op dag 23, kwaaltjes als alles vinden stinken en melk uit borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloempje6, 2 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje6

    bloempje6 Actief lid

    29 apr 2014
    419
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik ben gestopt met de pil en zit nu op dag 23 (inclusief mn laatste menstruatie). Nu heb ik gister al getest omdat ik sochtends misselijk was, maar deze was negatief. (heb gister getest omdat de vorige keren dat ik de pil niet slikte altijd mn menstruatie had rond dag 24).
    Sinds vandaag heb ik ineens weer melk uit mn borsten en ga ik onwijs kokhalzen van bepaalde luchtjes van chips terwijl ik dat nooit had. Ik ging echt zowat kotsen, maar ik wil niet weer testen.
    Ik ben zo bang dat het niets is. We willen t weer heel graag. Ik ben er alleen amper mee bezig geweest en nu heb ik ineens allemaal kwalen dat ik denk huh.. of misschien is het ontpillen?
    Wie herkent dit en ook zo snel toen je wel zwanger was?? Gewoon benieuwd
     
  2. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het ontpillen is of progesteron kwaaltjes. Als deze kwaaltjes van de zwangerschap zouden komen, zou je nu positief moeten testen.

    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat je dus gauw een positieve test in handen hebt. :)
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Als je gister hebt getest en die was negatief, dan kunnen de kwaaltjes die je noemt niet van hcg zijn. Zo snel gaat dat niet.
     
  4. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Ik zou uitgaan van ontpillen en voor de zekerheid om de paar dagen of 1 keer per week een testje doen? Zwangerschap is natuurlijk niet uitgesloten...

    Ik kreeg bij mijn tweede kwaaltjes rond dag 27, (normale cyclus van 29-30 dgn), misselijk, huilerig (labiel :p) moe, opgeblazen buik en rommelende darmen, maar testte bij herhaling negatief. Kwaaltjes werden erger en erger... Ik dacht al zo ongeveer dat ik schijnzwanger was :confused:, tot ik op dag 40 toch opeens een positieve test in handen had! Later bij termijnecho een week terug gezet, achteraf gezien waarschijnlijk late eisprong en was ik eigenlijk bij 5 dpo of zo al gaan testen, denkende dat ik bijna bij nod was...

    Veel succes!
     

Deel Deze Pagina