Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Hoi meiden.

    Ik zit zelf op dit moment volop in ern missed abortion en ben aan het afwachten of deze natuurlijk af gaat komen.
    Hierna wil ik dolgraag weer een nieuwe poging wagen voor een wondertje.
    Ik zou graag een clubje opstarten met meiden die dit ook meemaken en de meiden die in mijn topic 'lege vruchtzak vroege echo' hebben meegeschreven. Meiden in hetzelfde schuitje schrijven jullie mee?
     
  2. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Hoi. Ik meld me ook hier. Fijn om te kletsen met anderen die door het zelfde gaan. Wij zitten nu in de wachtkamer bij de gynaecoloog. Eens kijken wat de vervolg stappen zijn.
    Het valt me wel zwaarder dan ik dacht. Ben zo ook ontzettend emotioneel. Gister avond zijn goede vrienden van ons geweest die van de situatie af weten dat was erg fijn.
    Heb me gisteren en vandaag afgemeld op het werk. Trek het echt ff niet. Had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn allemaal
     
  3. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Sterree welkom meis..
    Ik wens je heel veel sterkte toe bij de gyn..
    Laat je me weten wat je gaat doen?
    Ik heb het ook onwijs moeilijk...maar ik probeer 'rustig' af te wachten....
     
  4. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Sterree welkom meis..
    Ik wens je heel veel sterkte toe bij de gyn..
    Laat je me weten wat je gaat doen?
    Ik heb het ook onwijs moeilijk...maar ik probeer 'rustig' af te wachten....
     
  5. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    We hebben voor pillen gekozen. Vandaag de eerste gehad. Morgen en overmorgen de rest. Hopelijk komt het snel op gang.

    Hoe is het met jou?
     
  6. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Wauw knap hoor.... hier nog steeds geen teken van naderende mk :(
    Laat je weten hoe jou ervaring gaat? Moet je er 1 innemen ja?
     
  7. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Nee drie vandaag. Die doen niet zo veel. Zorgen er voor dat de baarmoedermond wat meer open komt te staan. Dan morgen 2 en overmorgen weer 2 vaginaal. Die moeten mk opwekken.
    Had geen goed gevoel bij afwachten en curettage. Maar wat een rot keuze eigenlijk he.

    Hoop voor je dat het snel op gang komt
     
  8. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Poeh spannend zeg....
    Hier lijk ik ineens buikkrampen te krijgen maar weet het niet zeker omdat het ook mn darmen kunnen zijn...grrrr
    Naja afwachten maar.
     
  9. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Hallo ik zou graag hier mee komen schrijven. Ik had november afgelopen jaar een positieve test in handen. Half december gingen we naar de VK. Hoe vrolijk we naar de verloskundige gingen om te kijken naar het nieuwe broertje of zusje van D. Hoe verslagen we er van terug kwamen. Het was kleiner als verwacht, misschien had ik mn termijn niet goed berekend. We moesten 2 weken later maar terug komen. Voor mn gevoel was het helemaal fout nogmaals gebeld maar echt zou echt kunnen dus echt 2 weken wachten. Zo gingen we de meeste nare kerst periode in. 29 december weer echo en daar werd mijn vermoeden eindelijk bevestigd een missed abortion. 30e naar de gym en voor pillen gekozen. Ik wilde ze ook direct in brengen voor mij was de feestelijkheid van oud en nieuw toch al ver te zoeken.
    De miskraam kwam zoals voorspeld spoedig op gang, en zo heb ik een dag later met dikke kraamverbanden toch nog een beetje oud en nieuw kunnen vieren. Inclusief lekkere huilbui toe een van de vrienden het wel tijd vond voor een 2e voor ons .
    Helaas verliep de mk toch niet zo lekker. Uiteindelijk nog 4x bij de gyn geweest, en nog een 2e meer tabletten genomen. Ruim 6 weken heb ik bloed verloren.
    Daarna natuurlijk vol goede moed weer aan de slag. Nog met het idee van na een miskraam ben je extra vruchtbaar. Helaas nu 2x ongesteld geworden, ondanks dat we op de juiste momenten hebben geklust.
    Dan wordt je met je neus weer lekker op de feiten gedrukt dat een zwangerschap niet vanzelfsprekend is, van D. Waren we namelijk in 1x zwanger.

    @Sterree en missbrouwer. Hopelijk verloopt de MK voorspoedig en hebben we allemaal snel een goede positieve test in onze handen.
     
