Oops foutje! Welke blunders maak jij als mama wel eens

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door sydneys, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.594
    113
    Vrouw
    O echt, veeg me op:roflmao::roflmao::roflmao:
     
    podiki25 en HvO vinden dit leuk.
  2. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ik gaf mijn peuter pasgeleden een beker melk. Hij neemt wat slokken en zegt: is een beetje zuur mama, niet lekker. Waarop ik antwoord dat hij gewoon zn glas moet leegdrinken.

    Omdat ik het pak de dag ervoor had gekocht dacht ik dat hij gewoon zeurde (zoals wel vaker) dat hij geen melk wilde drinken.

    Pak ik de volgende dag dat pak uit de koelkast is het een groot brok melk geworden, was die melk al 3 dagen over datum :rolleyes:
     
    Betsy vindt dit leuk.
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Oh haha, pfieuw ben ik niet de enige ;)
     
    HvO vindt dit leuk.
  4. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ik zag dat mijn zoontje erg raar op zijn sandaaltjes liep twee dagen geleden, dus ik wilde kijken of er iets met zijn voetje was ofzo.
    Toen ik dichterbij kwam zag ik dat zijn kleine teentje niet in het sandaaltje zat maar erbuiten :oops:
    Gelukkig had ik ze net pas aan gedaan.

    Vandaag had ik alle deuren open en zat zelf buiten.
    Hij kwam met wat speelgoed naar buiten en gooide dat in zijn watertafel, inclusief zijn knuffelspeen.
    Ik wilde het eruit halen, zie ik mijn dat mijn iPhone blijkbaar ook tussen het speelgoed zat, want die lag op de bodem :confused:
    Was hem vergeten op de kast te leggen denk ik, dus hij heeft op de bank gelegen.
    Gelukkig is het de 7 en werkt alles nog.
     
    joepy en (verwijderde gebruiker) vinden dit leuk.
  5. HvO

    HvO Niet meer actief

    Voordat we wisten dat het een jongetje was zei ik nog grappend tegen mijn vriend; het mag echt geen jongetje zijn hoor, want ik heb 0,0 verstand van piemeltjes. :roflmao::roflmao:
     
    Zonnestralen, spruitje80 en Biny vinden dit leuk.
  6. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Vorig jaar vergeten dan ze op juffendag verkleed mochten ( mijn dochter vind verkleden super leuk). Ze was zo teleurgesteld:cry: staat nu met grote letters op de kalender.

    Loop mn kinderen met grote regelmaat omver. Zie met mijn linker oog weinig, dus als ze van die kant komen zie ik ze niet.

    Mn man en dochter zijn altijd zo’n acrobatisch duo aan het spelen waarbij hij haar in de lucht gooit, maar liet haar laatst per ongeluk los. Gelukkig alleen een schram.

    Laatste dag dat ik mijn dochter ging ophalen bij de gastouder( waarmee we geen klik hadden en dus stopten met opvang) liepen ze net terug van de speeltuin. Mn dochter hysterisch aan het huilen en hield haar eigen andere arm stevig vast. Gastouder vond weer dat mn dochter zich aanstelde. Ze was uit het klimrek gevallen.
    Zag gelijk dat het niet goed was, beide botten van haar onder arm gebroken....
     
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.594
    113
    Vrouw
    Nou gelukkig ben je er al achter dat de piemel IN de luier moet:roflmao:
     
    HvO vindt dit leuk.
  8. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.693
    3.236
    113
    Haha dat laatste is heel herkenbaar!

    In dezelfde categorie: mijn dochter lag op het matras naast haar bed en ik begon een beetje met haar te geinen tot ik dacht: wat zegt ze nou eigenlijk? 'Asj', wat bedoelde ze daar ook alweer mee?
    Duurde echt een tijdje voor ik besefte dat ze 'Vast! Vast!' aan het roepen was en dat ze al die tijd al haar voet klem had tussen de spijlen van haar bed:oops:
     
    fafa, femkes en Adrianna vinden dit leuk.
  9. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.693
    3.236
    113
     :roflmao::roflmao::roflmao:

    Aww het arme kind!
     
    Betsy vindt dit leuk.
  10. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.405
    3.954
    113
    noord holland
    O sorry maar de tranen lopen me over de wangen van het lachen :oops::roflmao:
     
    HvO vindt dit leuk.
  11. Kiwi25

    Kiwi25 Niet meer actief

    Dochter haar leuke sandalen waren deze week versleten, we hadden alleen nog een paar minder leuke. Toch nieuwe gaan kopen maar degene die ik leuk vond waren nogal prijzig, dus ik dacht ik koop ze op de groei voor volgend jaar ook. In de winkel haar paar rondjes laten rennen, ging prima, no problem dacht ik!
    Haal ik haar dinsdag op van school toen ze ze voor het eerst aan had, zit ze compleet onder de schaafwonden op elk hoekpunt met diepe tranen. Full speed op het schoolplein gestruikeld, 2 knieën open, kin een schaafwond, 1 schouder, pols. Ik denk OK, vallen kan gebeuren.... Totdat ik thuis ben en haar nieuwe sandalen uit doe. Oops, waarschijnlijk daardoor, voel me zo schuldig :( Les duidelijk geleerd: geen schoenen meer op de groei keertje aandoen!
     
