Oorbellen bij mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dingetje2, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

    Dingetje2 Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het onderwerp zegt het al.. wat vinden jullie van oorbellen bij mannen? Mijn man wil een ringetje in elk oor.. ik vind dat zo enorm fout.. zijn van die stereotype mannen die dat hebben vind ik.. En nu heb ik niets tegen dat type man, maar vind mijn man niet zo'n type..
    Ik heb al gezegd dat als hij ze laat schieten ik er niet naast ga lopen..
    Voel me heel lullig, maar heb er dus écht niets mee.. wat jullie?
     
  2. Devy

    Devy Fanatiek lid

    23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    In een woord: Nee!
     
  3. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind het ook niet zo'n succes. Nu had mijn kerel 2 oorbellen (in 1 oor, gouden ringetjes) toen ik hem leerde kennen. Gelukkig heeft hij ze al 2,5 jaar niet meer in ofzo en ik ben helemaal blij!
     
  4. mamatoB

    mamatoB Fanatiek lid

    15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    mijn man hád een oorbel aan één kant, maar die heeft hij twee jaar geleden spontaan uit gedaan, omdat het toch niet meer echt van deze tijd was ;) ... maar hij is ook geen 'tattoo/oorbel/piercing' type qua uiterlijk, dus die oorbel paste eigenlijk ook niet echt bij hem wat dat betreft.

    Meestal vind ik het vrij 'fout' uitzien (jaren 80...:D), tenzij het echt een type er voor is.
     
  5. mutselfrutsel

    mutselfrutsel Actief lid

    22 aug 2009
    109
    0
    0
    #5 mutselfrutsel, 13 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2009
    persoonlijk zeg ik dat het ligt aan de leeftijd van de man, maar over het algemeen vind ik het wel iets hebben hoor zo'n ringetje
     
  6. Bebek Istiyorum

    Bebek Istiyorum VIP lid

    24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Euh, ik vind het wel wat hebben...maar dan wel in maar 1 oor en het moet ook wel bij het type man passen!
    Moet wel zeggen dat ik wat dat betreft een afwijking heb hoor; ik vind tattoeages bij mannen ook zo übersexy, haha! Maar dan geen doodskoppen of mismaakte wezens of voetbalploegen hoor! Gewoon een mooie tattoo!
    Maar goed, aan mij heb je dus niet veel ben ik bang! ;)
     
  7. Dingetje2

    Dingetje2 Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig, was al bang dat ik erg zwart/wit dacht en te hard was voor hem.. zijn wens moet accepteren of zo.. maar ik vind het écht 10 keer niets..
     
  8. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Mijn ex had er 1. En al staat het bij sommige mannen nog best goed, ik zeg volmondig nee. Ik val gewoon niet op dat soort type man. Ik val op het type keurige zakenman in pak :D (en dus zonder oorbel ;))
     
  9. Mijkeltje

    Mijkeltje Fanatiek lid

    7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik denk dat het bij 't type man moet passen... Maar persoonlijk hou ik er niet zo van.

    Als mijn man op dat idee zou komen, zouden we ruzie krijgen denk ik... ;)
     
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.121
    4.336
    113
    Home
    nee! ik vind het echt niet mooi staan bij mannen.
     
  11. Biancaaa

    Biancaaa Fanatiek lid

    22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man heeft aan beide kanten 2 oorbellen en vind het bij hem goed staan. Maar hij is er ook wel een type voor. Net als tattoo`s vind ik ook zo hot, en mn man is nu druk bezig met een bodysuit :)
     
  12. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Bij sommige mannen kan het wel mooi staan, maar bij de meeste mannen zeg ik toch echt nee.. Mijn vriend heeft heeeeel lang geleden ook een oorbel gehad, ben blij dat ik hem toen nog niet kon. ;)
     
  13. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ach... in die tijd pastte het denk ik wel bij hem. Hiphop muziek, muts op z'n hoofd, oorbel in, kani kleding, tattoo....

    En straks een nette, degelijke papa.... hihi
     
  14. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind het wel oke...
    Mijn man heeft het niet, maar als hij het wel zou willen moet hij dat lekker zelf weten toch?!
    Het is tenslotte zijn lijf!
    Hij vind mijn navelpiercing ook niet geweldig...maar die blijft er toch echt in!
    mn tepelpiercing is eruit gegaan in de zwangerschap ivm BV...en daar is hij wel blij mee...maar anders zat die er ook gewoon in hoor!
     
  15. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Mijn vriend had in beide oren 1 oorbel toen ik m leerde kennen, val ik ook totaal niet op, maar vond hem toch erg leuk toen ik hem beter leerde kennen. Maar inmiddels is hij 'volwassen' geworden en heeft zn oorbellen ingeruild voor een pak, dus ik ben blij dat ik er doorheen gekeken heb.
    Maar als ie het nu zou overwegen zou ik hem toch dringend adviseren het niet te doen.
     
  16. zustertje

    zustertje Niet meer actief

    Ik vind het echt niet mooi bij mannen :$
     
  17. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    ik vind het echt afschuwelijk!!!

    op school zie ik het ook steeds vaker, jongens met 2 oorbellen en dan echt met flinke stenen...

    neeeeeee
     
  18. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Nou ik heb hetzelfde :) Anders had ik ook geen relatie met mijn ex ;) Ik vind het niet mooi, maar het is niet onwaarschijnlijk dat ik alsnog op een dergelijke man zou kunnen vallen (vanwege zijn andere "kwaliteiten").
    Alhoewel ik niet meer eenzelfde type man zou vallen als mijn ex trouwens. Heb toch liever iets meer "keurige man in pak" kwaliteiten. :D
     
  19. kus26

    kus26 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Die van mij heeft 2 oorbellen in 1 oor. Een zilveren ringetje en een knopje met steentje. Vind het erg leuk staan.
    Ook al zou ie er 10 in elk oor nemen, het is zijn lijf en hij mag zelf weten wat ie er mee doet;)
     
  20. Dingetje2

    Dingetje2 Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft een navelpiercing gehad, een tepelpiercing, twee in zijn oorschelp en 1 in dat kleine stukje kraakbeen in je oor. Dat vind ik allemaal prima, maar ben nogal bevooroordeeld over oorbellen..
    beetje krom misschien.. maar goed, ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt
     

Deel Deze Pagina