op Nod dag negatief en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Zijn er ook meiden die op de dag dat ze konden testen negatief testen oftewel echt vet negatief en toch zwanger bleken te zijn?
    ik ben nu 2 dagen overtijd en test helaas negatief. :(
    Heb gisteren getest, heb met vriend afgesproken als ik zondag nog niet ongie ben dan pas weer testen. hahaha :) als het aan mij lag testte ik elke morgen.
     
  2. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Ja ik.... bij mij is een beetje streepje pas zichtbaar op dag 35!
     
  3. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    dus er is nog hoop
     
  4. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik had cyclussen varierend van 32 tot 39 dagen. Heb op dag 33 negatief getest en op dag 39 positief. Achteraf bleek dat mijn cyclus die maand 35 dagen was en ik dus 2 dagen voor NOD negatief testte.
    Maar je weet het he, geen bloed geeft moed! Succes!
     
  5. Knuf

    Knuf Actief lid

    28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ja ik. Twee dagen na mijn NOD had ik een negatieve test in handen (Etos-test).
    De volgende dag met een Kruidvattest geprobeerd en toen was hij licht positief.
    Morgen of komend weekend doe ik nog een Kruidvattest....
     
  6. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    ik wil het ook wetne zit in het zelfde schuitje als jou inggrid :)
     
  7. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    ik had getest met trekpleister test
     
  8. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb getest met een test van Mat care
     
  9. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    wanneer ga jij weer testen?
     
  10. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik ga zondag weer testen. haha het is wel irritant hoor. Heb wel harde ontlasting maar ja dat kan zoveel oorzaken hebben. hmm het wachten duurt wel lang he. Slaap erg veel.

    Ik heb verder geen klachten.
    Ik ben er bang voor dat vandaag of morgen Oma aanklopt. Terwijl ik ook geen ongie pijn heb.
    Hoelang ben je al gestopt met de pil? Ik eind Mei.

    Succes! Ik hoop voor je dat het raak is.
     
  11. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    dit was mijn 1e maand zonder pil :) paar maande terug was ik ook is gestopt en toen was ik gewoon regelmatig.

    ik weet dat je niet op oude testen mag kijke maar die van anderhalve dag terug.. was nu lichtelijk gekleurd en boven- en onderkant maja mag niet he hihi
     
  12. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nog geen ervaring mee.. wel posi gestest 1 dag voor 1 nod, en 1 dag na nod nega.. en nu 6 dagen overtijd.. het wordt dus wachten, wachten en wachten.. hoop dat jullie alsnog een posi test krijgen! ;)
     
  13. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ben jij allang gestopt met de pil tummetje? ik denk bij mij eigenlijk dat ik gewoon ineens een langere cyclus heb. ben nu 3 mnd gestopt. het kan nog restten zijn. we wachten maar weer geduldig af. hahaha wat moeten we anders :)
     
  14. Fabulous

    Fabulous Lid

    23 jun 2008
    32
    0
    0
    Account Manager
    Haarlem
    Hier nog één in hetzelfde schuitje. Ik heb afgelopen dinsdag (26/08) 1 dag voor nod een testje gedaan en die was negatief. Was een op internet bestelde zwangerschapstest. Inmiddels is het vrijdag (3 dgn overtijd) en heb ik nog geen tweede test gedaan, maar ben ook nog niet ongesteld. Heb vandaag wel het gevoel alsof het alsnog ieder moment kan komen. Hoe spannend het ook is ik wacht tot zondag met testen om teleurstellingen te voorkomen.

    Wat ik wel weet is dat ik eigenlijk nooit te laat menstrueer. Het is altijd stipt op tijd. Afwachten dus.
     
  15. tummetje

    tummetje Fanatiek lid

    4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    bijna 3 maanden.. :( als ik geen posi test had gehad.. had ik ook gedacht dat ik een langere cyclus zou hebben deze maand.. maar door die test weet ik het dus niet zeker :(
     
  16. Thirza02

    Thirza02 Fanatiek lid

    20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Op dag 1 had ik een negatieve test... op dag 5 had ik een positieve test...
     
  17. moppie2008

    4 jul 2008
    33
    0
    0
    Hoi meiden,

    Ik zou het ook woensdag worden maar nog niks! Maar het ook al twee testen van etos gedaan en allebei negatief! Heb wel heel de week al het gevoel dat ik het moet worden maar van mij mag het uit blijven!

    groetjes
     
  18. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ga morgen een testje wagen......... en anders mag ongie komen dan gaan we door naar de volgende ronde.
     
  19. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    ik testte na 9 dagen overtijd licht positief, na 2 weken kreeg ik eindelijk ZWANGER op de digi test...
     
  20. DvS

    DvS Fanatiek lid

    18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hier ook hetzelfde! :)
    Wij zijn 16 maanden bezig met behulp van Clomid. Normale cyclus is 32/33 maar zit nu op 36. Vanmorgen ook negatief! :( We blijven hoop houden...
     

Deel Deze Pagina