de auto en omdat hij al dagen slecht sliep en pijn had lieten wij hem liggen. Auto op onze oprit, deuren open en was fris dus geen gevaar. Wij dachten dat we hem wel zouden horen met de voordeur ook open.. Bij een controle bleek arme schat al even wakker te zijn en was keihard aan het huilen, helemaal rood aangelopen en in paniek.ai!
     
  13. amy2015

    amy2015 Bekend lid

    23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ken je die poortjes bij de supermarkt waar de boodschappenkarretjes in staan. Mijn zoontje die rende er altijd onderdoor. Tot we bij een andere winkel waren en die poortjes een stukje lager zaten. Hij vroeg mag ik rennen mama. Ja tuurlijk lieverd. Knal daar lag hij. Nu als die met iemand anders bij die winkel is zegt die mama deed mij een beetje boem. :$.

    Ik vergeet ook altijd bij fietsstoeltje de filmpjes van zijn benen los te maken. Dan wil ik hem eruit halen en gilt die al mama mijn benen:rolleyes:.
     
    Winter30 vindt dit leuk.
  14. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.593
    113
    Vrouw

    Haha wacht maar:roflmao:



    Arrghhh die eeuwige schepjes...
    ook altijd fijn dat man of kinderen altijd tegen me beginnen te praten als ik dat aan het doen ben

    Overdag dan he :p
     
    Triangel vindt dit leuk.
  15. HvO

    HvO Niet meer actief

    Maar daarentegen ben ik al zo vaak met de maxi cosi tegen deurposten etc. gelopen. Of met de kinderwagen tegen de stoeprand. :|

    Schepjes voor de nacht en ochtend doe ik nu voor het slapen gaan in zo een torentje. Hoef ik in ieder geval niet na te denken. :roflmao:
     
  16. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Uhm: oeps traphekje staat nog open, oeps tuindeur staat nog open, oeps er zit een afstapje naast het bad, oeps deurpost.

    Dochter struikelt al over een onzichtbare haar dus ben bang dat ze net zo onhandig is als ik.
     
  17. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Maxicosi vergeten vast te zetten. Of wel de maxicosi vast en kind niet

    Stoten tegen van alles en nog wat

    Heet eten geven

    Spuitluier onderweg terwijl ik geen schone kleertjes in de tas heb gedaan
     
    Biny vindt dit leuk.
  18. DragonBaby

    DragonBaby Bekend lid

    8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Als mijn zoontje heel moe is of op de bank in slasp gevallen, til ik hem wel eens naar zijn eigen kamer... Hoofd op de ene arm, benen op de andere arm. Maar ik heb steeds niet door hoe groot hij weer is en schat het steeds verkeerd in, gevolg: tok! Ik bots met zijn hoofd keihard tegen de deurposten aan, soms zelfs vervolgens óók nog tegen dr muur bij de trap :oops:

    Hem tegen willen houden en met mijn nagel langs z'n wang omdat hij me wil ontwijken waardoor hij nog heel lang met een flinke plek rond moet lopen.

    Verder valt het volgens mij reuze mee. Kan me in ieder geval zo snel niet meef bedenken... Meeste ongelukken komen echt van zichzelf icm niet uitkijken...
     
  19. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Haha ja dat fietsstoeltje! Hier ook zovaak gehad. En maar sjorren:D
     
  20. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Laatst bij mijn pasgebore bij het nagelknippen in dr vinger geknipt.Voor het eerst sinds 5 kinderen.Ik dacht dat ik dood wou gaan zo schuldig voelde ik me.Bij het uit tillen uit de schommelstoel met dr koppie tegen het mobiel aan stoten.Bij het optillen vanaf het speelkleed ook verkeerd sturen en met koppie tegen speeltjes aan.Ik doe stukken voorzichtiger aan nu.
     

Deel Deze Pagina