help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linnekku, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnekku

    linnekku Lid

    15 feb 2008
    5
    0
    0
    thuiszorg
    tilburg
    wie kan mij helpen.. mijn zoontje heeft nu al een maand of 2 s'morgens om 6, 7 uur een poepbroek! dan is normaal niet zo heel erg maar daarna wil hij echt niet meer slapen ook al laat ik hem dan een halfuur tot soms wel een uur liggen.. wie kan mij helpen?
     
  2. Mamainspe

    Mamainspe Bekend lid

    1 mei 2006
    663
    0
    0
    wat ik doe... (hoeft bij jou niet te helpen)
    schone luier fles en lekker terug naar bed, gewoon flesje op haar kamer en dan blijft ze lekker rustig en slaapt ze nog lekker tot 9 uur. En ik dus ook. Als ik de fles beneden geef is ze klaar wakker en wil spelen

    Succes
     
  3. Tamio

    Tamio Niet meer actief

    Hoe laat gaat hij naar bed? Misschien is hij gewoon uitgeslapen dan. Manon wordt tussen half 8 en 8 wakker meestal en is dan twee uur wakker en gaat dan weer een uurtje slapen. Vanmorgen wilde ze om kwart over zes al niet meer terug naar bedje maar ze had in éen stuk door geslapen vannacht i.p.v een paar keer wakker worden dus ze zal wel uitgeslapen zijn nu even.
     
  4. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Onze Demi wordt ook altijd rond die tijd wakker hoor, is toch een hele normale tijd voor een kind?
    Ik snap je probleem niet zo, je weet van te voren dat uitslapen voorbij is als je een kind krijgt...
     
  5. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hier is het soms half zes....
     
  6. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier ook vanochtend, kwart voor zes. Heb haar nog wat laten brabbelen en haar om kwart over zes eruit gehaald. En ze heeft ook steeds vaker een poepbroek 's ochtends. (Ben ik altijd blij mee, ze poept soms moeilijk).

    Maar ik denk dat TO bedoelt dat er iets veranderd is ten opzichte van 2 maanden terug.
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    hier geef ik dan der flesje lekker in der bedje en slaap dan door tot 8 a 9 uur. als ze naar de oppas moet dan gaan we er meteen uit. heb een tijdje gehad dat ze de fles van 7 uur al rond 4 a 5 uur kreeg maar dit gaf geen problemen met haar dagritme. als ze een vieze luier heeft verschoon ik die terwijl ze drinkt en merkt er weinig van

    succes
     
  8. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Marit had ook zo1n periode, vooral tpoen ze 2 kiezen door kreeg en 2 lang alleen maar tandeluiers had...met als gevolg sochtends wakker om 06.30...Ik heb der gewoon ene schone luier gedaan, ff wat drinken en binnen 5 minuten weer in bed gelegd...
     
  9. linnekku

    linnekku Lid

    15 feb 2008
    5
    0
    0
    thuiszorg
    tilburg
    nou dat het uitsapen over is wist ik ok al wel! :rolleyes: maar het is zo dat hij dan rond 8 uur naar bed gaat en nog moe is als ie wakker word van een poepbroek om half 6! maar dan echt niet meer wil slapen en dan is het probleem ook nog dat ie geen fles meer wil! ik krijg het er niet meer in! dus ja wat moet ik dan doen? :(:
     
  10. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    Hoeft niet aan de poepbroek te liggen hoor. Jesper is ook vaak rond half 6 wakker en dan tegen half 8 ligt hij er weer in. Als ik het eerder probeer krijst hij alles bij elkaar.
     
  11. linnekku

    linnekku Lid

    15 feb 2008
    5
    0
    0
    thuiszorg
    tilburg
    nou jason is echt verder een heel makkelijk kind het maakt nit uit hoelaat ik hem op bed leg slapen doet ie toch wel maar hij als ie s'morgens wakker word van een poepbroek hoe moe hij ook is hij wil dan niet meer slapen! :(
     
  12. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Dan hoort dat bij Jason. En dat gaat ook wel weer over. Fleur had ook een tijd dat ze sochtends een volle broek had en nu is het weer heel anders. Geen pijl op te trekken. Het fijne is dat bijna alles in de eerste jaren een fase is en dat helpt je er dan makkelijk doorheen. Als hij echt moe zou zijn dan zou hij wel weer doorslapen. Heb je misschien iets aan zijn voeding veranderd dat hij sochtends een poepbroek heeft? F. kon namelijk niet tegen de soja in Nutrilon goede nacht....werkte bij haar laxerend of zo.

    Marijntje
     
  13. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jee wat een slaapkoppies hebben jullie dan.
    Demi is nu bijna 7 mnd maar die slaapt als ze rond half 6/6uur wakker is pas rond een uur of 10/jhalf 11 weer!
     
  14. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje werd ook een tijdje heel vroeg wakker.
    Dan nam ik hem lekker tussenin en sliep hij wel lekker nog tot een uur of half negen.
    Nu is hij weer de slaapkop als voorheen.
     
  15. mirwar

    mirwar Bekend lid

    22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Maar ligt ie wel gewoon lekker rustig? Of zet ie t echt op een krijsen? Want als ie gewoon lekker rustig ligt of een beetje aan t tutten en brabbelen is dan is er ook niks aan de hand..kan je em lekker laten liggen!
     
  16. linnekku

    linnekku Lid

    15 feb 2008
    5
    0
    0
    thuiszorg
    tilburg
    ja dat begrijp ik maar dan zet ie het echt ophet krijsen hoor dan wilt ie echt net meer naar bed! verder is he een heel makkelijk maar dan echt niet!
     

Deel Deze Pagina