Opnieuw tussentijds bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Followyourdreams, 11 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hoi allemaal ,

    Wij hebben momenteel een pauze , zie onderschrift .

    Geloof dat het zingend de kerk uit gaan deze maand goed is gelukt .

    Mijn 2e operatie was 30 mei , vervolgens werd ik 1 juni netjes ongesteld .

    Rond 22 juni vermoedelijk eisprong gevoeld , en vervolgens 29 veegde ik helder bloed af , erg gerust gesteld en dacht dat mijn menstruatie door zette , helaas bleef het bij 1 veeg .. vervolgens kwam 5 juli mijn menstruatie .
    Die was na 4 dagen weer over maar ik blijf nu af en toe tussen tijds iets bloed verliesen , valt me op dat het na de gemeenschap is .

    Hoe kan dit steeds , na de 2e operatie toen ik netjes 1 juni mijn menstruatie had verliep die maand helemaal goed zonder tussen door bloedverlies ..
    word hier beetje hopeloos van , kan me niet voor stellen dat ik zwanger ben

    Liefs !
     
  2. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Om het uit te sluiten toch maar even een testje besteld , maar het is meer gewoon heel vervelend .. kan moeilijk dag in dag uit met tampons rond lopen en als de bloeding komt is het ook best veel wat een inlegkruisje niet beschermt .. ik was als het goed is helemaal schoon na de operatie en heb daarna een normale menstruatie gehad dus dan moet het nu toch een keer stoppen en niet weer opnieuw beginnen :(
     
  3. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Heb niet echt iets wijs te zeggen erover, maar kan me voorstellen dat dit echt bagger is :(
    *virtuele knuffel*
     
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ok denk dat je je lijf nu even de kans moet geven om te herstellen. Heeft hier na restweefsel ( en infectie met nog een hysteroscopie en na curretage) ook een tijdje gerommeld.
     
  5. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Rot nasleep ... heb idee dat me hormonen ook op hol slaan , ene moment voel ik me
    Top en ander moment zo neerslachtig :(
    Dacht echt na 1 juni , gelukkig
    Weer een normale
    Menstruatie , voelde me psychies echt veel beter .. en dan nu dit weer , kunnen je hormonen dan ook zo blijven schommelen ?
    Ik heb het hcg er helemaal uit getest dus hcg kan de oorzaak niet meer zijn
     
  6. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.406
    362
    83
    Zuid-Holland
    De resten van mijn laatste miskraam zijn in februari weg gehaald tijdens een hysteroscopie en heb ook nog een tijdje last gehad.
    Ze zagen daarna geen bloed meer, maar verloor toch aardig wat boed daarna en nog langdurig ook. Bij de nacontrole was ik schoon, maar verloor toch verloor ik 2 cyclussen regelmatig wat boed.
    Heb dus heel lang met verbandjes gelopen, je weet nooit wanneer het komt.

    Hopelijk stopt het bloeden bij jou snel!
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou het zit je niet mee zeg!
    Hopelijk doet je lichaam snel weer wat hij moet doen.
    Hier is mijn lichaam, 5 weken na de curretage ook de kluts nog kwijt.
     
  8. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je dit zo hebt. Je zegt dat dit ook voor na gemeenschap te hebben? Als ik dit goed begrijp.. kan misschien zijn dat het van binnen nog wat gevoelig is en wat kwetsbaarder.. ik had dit toen wel.. na wat onderzoeken even geen gemeenschap toen gehad dat het rustig kon helen. Daarna niet meer gehad.. ook een optie dat je cyclus misschien een beetje door de war is en het tijd nodig heeft om weer stabiel te worden zegma. Als je er toch echt ongerust over ben zal ik gewoon even de huisarts of gynaecoloog hierover bellen.
     
  9. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Dankjullie dames !

    Heb nog niet weer tussen door bloed verloren gelukkig .. maar toch maar voor alle zekerheid met een tampon gelopen , sommige momenten ben je niet vlak bij het toilet en op het moment dat het begint mag ik wel rennen om ellende te voorkomen :(

    Het zal er helaas wel bij horen ben ik bang als ik jullie ervaringen lees , wat een nasleep is het allemaal !
    Hopelijk snel alles weer normaal
     
  10. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
     
  11. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hè bah jij ook al .. wat komt het toch vaak voor zeg , nooit gedacht dat dit me allemaal zou overkomen .. op dit forum merk je pas hoe vaak het zich voor doet
     
  12. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113

    Heftig onderschrift ! Wat was bij jou de oorzaak :(?
     
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja klote hoor!
    Het is fijn om te weten dat je niet de enige bent, maar dit gun je niemand.

    Ik heb na de curretage veel buikpijn gehad, kwam steeds terug.
    Toen vorige week gelukkig ongesteld(dacht ik) maar duurde maar anderhalve dag.
    Ben er nu al 6 dagen vanaf, maar sinds 2 dagen weer menstruatie pijn.
    Wordt er zo onzeker van.
     
  14. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.406
    362
    83
    Zuid-Holland
    In NL geen oorzaak gevonden, maar in Gent wel: Anti nucleaire antistoffen (ANA/ANF).
    Hiervoor krijg ik medicijnen vanaf mijn eisprong tot 12 weken. Bij mijn 6e zwangerschap heb ik dit gedaan en dat leverde mijn zoontje op. Bij mijn laatste miskraam was ik te laat gestart en nu deze zwangerschap ook weer vanaf eisprong gestart.

    Dus als het mis blijft gaan raad ik aan om naar Gent te gaan, ze testen daar veel meer en geven ook medicijnen die je in NL niet van een gyn krijgt.
     

Deel Deze Pagina