  12. fafa

    fafa Niet meer actief

    Oh, dit heb ik zelf ook wel eens gedaan. Van plan geweest om mn schoenen in de auto te zetten en dan zelf lekker met blote voeten in de auto zitten. En dan op de plaats van bestemming erachter komen dat ik mn schoenen toch niet in de auto had gezet :oops:

    Op blote voeten door de vlindertuin. Kon best :cool:
     
  13. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.939
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gisteren met de hond uitlaten mijn jongste getackeld. Ze kwam ineens van achter me inhalen en toen heb ik haar gewoon pootje gehaakt. Is gelukkig goed uitgepakt maar voelde me er wel lullig over.
     
  14. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.529
    1.511
    113
    Deur en vinger.
    Hoofd en deurpost.
    Om laten vallen omdat ze achter je stond.
    Nagels.

    Tip voor de slaperige mammas.
    Je hebt van die potjes voor de poeder, voor onderweg.
    Die ku n je ook gewoon voor de avond nacht gebruiken
     
  15. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.543
    1.895
    113
    Kan je helemaal niks aan doen. Wij hebben nooit een piemeltje gehad waar we rekening mee moesten houden... :roflmao:
     
    cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik ben zo iemand die gigantisch veel scheld in het verkeer :|, maar eigenlijk nooit waar de kinderen bij zijn.. dan scheld ik altijd binnensmonds..
    Echter van de week reden we naar dansles.
    Ik ging over de rotonde en wilde afslaan toen er ineens een fietser zonder te kijken overstak, ik schrok me verrot en moest vollop remmen..
    ik heb daar voorrang overigens
    Toen schoot het eruit: Gvd klootzak de volgende keer rij ik je plat idioot!

    Dochter zat achter en riep Idioot!

    Oeps :oops:
     
    pregnantje, Marchella en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  17. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    - met hun hoofden tegen het dak van de auto als je ze in de zitjes probeert te frommelen.
    - been vetjes tussen het kliksysteem van de gordels.
    - zeggen dat ze niet zo moeten zeuren en gewoon doorlopen en er dan thuis achter komen dan d’r nieuwe schoenen voor blaren zorgen.
    - boos worden omdat ze snachts wakker wordt en de volgende ochtend blijkt ze een dubbele oorontsteking te hebben.
    - als een kip zonder kop alles inpakken voor een wandeling naar de supermarkt met twee baby’s en vervolgens op de hoek van de straat beseffen dat de kinderwagen met kinderen nog in de gang staan.
    - omverduwen, laten struikelen, bal in hun gezicht met voetbal etc gebeurd mij ook wekelijks.
     
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Nou ik de vorige reactie lees

    Vorige keer werd ik boos op der omdat ze de hele nacht had liggen miepen dat der arm zeer deed en ze niet wilde slapen (ze had a 3 weken gips)
    Volgende dag bleek in het zh dat de wondjes waar de pennen in gingen heel erg ontstoken waren.
    Gelukkig was het nog niet bij der bot anders had ze weer geopereerd moeten worden..

    Ik heb me vreselijk schuldig gevoeld dat ik zo boos geworden was
     
  19. Eruanna

    Eruanna Bekend lid

    13 mei 2013
    918
    903
    93
    Een leuke actie van mijn man :D
    Hij had de jongste in bad gezet, en de middelste mocht er ook even bij. Heerlijk gespeeld, allebei weer fris - dachten we. Pas toen ze allebei aangekleed waren en ik het bad leeg liet lopen kwamen er ineens een paar verdachte "visjes" onder het sop vandaan :roflmao:
    M'n man had helemaal niks door gehad...
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  20. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Ik zet mn dochter van 2,5 afgelopen week op de bank met Brandweerman Sam via Videoland op mn telefoon, zodat ik boven even kan opruimen/stofzuigen/dweilen. Na een tijdje hoor ik haar roepen 'Mamaaaa, dis niet de goeie BrandweerSam'. Kom ik beneden, zit ze Temptation Island te kijken :D

    Toch maar even zo'n kidsaccount aanmaken... :rolleyes:
     
    pregnantje, Marchella, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina