op Nod dag negatief en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillie

    Jillie Lid

    23 aug 2008
    20
    0
    0
    En jawel, ik mag jullie melden dat mijn ongie er is...
    Blij kan ik er niet om zijn, maar toch, liever dit dan de onzekerheid.
    Ik sta eigenlijk ongelofelijk versteld van mijn lijf. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Echt een volle week héél erg pijnlijke menstruatiekrampen (normaal 1 kramp en daarna komt direct m'n ongie). En hoe kom ik aan die misselijkheid? Ik begrijp m'n lijf niet, maar dat zullen meerderen onder jullie ook wel hebben zeker?

    Op naar volgende maand dan maar.
    Ik blijf jullie hier wel volgen. Veel succes meiden!

    (ow ja, ik zal ook 's mijn werk maken van een nieuwe banner - maar moet ik dan uitgaan van mijn langste cyclus - deze dus?)
     
  2. september

    september Lid

    13 aug 2008
    7
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Ik ben al een aantal dagen aan het gluren bij jullie, omdat ik ongeveer in hetzelfde schuitje zit..

    Overtijd, negatieve testjes, veel ongie-achtigekrampjes, onzeker, hoop e.d.

    Het is voor mij mijn 2e ronde, maar ook dit is enigzins onzeker. heb vorige maand 2 dagen lichte bloeding gehad rond mijn ongidatum. de HA heeft aangegeven die maar aan te nemen als begin nieuwe cyclus, dus hupsakee op naar ronde 2!
     
  3. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey dames!

    jilly, wat balen dat je toch ongi bent geworden, maar is idd beter dan die onzekerheid en kapitalen aan neg testen. maar kan me voorstellendat t raar is allemaal, wat nu bij jou is zal vast bij mij ook gaan gebeuren.. dik een week ongi krampen, , terwijl je zeker weet dat t door gaat breken, en dan komt er helemaal niets.. en dan toch...echt raar

    bij mij is er nog steeds helemaal niets. Ben net terug van mijn internist, en die zei dat de meeste mensen 2 weken overtijd positief testten.

    maar heel raar, ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, omdat ik niet veel lichamelijke klachten heb. En natuurlijk omdat ik echt ongi krampen heb, maar zou t ook gek vinden als ik nu in 1x wel ongi zou worden, zoals jil.

    ik weet t ook niet allemaal, er zit echt niets anders op dan te wachten. en pas als ik t volgende week niet ben, test ik maar nog eens een keertje.

    en hoe is t met de rest van de meiden?

    liefs dana
     
  4. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    En nog steeds niet ongesteld.....bah bah bah! Alles wat jullie tot nu toe hebben beschreven: hier ook, alles lijkt te kloppen, alleen die tweede streep komt niet.
    En ja, ik weet gewoon dat mijn ovulatie echt nu twee weken geleden was, ben nog nooit zo'n bak slijm :)oops:) verloren! Hoe lang na je ovulatie moet het dan duren voor dat ei eruit komt?

    Maar wat lees ik nou Dana, de meeste vrouwen testen 2 weken overtijd positief? Huh? Waarom al die onzekerheden al vanaf de NOD dan? En testen die 6 dagen voor NOD al zouden kunnen? Whhhaaaa.....gek wordt je ervan!

    Nou ja, we gaan hier gewoon allemaal in de wachtkamer zitten wachten op die vervelende, maar wel uitsluitselgevende :evil: (of toch een 2e streepje natuurlijk)
     
  5. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hahah meiden ik lijk wel koploper met mijn 8 dagen overtijd. dan zou het nog 6 dagen tot testen zijn als de internist gelijk heeft :) :)

    Vandaag nog steeds niets heb wel vage ongi klachten gekregen oftewel wat meer krampjes maar verder niets. Ik zou het ook eigenlijk weer raar vinden als het nu wel door zet. :( :(

    Nou ja waarschijnlijk heb ik spanning en stress op mijn eierstokken ga de 12e trouwen met mijn schat :D :({|=
    En dan op huwelijksreis naar Portugal oftewel de stress van de eierstokken hahaha :D

    Ach ja we moeten er maar een lolletje van maken het wordt er toch niet anders van.
     
  6. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey jutte,

    ja, dat zei mijn internist.. kan me ook niet zo voorstellen, maar ben wel iets meer overtuigd dat t wel normaal is ( als je zwanger bent dan he;) ) t wachten is idd heel irri.. en de dagen duren zo lang..

    en hoe is t met de rest van de meiden?
     
