Op wie lijken jouw kinderen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door NavyCrimson91, 14 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Naar aanleiding van het "bizarre gesprekken" topic:
    Op wie lijken jouw kinderen? Jij, je partner, of is het een overduidelijke mix? Of juist helemaal niet :D
    Hadden jullie een bepaalde verwachting en klopt die ook?

    Ik ben zelf onwijs nieuwsgierig naar hoe een kindje van mij en mijn vriend eruit zou zien.
    Ik ben met zwart haar geboren, maar ben nu rood. Als kind zowat worteltjes oranje ;). Ik heb groene ogen.
    Mijn vriend komt uit Zuid-Europa, was als kind witblond (hoe dan?:confused:) en is nu heel donker. Beetje Italiaans zeg maar.
    Ik heb dus geen flauw idee wat voor kindje eruit kan komen :D hoewel ik wel hoop dat ze de huid van mijn partner dan zullen hebben, want ik transformeer al in een kreeft als ik twee minuten in de zon sta...

    Edit: ik zie nu dat ik 'm perongeluk in de lounge geplaatst heb. Sorry:oops:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Uilenmama

    Uilenmama Niet meer actief

    Mijn dochter heeft blond haar, bruine ogen.
    Ik zelf heb donker haar en bruine ogen, mijn man heeft nu donker blond haar en blauwe ogen.
    Ze is echt een mix van ons beiden, neus van mij, kin van hem
     
  3. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn dochter is echt een mix van ons 2en. Toen ze een baby was zag je heel duidelijk mijn man. Nu kun je niet echt zeggen op wie ze lijkt. Ze heeft lichtblond licht krullend haar en groen bruine ogen met prachtige lange wimpers.
    Ik ben zelf donkerblond grof krullend haar en heb blauwe ogen. Mijn man heeft donkerbruin steil haar en donkerbruine ogen. Waar ze dat lichte blonde haar van heeft geen idee haha.
     
  4. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De oudste en jongste lijken sprekend op mijn man. De oudste zelfs als twee druppels water. Bizar en eng. Als je foto’s terug kijkt is er verwarring over die erop staat. Mijn man of de oudste.

    De middelste lijkt op mij. Ook als 2 druppels water. Mijn oma schrikt er af en toe nog van als ze haar al een tijdje niet gezien heeft.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  5. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb donkerbruin haar en donkerbruine ogen. Had als kind ook witblond haar.

    Mijn partner heeft blond krullend haar en lichtblauwe ogen. Als kind was hij ook witblond.

    Ons zoontje heeft blond krullend haar, net ald papa. En donkerbruine ogen net als mij! In zijn gezicht zie je een kopie van mij toen ik klein was:D
    Qua innerlijk is het net papa. Gelukkig maar haha die is lekker makkelijk en rustig.

    Ik ben heel benieuwd hoe nummer 2 eruit zal zien!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  6. wwrr

    wwrr Fanatiek lid

    14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Onze dochter lijkt sprekend op mij, onze zoon sprekend op mijn man.
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn zoon is een mix van ons, qua uiterlijk is het sprekend mijn man en qua innerlijk is het een kopie van mij.
     
  8. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Men vertelt me dat Eva de spitting image van mij is. Sterker er staat een foto van mij in de kast waar ik 4 of 5 jaar ben met twee staartjes. Ik heb Eva echt moeten overtuigen dat ik dat was en niet zij:roflmao:
    Ze heeft de blauwe ogen en wipneus van haar vader en haar extraverte karakter ook.
     
  9. rums

    rums Niet meer actief

    Oudste lijkt enorm op mijn man. Heb in het verleden dus ook wel de vraag gehad of het mijn kind is.
    Jongste twee lijken op mij.
     
  10. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Leuke topic!

    Onze dochter lijkt op mij. Mijn eigen mini me! Ik hoor het overal waar ik kom, ook als manlief er bij is.

    Karakter heeft ze (schijnbaar) ook van mij..:evil::p:roflmao:o_O
     
  11. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier is het bij allebei de meiden een beetje een mix van ons 2. Alleen de jongste heeft knalrood haar en zit vol met sproeten. En eerlijk gezegd. Het is ons een raadsel van wie ze dat heeft. Komt in beide families niet voor het rode haar. Zelf heb ik wel sproeten in de zomer maar dat is de enige overeenkomst tussen ons. Vind het wel prachtig dat rode haar en stiekem jaloers op. Maar verder ook ze is een mengelmoes van ons beide......
     
