Opgezette, vervelende buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meis28, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven :rolleyes: Maar mijn buik voelt zo opgezet en vervelend aan.
    Het is geen buikpijn ofzo, dat kan ik het niet noemen, maar ik voel m gewoon continue. Alsof het gewoon in de weg zit en opgeblazen is.
    Herkennen jullie dit?? Ik ben pas zwanger van de tweede. Ik heb ook al best een buikje.
     
  2. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Ja ik heb er ook last van. Mn broeken zittwn vervelend en ik heb echt een bolle buik vaak. Indd darmen, vezelrijk eten en verder doe je er niks aan... Hopelijk sbel een mooie zwangerschapsbuik
     
  3. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook last van... ook zwanger van de 2e en ook best al wel een buikje....
     
  4. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Ja is hier herkenbaar. Het voelt een beetje alsof je spieren aangespannen zijn in je buik en je ze niet kan ontspannen vind ik.
     
  5. MHV

    MHV Actief lid

    10 feb 2013
    435
    30
    28
    Hoi,

    ik heb hetzelfde! Mijn buik is naar mijn idee al tig keer zo groot dan bij de 1e.
    Ook start ik met een zwaarder gewicht ivm medicijnen.
    Hoe is dat bij jullie?
     
  6. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Daar heb ik ook last Van, en soms lijkt het op vage krampen, net of heel de boel wordt verbouwd!
     
  7. summer22

    summer22 Fanatiek lid

    24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Jep heb hier ook last van. Ook zwanger van de tweede, en mijn buik is best opgezet. Denk dat het door de darmen komt. Helaas ook regelmatig aan de diarree en dan weer moeilijk naar de wc.
     
  8. Pietpiraat

    16 jun 2017
    79
    18
    8
    Vrouw
    Hier ook sinds een dag of twee ontzettend last van mn darmen, wordt er wakker van vroeg in de morgen. Niet echt buikpijn maar ook heel opgeblazen en ook diarree.
    Ook zwanger van de tweede en denk niet dat ik t tot 12 weken kan verbergen als het zo uit blijft zien.
     
  9. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik start hier met hetzelfde gewicht zoals ik eigenlijk altijd heb, zo rond de 60 kilo. Ben benieuwd..vorige zwangerschap ben ik 14 kilo aangekomen! Gelukkig was dat er wel heel snel weer af. Mijn buik is dus ook echt veel groter nu.. echt een opgeblazen bol.. Maar ik moet zeggen dat ie ook iets minder strak was na de geboorte van mn zoontje, voorheen had ik echt een wasbordje hihihi
     
  10. Meis28

    Meis28 Fanatiek lid

    30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja zoiets idd.. alsof het opgeblazen is en strak staat. Ik vind het zon irritant gevoel... het is er constant zegmaar.. MAar geloof ook echt dat het mn darmen zijn, dat had ik de eerste keer niet!
     

Deel Deze Pagina