  7. monica076

    monica076 Actief lid

    18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    hallo allemaal

    ik heb 2 maand geleden een miskraam gehad en daar heb ik nog wel even last van gehad vorige maand het eitje pas verloren
    en nu zit ik ook in een rare situati
    mijn cyclus was altijd 28 dagen en ik werd altijd op dinsdag ongesteld
    nu zou dat dus eigelijk gister zijn
    maar mijn ei had ik dit keer 2 dagen later als normaal
    dus heb ik mijn banner maar op 30 dagen gezet en dan zou ik morgen ongesteld moeten worden
    al een paar dagen heel misslijk en moe en geen gevoel van de ongi dus ook maar afwachten
    wel een test gedaan maar die is negatief

    gr monica
     
  8. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik teste ook op mijn nod negatief, pas 4 dagen later positief...
     
  9. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    lautje,van harte gefeliciteerd! mag ik vragen wat voor klachten jij allemaal hebt, nu in t begin van je zwangerschap? dacht jij ook ongi te worden?

    liefs suus
     
  10. lautje1979

    lautje1979 Fanatiek lid

    30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ja dat dacht ik zeker en dacht dat ik buikgriep had, was misselijk en had buikkramp. Nog steeds constant een soort steekjes, krampjes in onderbuik bij lies. Misselijk en moe verder nergens "last" van.
    Had afgelopen vrijdag nog een spierwitte test, gister een vaag streepje en vandaag een heel duidelijk streepje.
     
  11. mijn2kids

    mijn2kids Actief lid

    16 aug 2008
    119
    0
    0
    hoi

    ik heb bij mijn dochter op de nod negatief getest maar iets in mij zei dat ik wel zwanger was dus volgende dag naar de ha, daar ook negatief getest.
    dus ik moest maar een week wachten zei de ha,
    dach je dat ik dat kon echt niet. dus ik de volgende dag weer een test gekocht en gelijk gedaan, en wat denk je hartstikke positief. dus ik had al die tijd gelijk.
    succes

    groetjes
     
  12. Teigertje6

    Teigertje6 Actief lid

    1 sep 2008
    229
    0
    0
    Hier ook weer spanning. Vandaag is mijn NOD maar nog steeds niks :D .
    Ik voel me wel anders dan andere maanden, meer last van steken een soort misselijkheid en regelmatig een paar pijnlijke (.)(.) :oops: en ik zie mijn aderen en bloedvaten er bovenop liggen, wat ik normaal nooit heb.
    Ik heb het forum al regelmatig nagekeken over symptomen maar ja je lichaam doet rare dingen. Dus durf nog niet echt te hopen...eerst maar een positieve test in handen hebben :p
     
  13. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    spannend allemaal! nog meiden die ongi zijn geworden, of een positieve test in handen hebben?!

    liefs dana
     
  14. Teigertje6

    Teigertje6 Actief lid

    1 sep 2008
    229
    0
    0
    Ik ga straks een test halen en maar eens proberen :D
    Hopelijk is het goed maar ik heb al gelezen dat sommige eerst negatief testen en later toch positief. :cry:
     
  15. Teigertje6

    Teigertje6 Actief lid

    1 sep 2008
    229
    0
    0
    Nou net de test gehaald en gekeken, volgens mij een hele lichte streep maar nog niet echt duidelijk :cry:
    Dus misschien morgen nog een keer proberen als er nog geen :evil: zijn gekomen.
     
  16. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey dames! bij mij zijn de duivels alsnog door gekomen.
    nieuwe rondes, nieuwe kansen.. klein beetje teleurgesteld, maar kan nu met zekerheid verder.
    ****ronde 7****

    hou me op de hoogte dames ;)
     
  17. Jillie

    Jillie Lid

    23 aug 2008
    20
    0
    0
    Jammer Dana... :(
    Net hetzelfde als bij mij dus...
    Maar we gaan gelijk op hé. Op naar de volgende ronde. :)
     
  18. monica076

    monica076 Actief lid

    18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    nou nog geen ongi dus nog maar afwachten

    en ook nog geen positieve test
     
  19. patty24

    patty24 Actief lid

    4 sep 2008
    111
    0
    0
    oosten van het land
    nou ik ben nu 6 dagen overtijd
    en niks wat verraad dat :evil: gaat komen
    ik heb nu 2 keer getest met een test van de schlecker
    heb het idee dat deze helemaal niet zo goed zijn
    (bij mijn vorige zwangerschap die eidigde in een mk teste ie met 1.5 week nog negatief en met 2 weken pas positief)
    heb dus nu ook andere besteld en krijg ik als het goed is vandaag thuis
    en dan nog maar een test doen

    en dan openlijk wat meer duidelijkheid
    voor alle dames die ook zo in onzekerheid zitten
    kop op en ik zal voor jullie duimen

    groetjes patty
     
  20. Sam1986

    Sam1986 Actief lid

    6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik ben vandaag 2 dagen over tijd. Gisteren heb ik al een testje gedaan, maar die was zo negatief als het maar kan.

    Toch heb ik wel allemaal rare vage klachten. Continue ben ik van alles kwijt, vergeetachtig, heel moe, zit niet lekker in mijn vel.

    Als ik volgende week vrijdag nog niet ongesteld ben doe ik nog een testje.
     

Deel Deze Pagina