'Opkliksysteem' Maxi-Cosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Female, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Als je twee auto's hebt kun je de stoel overzetten van de ene naar de andere auto. Dan is zo'n base misschien weer makkelijk (Het is de Priorifix) en hoef je niet met die gordels te klooien. Of je schaft 2 stoelen aan....
    Wij dachten dat je dezelfde base kon gebruiken, maar je moet dan dus de Priorifix kopen.
     
  2. Johanna

    Johanna Lid

    19 mei 2006
    19
    0
    0
    Wij hebben zo'n isofix ook, en ik zou hem ook niet meer willen missen. Vooral als het warm weer is, en in de auto nog warmer, hoef je niet moeilijk te doen met gordels. Bovendien zit de maxi cosi echt heel goed vast. Veel beter dan alleen met de gordel.
    Onze gedachten was ook nog; mochten we de isofix niet meer nodig hebben, kunnen we hem nog altijd op marktplaats zetten.
     
  3. Female

    Female Niet meer actief

    Oké bedankt voor jullie antwoorden! Heb er zeker wat aan, alleen blijf ik een beetje twijfelen... Tis natuurlijk wel een hoop geld en je kunt hem nog maar 6 maanden gebruiken... Maar ik denk dat het erg handig is.

    Ik wacht gewoon even tot het eind van de maand, kijken hoe ik (en mijn portemonnee ;) ) er dan over denk en dan schaffen we hem misschien alsnog aan....
     
  4. Female

    Female Niet meer actief

    Ps. ik las dat Johanna schreef dat de maxi-cosi veel beter vastzit als met alleen de gordels. Vinden die andere meiden die zo'n ding hebben dat ook? Want dat vind ik dan wel weer een goede reden tot aanschaf...
     
  5. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

    Ik ben het helemaal met het stukje van Anakin eens! Wij zijn er ook erg blij mee.
     
  6. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik vind idd dat hij veel beter vast zit! Je kan mijne echt niet verschuiven!
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    wij hebben er geen een, ook idd omdat de maxicosi in verschillende auto's wordt gebruikt.
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij gaan em wel aanschaffen. heb rugklachten en het lijkt me zalig om de cosi gewoon vast te kunnen klikken.mijn ouders schaffen de easifix aan, handig voor bij het oppassen en mijn broer en schoonzus hebben ook een maxi cosi cabrio, dus die kunnen ze voor beide oppas kinderen gaan gebruiken.
     
  9. Vennetje

    Vennetje Actief lid

    3 aug 2006
    261
    0
    0
    lijkt mij inderdaad handig als je 'em in je auto vast kan zetten aan die beugels. Onze auto heeft die niet, dus vond het overbodig om dit onderstel te kopen - vooral omdat we de maxicosi city gratis bij de wandelwagen kregen. Als we een andere auto gehad zouden hebben, hadden we het misschien wel overwogen.
     
  10. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Wij hebben hem ook en ik ben er super blij mee. :D
    Ik vind het zo handig en daarbij is het ook nog veiliger.
     
  11. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Je kan de base ook bevestigen met gordels, dus als je geen isofix hebt is dat geen probleem.
     
  12. Female

    Female Niet meer actief

    Meiden, hartstikke bedankt voor jullie adviezen. Mijn man wilde al graag de easybase kopen, en ik bleef maar twijfelen.... Dus ik heb even aan onze zoon gevraagd of hij hem ook wilde hebben en kreeg meteen een brede glimlach terug. :) Hihi

    Maargoed, heb hem dus vanavond gekocht. Het lijkt erg veilig en makkelijk, dus ik denk dat ik er wel veel plezier van ga hebben.
    Ps als je de maxi-cosi gewoon op de stoel met de gordel vastzet en je schud eraan zeg maar, beweegt ie toch wel aardig heen en weer. Nu staat ie écht vast. Merk al wel verschil dus.

    Dus nogmaals,

    THANKS! :thumup:
     

Deel Deze Pagina