op Nod dag negatief en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ben al iets van 9 dagen overtijd. ook geen sporen van ongie zal wel stress van de komende bruiloft zijn kan er anders ook niets van maken.
     
  2. meh

    meh Lid

    5 sep 2008
    10
    0
    0
    Allemaal heel herkenbaar Ik heb vandaag mijn NOD (hoewel, het is nu 28 dagen, maar mijn cyclus schommelt tussen de 25 en 32 dagen). Geen :evil: :evil: :evil: maar wel menstruatie achtige krampen al een paar dagen. Vandaag test gedaan: negatief. Is het mogelijk dat ik wel zwanger ben met een negatieve test op de NOD? Die dingen zijn 99% betrouwbaar. Betekent dit ook in het geval van een negatief resultaat? Zijn er zwangeren die op hun NOD negatief hebben getest, maar toch zwanger bleken te zijn? Of moet ik nu met de negatieve test de hoop met 99% zekerheid opgeven en wachten op :evil: ? Ik denk dat ik het niet kan laten om morgenochtend weer te testen.
     
  3. meh

    meh Lid

    5 sep 2008
    10
    0
    0
    Sorry, beetje verkeerde volgorde, maar heb nu pas hele forum teruggelezen. Zie het vorige maar als een introductie/reden voor mijn zijn bij dit forum. Eigenlijk de reden dat ik mezelf heb geregistreerd, dat was vandaag... Het verhaal van lautje1979 maakt me positief. Hoe is het nu met de anderen die overtijd zijn/waren bij deze topic?
     
  4. Jessy83

    Jessy83 Actief lid

    3 jul 2008
    159
    0
    0
    Hier ook nog steeds niet ongesteld.....ik zal morgen weer testen en dan is ie hopelijk postitief, ik zou eigenlijk vandaag weer testen, maar had niet veel tijd vanmorgen .....jullie horen wel hoe het mt mij aflooopt ...
     
  5. monica076

    monica076 Actief lid

    18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    net ongesteld geworden en heel veel pijn erbij dus ik ga voor de volgende ronde
     
  6. patty24

    patty24 Actief lid

    4 sep 2008
    111
    0
    0
    oosten van het land
    nou hier nog steeds niks ook helmaal geen kramp
    vind allemaal wat vaag maar goed
    ik wacht nog even tot ik twee weken overtijd ben en doe dan nog een test
    (de vorige keer teste ik ook pas met 2 weken overtijd positief)

    en als ie dan nog negatief is ga ik naar mijn huisarts

    liefs patty
     
  7. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    hoi hoi ik had ook op mijn NOD nega getest ben nu 3 dagen overtijd en denk dat ik pas weer een test doe bij een week overtijd Succes allemaal
     
  8. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hoi hoi

    ik ga morgen maar weer eens een test uit de kast halen. Snap er de ballen niet meer van.

    Heb ook geen klachten helemaal niks noppes nada.
    Soms beetje steekjes in onderbuik. Ik wel veel last van borrelende buik. super veel lucht verplaatsing zal ik maar zeggen.

    We wachtenb morgen maar weer ff af.
     
  9. patty24

    patty24 Actief lid

    4 sep 2008
    111
    0
    0
    oosten van het land
    hey ingridd en deb

    ik wens jullie heel veel suc6 en hoop dat het raak is
    het lichaam is maar een raar iets met al die vage klachten hihihi

    liefs patty
     
  10. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    uhm Deb85 je moet geloof ik je banner aanpassen hahaha;)
     
  11. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Haha ja dat klopt heb het al een paar keer geprobeerd maar dat is niet gelukt ach probeer het vandeweek nog wel een keer... Miss een zwangerschapsbanner? I hope so :)
     
  12. Dragonfly

    Dragonfly Niet meer actief

    Hoi dames,

    nou, hier zit nog een hoor. Niet dat ik al lang over tijd ben, nog maar drie dagen. Ik heb vanmorgen een test gedaan maar die kon niet negatiever uitvallen. Helaas. Ik heb normaal gesproken een hele regelmatige cyclus, wordt altijd op vrijdag ongesteld.
    Sinds gisteren had ik het idee ongesteld te moeten worden, maar tot nog toe niks. Voel me alleen wel opgeblazen en heb de buikpijn die ik normaal gesproken de dag van de menstruatie heb. Ook iedere keer beetje weeïg (is dat een goed nl woord?) op de maag, maar da's ook alles.
    Het is dus even afwachten, maar van mij mag het wel gewoon losbarsten, heb ik dat ook weer gehad en kunnen we op naar de volgende ronde.
    Ik hoop alleen niet dat ik net als sommigen hier dagenlang over tijd ben en negatief blijf testen. Zeer frustrerend lijkt me dat.
    Volhouden dames, suc6.

