Op wie lijken jouw kinderen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door NavyCrimson91, 14 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.887
    16.246
    113
    Ik ben het daar zo mee eens.:roflmao:

    Ik zei vroeger tegen mijn ex vriendje " als jou broertje, jou tweeling broer was geweest was jij nooit mijn vriend geweest." De pubertijd zullen we maar zeggen. :roflmao:
     
    DastyQueen en mamabri vinden dit leuk.
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    komt waarschijnlijk omdat ik zo tenger en zo blond ben

    (geweest, inmiddels paar kilo bij en het blonde moet ik af en toe bijverven :roflmao::roflmao::roflmao:)

    Maar moet toegeven, zowel mijn exman als mijn huidige man zijn beiden leuke mannen om te zien, zelfs nu ze al wat ouder worden :D En als ik naar mijn oudste zoon kijk nu hij 21 is, zie ik precies zijn vader toen wij net verkering hadden: echt 2 druppels water.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Jigsaw

    Jigsaw Niet meer actief

    Mijn oudste en jongste lijken op mij hoor ik veel. Al zie ik het zelf niet echt. De middelste lijkt heel erg op zijn vader. De oudste heeft rood haar, terwijl ik blond ben en mijn vriend donkerblond. Ze heeft echt prachtig haar!!! De middelste is heel blond en de jongste lijkt toch ook weer rood te worden.
     
  4. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Nou precies dit:roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  5. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Qua uiterlijk vooral op opa dezelfde dikke kop :D
    Blonde haren op niemand. Vriend en ik hadden blond haar tot een jaar of 2/3. Zoontje is 5 en nog steeds blond. Iedereen in onze familie heeft bruin haar.

    Qua innerlijk echt 80% op mij. Zoveel herkenbaarheid!
    M'n ouders zeggen ook dat hij heel veel op mij en m'n broer lijkt.
    En de koppigheid echt van de papa. Neen is neen en blijft neen! Dan kan je op je kop gaan staan hij veranderd niet van mening of zal niet toegeven.
     
  6. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Mijn kinderen lijken vooral erg op elkaar. Echt mixjes van ons twee. Qua kleur ergens er tussenin, trekken van allebei wat, haar wat dun maar duidelijk meer dan ik vroeger (man had altijd een enorme bos haar) Dochter heeft mijn neus, zoon die van mijn man. Zoon heeft de bouw van zijn vader, klein en gespierd, hij was al breed in de schouders toen hij geboren werd.
     
  7. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.069
    472
    83
    Mijn dochters hebben ook alle drie een heel pittig karakter. Ik krijg dus ook vaak te horen van iets met karma
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Alledrie dochters lijken op mij, de middelste lijkt iets meer op mijn man. Ze hebben alledrie de donkerbruine ogen van papa (hij heeft ook zwart haar). De oudste is in haar gezicht precies mij, maar als ze lacht weer mijn man. De middelste lijkt qua gezichtsuitdrukking meer op hem. Ze heeft ook veel van mijn moeder toen ze klein was.

    Ik heb donkerblond haar en blauwe ogen. Als kind was ik eerder goudblond. De oudste heeft dezelfde haarkleur als ik nu, de middelste iets lichter en de jongste heeft nu zwart haar maar dat verandert meestal nog.
     
  9. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Qua karakter lijkt de oudste op mij, de middelste heeft meer van mijn man.
     
  10. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.036
    3.117
    113
    Op het eerste gezicht lijken beide op mij (en op elkaar)
    Wel hebben ze beide specifieke dingetjes die mn vriend heeft (kuiltjes in de wangen en hun kin)
     
  11. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Dat heeft de mijne ook. Stel je voor, Italiaans donker uiterlijk, met lichtgroen/gouden ogen. Zwijmel.
    Daarom wil ik dus een kind die op hem lijkt :p
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat snap ik!!!
     
  13. Roos123

    Roos123 Niet meer actief

    Mijn kinderen lijken totaal niet op mij. Ze lijken heel erg op mijn man en zijn familie. Het zou me niets verbazen als ik de echte moeder niet blijk te zijn.
    We waren eens uit eten met mijn schoonfamilie. Mijn oudste dochter zat tussen mij en mijn man in de kinderstoel. De serveerster vroeg aan de zus van mijn man, aan de andere kant van de tafel, wat mijn dochter drinken mocht. Ze ging er helemaal vanuit dat mijn schoonzus de moeder van mijn dochter was. Daar lijkt ze ook sprekend op.
     
  14. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    De oudste lijkt op mij, ik weet nu hoe ik eruit had gezie als ik een jingetekend was geweest . De jongste op papa. Maar je ziet wel weer duidelijk dat het broertjes zijn!!.
     
  15. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    Oudste heeft een witte huid, volle bos donker haar en blauwe ogen. Jongste heeft een getinte huid, is gekleurd en heeft donderbruine ogen. Mijn man is vroeger blond geweest en nu donker (met blauwe ogen) Ik ben altijd don\ker geweest en donkere ogen, maar niet zo donker als die van ons zoontje
     
  16. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Kinderen lijken het meest op mij. Al zegt mijn schoonmoeder dat ze helemaal mijn man zijn. De rest van zijn familie grapt wel eens over een onbevlekte ontvangenis.
     
  17. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oudste lijkt op mij, jongste op mijn man
     
  18. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.120
    4.333
    113
    Home
    Oudste gewoon een kopie van zijn vader waanzinnige mooie grote ogen en wimpers waar elke vrouw jaloers op is
    ewoon een enorme knapperd

    Mijn dochter is sprekend mij
    Wat lichter qua ogen en haar
     
  19. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.403
    3.953
    113
    noord holland
    'Men' vindt dat onze oudste dochter op mij lijkt en onze jongste dochter op papa :). Zelf zie ik dat dus totaal niet. Grappig genoeg zie ik het bij anderen wel altijd, misschien omdat ik dat van een groter afstandje kan zien?
     
  20. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Zoals ik ooit hoorde van een vrouw die opnieuw moeder was geworden: "Tja, de papa heeft geen DNA" :D
     
    tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina