opgezette buik na eisprong,slijm en pijn na plassen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angiebaby, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb met vlagen steken in mijn onderbuik, (.)(.) zijn gevoelig en heb eigenlijk overal spierpijn. Gisteren beetje pijn rond mijn liesstreek gevoeld..heel vaag..:( had dat nooit toen ik de pil nog slikte. Het duurt nog meer als een week dat ik ongesteld word dus daar kan het nog niet aan liggen. Ik heb geen pijn bij het plassen maar wel slijm wat een beetje lijkt op vruchtbaar slijm..ook elastisch en helder..mjah ik zie het wel :p
     
  2. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie weet :) hoopt voor je!
    miss ist wel aan het nestele ;)
     
  3. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    @demi30
    Ja vervelnd he mii 2!!
    broeken zitte ineenx strake voor me opgeblazen .. doet gewoon zeer !!
     
  4. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meiden wat ben ik blij dat ik dit geplaatst heb!!!!

    ik ben helemaal gerustgesteld ookal baal ik verschrikkelijk dat ik wel 3 of 4 maanden zwanger lijk terwijl t dat jammer genoeg niet is maar dan weet ik toch zeker dat mn lichaam al zo werkt hoe het hoort te werken!!

    ik schaam me gewoon voor mn vriend met me dikke pens hahaha hij zegt doe normaal joh het hoort er allemaal bij je stelt je aan zo dik is het niet maar als hij eens wist hoe het voelde praatte hij wel anders!hihi
     
  5. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nog iemand misschien?
     
  6. Neona

    Neona Lid

    6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    ik heb dit ook gehad ,,vorige maand toen ik ineens een week eerder ong ben geworden,,kan het niet zo zijn als je dit voeldt dat je dan mis zwanger kan zijn..
     
  7. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    nee want vorige maand heb ik dit ook gehad mijn lichaam is gewoon extra gevoelig vroeger was ik ook 1 van de 100%bijvoorbeeld die er zo'n last van had om ongie te zijn dat ik het niet meer mocht zijn toen moest ik altijd de pil door blijven slikken en daar ben ik nu gelukkig overheen gegroeid
     
  8. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Angiebaby, heb nooit zoveel last van mijn ongesteldheid..ook niet toen ik gestopt was met de pil. 1 dag ervoor en 1 dag als ik het al ben altijd. Ik heb nu gewoon echt met vlagen pijn in mijn onderbuik. Als ik denk het is over en ik ga lopen of weer zitten dan voel ik meteen die steekjes weer. Ook een beetje spierpijn rond mijn liesstreek gehad gisteren..is nu weg. Ben niet misselijk of heb geen trek in heel ander voedsel ofzo. Nog 10 dagen wachten..duurt echt lang!
     
  9. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oke maar hoelang is jou cyclus al goed zonder het slikken van de pil?
    want ik ben namelijk in 2008 ook al een keer gestopt geweest en toen heb ik 5 maanden nergens geen last van gehad omdat mn cyclus helemaal in de war was en nu heb ik na een maand al dat alles ineens werkt en nu heb ik er dus wel erg last van,vorige maand had ik ook die steekjes wat jij hebt en nu flinke spierpijn onderbuik pijn maar dat is dus na mn ongie weer weg dat is flinke ovulatie pijn ben ik nu achter via google
    en ja wachten duurt zeker lang!
     
  10. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dit is de 3e maand zonder pil, alleen heb ik deze klachten nog nooit eerder gehad. Gisteren geklust alleen dat deed pijn :) het leek net of hij tegen iets aankwam...dat was eerst nooit zo bij het klussen. Maarja je hebt gelijk kan ook door ontpillen komen..ik wacht af ;)
     
  11. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zo verschrikkelijk pijn in mijn borsten/tepels :( vooral snachts.. ook verder hier iemand en wat kan je er aan doen want is echt niet leuk meer..:(
     
  12. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    talkpoeder hoor je weleens..of van die bodylotion voor zwangeren..is ook goed voor zwangeren die jeuk aan hun buik hebben..
     
  13. mii1989

    mii1989 Bekend lid

    15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje .. :)
    want er hoeft maar een beetje wind er overheen te gaan en ik kan het wel uitschreeuwen .. :(
    heel vreemd niet eerder gehad.. maar ja .. is eigenlijks ook mijn officiele eerste maand van de pil zal er wel bij horen ..
     
  14. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    vorige maand heb ik dit allemaal gehad;)
     
  15. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Mii, vervelend zeg :( Ik heb wel nog een beetje last van mijn tepels maar schreeuw het niet uit van pijn ofzo.

    Gisterenavond in de auto last van steken/krampen gehad. Leek net of ik moest (sorry) poepen, maar moest dat totaal niet..soort weeig gevoel en straalde van mijn onderbuik uit naar mijn vagina. Herkend iemand dit?
     
  16. Mistique

    Mistique Fanatiek lid

    7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Wat herkenbaar allemaal. Ik zit nu in de eerste ronde, maar ben in december al gestopt met de pil. Laatste week december ongie geworden en daarna cyclus 25 en 30 dagen. Vorige week heb ik mijn eisprong gehad en sinds gisteren heb ik ook erge steken en spierpijn gevoel onder in mijn buik. Soms straalt dit ook uit naar mijn vagina. Vreemd he?! Zou het erbij horen, of toch zwanger?
     
  17. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    heb ik al 2 maanden gehad hoort er allemaal bij niet zwanger.....
     
  18. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Mmm..nog een paar dagen afwachten en dan weet ik het..had het nog nooit zo erg gehad. Heb ook andere kwaaltjes van zwanger zijn zoals: snel vet haar, meer honger, sneller moe vooral in de avonduren. Denk je dat je deze ronde zwanger bent Angiebaby?
     
  19. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0

    alles wat jij zegt komt bij mij al 2 maanden terug dat komt echt omdat je hormonen heel anders worden.
    nee ik kan eigenlijk jammer genoeg niet zwanger zijn ik was 6 dagen flink ongie en toen het eindelijk over was kwam het er toevallig ook niet van omdat we beiden erg moe waren en we geen zin hebben om op tijd te vrijen zeg maar (we zijn nog maar zo kort bezig)
    en toen hebben we het 1 keer gedaan 3 dagen voor mn eisprong en toen kreeg ik verschrikkelijke blaasontsteking en van die pillen weer een vaginale schimmel dus wat betekende dat deze hele maand weggegooid is want ik kon nu echt geen sex hebben als ik zo'n pijn heb....
    en nu heb ik af en toe ook nog het gevoel dat t toch niet helemaal over is dus morgen miss maar even weer urine laten checken........
    ik heb eergister en gister ook wat roze slijm bloed gehad dus ofdat t de innestelingsbloeding is geweest of een week te vroeg ongie weet ik niet dus lijkt me heel sterk als ik van die ene keer zwanger zou zijn ik reken er niet op:):(

    succes meis hou me op de hoogte he??
     
  20. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Angiebaby, vervelend zeg die klachten hoop dat het snel over is voor je!

    Achja ik zie het allemaal wel. Je hebt gelijk als je zegt dat het door hormoonverandering kan komen hoor..maar toch hoop je erop he ;) Ik hou je op de hoogte en wie weet was het bij jou wel innestelingsbloeding, duim voor je :D
     

Deel Deze Pagina