Wie ook overtijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mii1989, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi !!

    Wie is er ook overtijd..!?
    Zelf denk ik dat t dit weekend wel gaat komen bij mij .. aan mijn klachten te merken hoor..
    maar ben nieuwschierig wie meer op hun ongi zitten te wachten of wie er gaat testen ..dit weekend?

    iniedergeval!! ik duim voor jullie!
     
  2. MC86

    MC86 VIP lid

    4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Was 't maar zo'n feest.. :(

    Zal voor je duimen!!!
     
  3. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook overtijd, maar wil (nu nog) niet testen omdat ik niet zeker weet dat mijn cyclus 25 dagen duurt, zoals vorige keer.. maar ik weet neit of ik het ga volhouden tot het weekend.
    succes!
     
  4. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    jij ook suc6 ik wach zowie zo tot dinsdag want ik verwacht t wel.. maar ja.. ik hoop t voor je!!
     
  5. onelove

    onelove Actief lid

    8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Zo...ik snap mezelf echt niet meer.... vandaag de dag aangebroken dat ik mag testen... durf ik niet!!

    ;) Ik heb af en toe wel een soort ongesteldheidskrampje. Maar zet voor geen meter door in een menstruatie. Mijn temp blijft hoog. 37.3. Wat meer afscheiding. Zou ik allemaal blij mee moeten zijn maar ik weet het gewoon niet meer!! Heb vorige week twee testen gedaan en die waren negatief. Nu wil ik eigenlijk weer testen maar ben bang dat het negatief is. Heb altijd een cyclus van +/25 dgn dus vrij regelmatig..Misschien wacht ik wel tot zaterdag....Heb mijn vriend ook een beetje beloofd om pas zaterdag te testen..:(Wat denken jullie? Ik ben het spoor bijster:D
     
  6. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    iedereen zegt altijd hier direct testen dan ben je er miss wel van af maar ik wacht af tot na het weekend.. alleen maar om ook bang te zijn voor negatieve test en ik verwacht wel door mijn krampjes dat het strax wel door zet had vorige maand ook getest deed ik test uur later ongie :mad: maar ja .. andrs koop je morgen 1tje en testje zaterdag ochtend heeeel vroeg ;)
     
  7. onelove

    onelove Actief lid

    8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    ja jij zit ook in hetzlefde schuitje als ik nu...heb jij een regelmatige cyclus?
     
  8. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet ik nog niet..
    officieel is dit mijn eerste maand
    vanaf halve wege dec. tot feb heb ik weinig de pil geslikt
    in jan heb ik alleen de eerste 2/3 dagen geslikt toen was ik 3/4 dagen overtijd.. heb ik wel getest maar nega..
    toen hebben wij er voor gekozen omte stoppen met de pil.. en gewoon rustig af tewachten maar dat vind ik moeilijk .. mijn vriend zegt we hebben geen haast maar via mijn baner hou ik het wel beetje bij .. dus ik wacht lekker af heb mijn baner op 28 dagen ingestelt maar vorige x was het geloof ik 31 ofzo weet ik niet ...
     
  9. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    @onelove:
    Hier hetzelfde.. eigenlijk wil ik wachten tot het weekend maar eigenlijk wil ik het ook gewoon weten..
    ik weet ook niet hoelang mijn cyclus normaal duurt, want vorige maand was pas de 1e maand zonder anticonceptie. wel netjes meteen 25 dagen, maar kan ik verwachten dat dat nu ook zo is??

    Anderzijds heb ik wel wat klachtjes (licht) en nog geen ongi gevoel...
    pfff lastig..
     
  10. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ga je morgen teste juffertje..
    ga je naar kruidvat 2 goede testen voor 2,50
    eventueel kn je dan zondag nog een xtje testen .. als die wel nega is en als je dan nog niet onige bent geworden :)
     
  11. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hb ook last van lichte klachten maar dat heb ik al de hele week .. :(
     
  12. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ook ik meld me hier aan. Inmiddels 3 dagen overtijd en negatief getest. Ik wacht nu denk ik tot maandag af. Ik heb geen klachten die wijzen op een zwangerschap of aankomende menstruatie. Vanochtend voelde ik wel een paar keer een steekje achter mijn schaambot, dus heb net getest. Negatief. Bij mij kan het nog van het ontpillen zijn, maar dat wachten is zo frustrerend.
     
  13. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb toch maar getest... negatief :x
     
  14. dancer4fun

    dancer4fun Fanatiek lid

    29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ik ook overtijd. vandaag 4 dagen en vanmorgen negatief getest. Ik hou goede moed en hoop dat als ik zondag weer ga testen het wel positief is..........
     
  15. onelove

    onelove Actief lid

    8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    heb toch maar weer testje gedaan net... negatief! Pff geen menstruatie en (nog) geen zwangerschap... val zo tussen wal en schip in nu:(
     
  16. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een negatieve test en nog geen ongi... dus helaas moeten we daar nog even op wachten. Ik geloof ook niet dat een test later wel nog positief zal aanwijzen... maar dat kan blijkbaar wel? Ook als er he-le-maal nix te zien was op de test?
     
  17. Rosa Canina

    Rosa Canina Fanatiek lid

    28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Het kan wel inderdaad Juffertje. Hier ga ik er ook niet van uit hoor. Hoop eerlijk gezegd dat de ongi gauw doorzet.
     
  18. Vlinder24

    Vlinder24 Fanatiek lid

    24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hoi dames,

    Ikben vandaag 2 dagen overtijd en ook negatief getest.. Ben stiekem al vanaf maandag aan het testen met de Kruidvat 2 voor 5 euro :) Heel soms zie ik een heel licht streepje en de andere keer niks, heel vreemd!!!! Vanmorgen weer getest en weer niks te zien..
     
  19. lente67

    lente67 Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Ik sluit me ook even hier aan. Ben nu drie dagen over tijd met een cyclus van 25 dagen maar heb ook 1 keer een cyclus gehad van 28 dagen en dat zou morgen kunnen zijn. Test niet voor morgen of (als ik kan wachten of niet meer nodig is:x) zondag.

    Suc6 allemaal en bij sommige stijgt hcg een paar dagen naar nod pas goed dus het kan altijd nog!
     
  20. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog niej ongi....wachten wachten...wil nog niet testen...want ik denk zelf niet dat ik zwanger ben wacht tot na het weekend...
     

Deel Deze Pagina