Op dag 7 een stijging is dit al m'n ei???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Tryingfornumber3, 6 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Hallo ik ben in ronde 4 en sinds deze ronde was m'n basale temp mooi stabiel en laag voorgaande rondes ging het nog alle kanten op en zat ik vaak basaal al op 36,9 nu op dag 1 36,5 en daarna steeds 36,4. Nu vandaag ineens op dag 7 ineens een flinke stijging naar 36,9 is mijn ei al zo vroeg geweest?? Of wat kan het anders zijn. Ik meet elke dag op dezelfde tijd rectaal direct na wakker worden en zelfde aantal uren slaap. Ik weet dat die wel een paar dagen hoog moet blijven om echt van een eisprong te spreken maar vind zo vreemd een stijging van 0,5. Kan m'n ei echt al zo vroeg zijn of is het toch wat anders? Zie m'n kaartje had ook gelijk even een ovutest gedaan maar die is negatief.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik geloof niet dat het je ei is.
    Wellicht wordt/ben je verkouden/grieperig oid. Dat zie je namelijk sneller aan je temp dan dat je het zelf voelt.

    Btw... als je nu een eistijging zal hebben, dan heeft het doen van een ovu test totaal geen zin, aangezien die dan 2-3 dagen geleden een lh piek moet hebben gehad en niet de dag na je ei.
     
  3. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Oké bedankt ben wel wat snotterig maar komt meer door de hooikoorts voel me verder niet ziek. Nee ik wilde ook eigelijk pas maandag gaan starten met ovulatietesten maar dacht wie weet zie ik nog een lijntje dat die ervoor donkerder is geweest maar hij was helemaal wit dus vermoed ook niet dat dit m'n ei was maar vind het zo vreemd ineens. We wachten morgen weer af wat dan m'n temp is bedankt
     
  4. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Nu is mijn temp al 3 dagen hoog zou echt m'n ei niet al geweest zijn? Snap er niets meer van
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat denk ik echt niet.
    Hij is ook extreem hoog, waarbij ik eerder uitga van een soort griepje/verkoudheid.
    Een stijging van 0.8 graden tov basaal is geen normale stijging zo kort na een eisprong namelijk
     
  6. Tryingfornumber3

    Tryingfornumber3 Actief lid

    29 apr 2018
    130
    25
    28
    Vrouw
    Oké bedankt. Ja ik ben wel erg verkouden door de hooikoorts heb nu sinds gister weer medicijnen daarvoor ondertussen blijf ik nu ovulatietesten doen en hoop ik dat m'n ei kan vinden dit keer
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dan komt het idd daardoor :)
     

Deel Deze Pagina