  12. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.593
    1.413
    113
    Mijn dochter lijkt sprekend op mijn man. Komen wel eens onbekende tegen die zeggen: zo, jij hoeft niet te twijfelen :p. Maar ze heeft wel mijn helder blauwe ogen (vader heeft bruin/groene ogen) en het witblonde haar wat ik als kind ook had.

    Ik ben heel nieuwsgierig hoe nummer 2 er uit gaat zien....
     
  13. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Mijn dochter lijkt ontzettend op mij: zelfde ogen, oogkleur, neus, mond, etc. Als ik babyfoto’s van mij naast die van haar leg is het net hetzelfde kindje :p

    Ze heeft nu nog de haarkleur (blond) van m’n man, maar gezien ze pas 14 maanden is en ik ook vrij licht was op die leeftijd verwacht ik dat ze later ook wel mijn donkere haren zal hebben :p
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik heb geen idee! :p

    Haarkleur: man en ik hadden spierwit haar toen we klein waren. Dochter heeft donkerblond haar

    Ogen: man grijs/groen ik: blauw/grijs
    dochter: helderblauw.

    Qua karakter komt er wel vrij veel overeen. :roflmao:
     
  15. louan

    louan Niet meer actief

    Ik ben half bloed met bruin haar bruine ogen met een flinke bos krullen. Mijn vriend is blond met blauwe ogen en steil haar.

    Zoon lijkt op vriend maar dan met bruine ogen en bruin haar en prachtige krullen. Karakter lijkt hij op mij. Ben heel benieuwd hoe deze eruit komt te zien. Misschien wel heel blond met blauwe ogen. Zou heel gek naast mij zijn haha.

    Had mijn moeder ook. Zij kreeg dagelijks de vraag of ik niet geadopteerd was.
     
  16. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.407
    4.729
    113
    Ik ben zelf blond en heb blauwe ogen. Mijn man heeft donker haar en donkere ogen. Dit laatste hebben de kinderen ook. Qua gezicht heeft N heel veel weg van mij vroeger. Echt hetzelfde gezicht als je foto’s naast elkaar houdt. M & V zijn hierin weer een mix.
     
  17. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Mijn 2 dochters lijken op mij , duplicaten van elkaar die 2 !
    Mn zoon is een mix tussen mijn zus en mij hahahaha
     
  18. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    mijn man en ik zijn beiden blank en hebben beiden donkerblond haar en blauwe ogen.

    de oudste twee en de vierde is geboren met super donker bijna zwart haar, daarna toen ze rond 6 maand waren gingen ze richting blond om vervolgens super blond te worden.

    de oudste is nu ook meer donkerblond,(9) de tweede is licht en donkerblond door elkaar ( 8) en de vierde is ook donkerblond ( 2,5) overigens in de zomer zijn ze allemaal weer hoogblond.

    de derde is geboren met witblond haar en is nu met bijna 5 jaar nog steeds super blond zomer of winter.

    mijn oudste is qua gezicht echt zijn vader, als ik foto's zie van mijn man op die leeftijd dan is het echt werkelijk 1 gezicht, alleen de kleding uit die tijd verraad wie wie is, ook in gedrag en karakter eigenschappen is hij in alles zijn vader.

    mijn tweede heeft de vorm van gezicht van mijn man, mijn ogen en de tanden/manier van lachen ook van mijn man. haar karakter, haar doen en laten... precies haar moeder van vroeger.

    mijn derde is qua gezicht en mij, qua ogen mijn man, qua lachen en stand van de mond ook mij, haar doen en laten, haar karakter is een mix van mij en mijn man. *edit* ik zie trouwens ook heel veel van mijn zusje van vroeger in mijn haar, ook qua gedrag zie ik best veel herkenning in hoe mijn zusje vroeger was.

    mijn vierde, is net als de oudste, uiterlijk innerlijk gedrag karakter.... in alles is hij zijn broer en vader.

    ze zijn overigens allemaal geboren met blauwe ogen, de oudste twee donkerblauw en de jongste twee helder lichtblauw.
     
  19. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.451
    113
    #19 KleineLai, 14 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2018
    Onze zoon is een halfbloedje, en hoewel de genen van zijn vader dominanter zouden moeten zijn dan de mijne, lijkt hij toch meer op mij dan op zijn vader. Hij is wel pas 9 maanden dus er kan nog vanalles veranderen natuurlijk :)
     
  20. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Dochters lijken beide heel erg op mn man. Qua uiterlijk dan. De oudste heeft hetzelfde haar alleen lichter, en ongeveer dezelfde kleur ogen. En is qua innerlijk ook echt mn man.
    De jongste heeft mijn haar en kleur ogen, en lijkt qua innerlijk ook heel erg op mij.
     

Deel Deze Pagina