  10. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Pff heftig verhaal @Piewy het begin in echt precies zoals het bij ons is gegaan. Vreselijk. Heb het allemaal ontzettend onderschat.
    Kan me je gevoel zo goed voorstellen. Wat moet dat't frustrerend zin als het dan niet lukt. Ik heb idd net als jij toen, goede hoop dat ik snel weer zwanger ben. Lijkt me zenuwslopend als dat dan niet zo blijkt te zijn.
    Kwam jouw cyclus na die 6(!) Weken bloeden van zelf weer op gang?

    Op welke dag zit je nu in je cyclus?
     
  11. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    @Sterree ja uiteindelijk kwam de mn cyclus wel weer zelf op gang. Voor de MK was mn cyclus aan het oplopen van 32 naar 45! dagen. Nu zijn ze 34 en 32 dagen geweest. Dus dat lijkt weer wat meer op normaal. Ik verwacht volgende week vrijdag mn ei. Direct nadat de cyclus weer op gang was gekomen ovulatie testen gehaald. Om die extra vruchtbaarheid extra kans te geven, toen merkte ik dat ik mn ei toch echt wel heel goed voel. Dus nu toch maar zonder.
    Voor jou komen er ook wel spannende dagen vond de werkelijke miskraam wel meevallen. Hopelijk gaat dat bij jullie ook voorspoedig.
     
  12. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Fijn dat de mk zelf mee viel. Daar zie ik nu echt enorm tegen op. Heb net de eerste pillen genomen. Is wel weer een emotioneel moment. Hoop dat het snel op gang komt.
    Gelukkig kwam je cyclus weer snel op gang. Volgende week vrijdag al! Duim voor je dat het raak is.
     
  13. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Sterree
    hoe verloopt de opwekking?
     
  14. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    @Piewy hoe gaat het met je?
     
  15. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Gisteren om half acht de eerste 2 pillen genomen. Kreeg na 20 min lichte buikkrampen te vergelijken met menstruatiepijn. Na een uur bloed verlies. Om 12 uur meerdere stolsels en ik denk ook het vruchtje verloren. Erge buikkrampen gehad en veel bloedverlies.

    Vanmorgen weer 2 pillen gehad. De buikkrampen vallen mee. Nog wel steeds veel bloedverlies. Geen stolsels meer. Denk dus dat alles weg is. Aan de ene kant een opluchting aan de andere kant zo zwaar kloten. Vind het super heftig allemaal.

    Hoe is het met jou @Missbrouwer ? Komt het al op gang? Jij hebt al meerdere miskramen gehad toch. Pff lijkt me verschikkelijk zwaar
     
  16. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Nee hier nog helemaal niks nada noppes :(
    Ik zit nu ook echt te twijfelen over de pillen...
    Wat is veel bloedverlies? Loop je letterlijk leeg? Kraantje? Of valt dat wel mee?
    Ik heb er idd 3 doorgemaakt en dat was erg pijnlijk. Maar het bloedverlies ja dat viel erg mee ten opzichte van mijn nabloedingen die ik gehad heb na mijn 2 bevallingen...
     
  17. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh wat heftig zeg!

    Gisteren was het net een kraantje. Was een uurtje in slaap gevallen en had twee dikke nacht maandverbanden in maar alsnog hele beddengoed er onder. Wat een drama.
    Het wordt nu gelukkig wat minder. Hoop voor je dat het snel op gang komt dan kan je ook verder
     
  18. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Oooh jeetje! Daar ben ik zo bang voor he... heb daar echt een trauma aan over gehouden...
    En dat wil de gyn dus voorkomen... kijk bloedde doe je toch maar brrrrr weet nu niet wat ik moet doen... :(
     
  19. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Jeetje @Sterree, wat heftig! Ik had toen als advies van de gynaecoloog gekregen om onder de douche te gaan staan zodra het vloeien begon. Telkens wanneer ik gedurende die vier dagen dat mijn miskraam heeft geduurd een aanval van weeën kreeg, sprong ik dan ook onder de douche. Ook heb ik dikke, oude handdoeken op de bank en in bed gelegd. Door deze voorzorgsmaatregelen was kraamverband voor mij voldoende, hoewel ik dat ook nog om de 1,5/2 uur moest verschonen. Maar goed, daar heb je nu natuurlijk niets meer aan. Misschien een tip voor @Missbrouwer. Het is allemaal al verdrietig genoeg, dan hoef je niet ook nog verpeste matrassen en meubels eraan over te houden...
     
  20. Missbrouwer

    Missbrouwer Actief lid

    21 feb 2017
    207
    0
    16
    Thuisblijfmama
    Papendrecht
    Dank je wel @nizzie86
    Brrrrrrrrrrr ik heb gelukkig van mijn opa (ja is zielig maar ik ben wel blij dat hij er zelf mee kwam!) Een pak tena luierbroekjes gekregen....hopelijk houd dit ook voldoende tegen..
     

Deel Deze Pagina