    Greetz Fly
     
  13. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Dat is zo Kl#te dat je gewoon niet ongesteld wordt en de testen nog negatiever dan negatief. hmm van mij mag ik het nog wel 1,5 week wachten ga a.s. vrijdag trouwen en daarna op huwelijksreis. hahaha en dan komt het ook weer niet van uit. :D
     
  14. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Het is idd zwaar kl*te het vrouwelijk lichaam, maar je doet er helaas niks aan.. Nog steeds niet ongesteld en vanmorgen weer nega getest, wordt er gewoon gek van. Laat mij maar gewoon ongie worden dan ben ik daar ook weer vanaf en dan kan ik me weer concentreren op een nieuwe ronde!

    @ Inggrid: Alvast gefeli met je mooie dag.. Heel veel geluk en maar hopen dat het zonnetje mag gaan schijnen.
     
  15. meh

    meh Lid

    5 sep 2008
    10
    0
    0
    Hier nog niet lang overtijd (3 dagen), maar wel negatieve test. Ik kan nog niet echt meepraten, zit hetzelfde als Dragonfly. Kan het niet laten om elke ochtend te testen. Ja, als het toch zover is wil ik het ook wel graag weten. Ik ben vooral wel erg benieuwd naar de verhalen van mensen die pas later een postitieve test kregen en wel zwanger waren. En toen was alles wel gewoon helemaal in orde? Het kan dus niet duiden op zwanger met te weinig hormonen en dat dat niet goed is ofzo?
     
  16. Jubbos

    Jubbos Niet meer actief

    intressante vraag meh, ben benieuwd wat voor antwoorden er komen...
     
  17. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Pfffff nog steeds over tijd. Nu al 11 dagen... Steed Negatief getest. Ben ook al bij de huisarts geweest, daar was ie ook negatie. ik snap er niks meer van. Zijn er nog meer dames die al langer overtijd zijn nu? Ik wordt er gek van.. Ik wil of een positieve test of mn ongie... Morgen weer testen en als die negatief is eis ik een afspraak bij de HA. ff afwachten dus
     
  18. patty24

    patty24 Actief lid

    4 sep 2008
    111
    0
    0
    oosten van het land
    de dag dat ik 14 dagen overtijd zou zijn werd ik ongie deze ronde baalde ook al flink met die nega testen en maar niet ongi worden

    maar voor 4 maand teru heb ik een ma gehad en toen teste ik pas met 14 dagen overtijd positief

    liefs patty
     
  19. Deb85

    Deb85 Lid

    9 jun 2008
    20
    0
    0
    Cassiere
    Den Haag
    Oke dat is helemaal klote natuurlijk.. Ik hoop natuurlijk dat ik uiteindelijk positief test, maar als ik niet zwanger ben laat me dan maar heeeel snel ongie worden. Dat wachten is vreselijk frustrerend. Heb op dit moment ook vakantie dus mag er lekker veel aan denken :( *zucht* Hoop op een goede afloop.
     
  20. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi meiden, ik kwam hier even snuffelen.......

    11 augustus is mijn spiraal verwijderd en de 13e was ik gelijk ongesteld.

    Ik had de standaard cyclus van 28 dagen maar aangehouden, heel stom want ik zit nu al op dag 35 en nog geen ongi en zondag nog negatief getest....

    Durf niet te zeggen of ik overtijd ben want wie weet is mijn cyclus wel gewoon 35 dagen :rolleyes: Maar ik leef met jullie mee en begrijp hoe irritant dat stomme wachten is :(

    Succes allemaal!
     

Deel Deze Pagina