Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Cin1985 welkom, verdrietig verhaal weer. En je verwacht van tevoren nooit dat een miskraam zoveel impact kan hebben he!

    @Sterree hou je het nog? Ik niet meer haha! Heb er inmiddels een slecht gevoel bij want heb 'lage' krampjes ipv hoge, dus ik denk deze maand niet, helaas! Maar ik hou nog een klein beetje hoop ;)
     
  2. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    @Miranda87 zou jammer zijn. Duim toch voor je.
    Haha heb geen testen meer want die heb ik aan mijn man gegeven. Zondag testen we eventueel weer.
    Had vandaag een heel klein beetje rood bruin verlies. Bijna niks maar toch. Hoop dat het niet door zet. Ben heel benieuwd wat mijn temeratuur doet morgen
     
  3. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Owja, die had je aan je man gegeven Slim!! Kan innestelling zijn toch? Wat bruinverlies dus misschien een goed teken!
    Ik duim ook heeeeeel hard voor jou
    Bedenk mezelf net dat ik geen infectie heb gehad deze maand, en IEDERE maand tussen ei en ongi, behalve toen ik zwanger was Dus ik ga nu weer hopen natuurlijk
     
  4. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Sterree Wat spannend!! En dan wachten tot zondag... knap hoor als je dat lukt!! Hoop dat je geen bloed meer verliest en zondag een prachtige test in handen hebt!

    @Miranda87, je weet maar nooit! Hoop ook voor jou dat je gevoel het mis heeft en je gewoon snel 2 streepjes ziet!

    Dat een miskraam zoveel impact kan hebben had ik van tevoren niet verwacht.. Van onze eerste met behulp van Clomid zwanger geworden en nu spontaan, zonder traject! Dus wij waren extra in de wolken en ' trots' dat het inderdaad zelf was gelukt. Merk dat ik wel weer wat beter functioneer nu na een paar weken. T zit altijd in je hoofd, maar kan het ook even 'wegzetten' en weer even echt genieten, in plaats van het toneelspel.
    Zolang ik bezig ben, gaat het goed!
    Van vrijdag op zaterdag komt m'n zwager met z'n 2 kids logeren, alvast voor de verjaardag van onze kleine man, viert woensdag zijn 2e verjaardag. De rest komt op de dag zelf, dus genoeg te doen!
     
  5. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Helaas temperatuur omlaag en meer bruinverlies gewoon ongesteld dus en had er nog wel zo'n goed gevoel over.

    Dit was ronde 10 en we zijn nu 1 jaar en 1 maand verder sinds ik ben gestopt met de pil.

    Had me weer aangesloten bij een nod club maar dit frustreert me alleen maar. Allemaal zwanger ik ronde 1 2 of 3. Vind dat wel confronterend hoor.

    @Cin1985 ik had nooit verwacht dat een mk zo heftig zou zijn. Echt wel ff last van gehad. Heb het nu wel een plekje kunnen geven gelukkig.

    Nou op maar ronde 11
     
  6. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Sterree, kan niets anders zeggen dan: klote!!!!
    Waarom nou he! Je denkt we zijn allebei gezond, hebben sex rond de eisprong dus WAAROM lukt het dan niet he En bij anderen HUP zwanger! Ik leef met je mee... balen joh!
    Hoop ook dat het snel zaterdag is, want ik wordt ook gestresst van het hopen :(

    Knuffel voor jou!

    @Cin1985 herkenbaar, zo lang er afleiding is gaat het goed! Maar als ik een paar avonden alleen thuis ben omdat vriendlief moet overwerken ofzo, nou dan kun je me opvegen door het piekeren
     
  7. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Sterree neeeee! Wat een tegenvaller weer.... zeker omdat je er zo'n goed gevoel over had.... Is dan ook zoooooo niet eerlijk als je al zo lang bezig bent en een kindje zo gewenst is... Nu ff heel erg flink balen en chagrijnig de dag door.. Digitale dikke knuffel voor jou!!

    @Miranda87 Heel herkenbaar. Vooral ook als ons zoontje slaapt tussen de middag moet ik gewoon bezig blijven.
    Jij aftellen naar zaterdag!

    Hebben jullie ook een dubbel gevoel bij het weer zwanger willen worden? Aan de ene kant wil ik niets liever, aan de andere kant heb ik dit ook nog niet verwerkt en voel ik me schuldig; alsof ik het zo snel mogelijk wil 'vervangen' terwijl ik wel al van het kindje hield. Stomme gevoelens ook..

    Hebben jullie het vruchtje/kindje ook op kunnen vangen/gezien? Wat hebben jullie ermee gedaan?
     
  8. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Goedemorgen dames,
    @Sterree wat balen zeg:( ik begrijp jr echt zo goed

    Nu ik geen menstruatie heb gehad ben ik er minder mee bezig. Ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen nog steeds geen plekje kan geven en heb het zeker soms nog erg zwaar:( ik wacht op een oproep (psycholoog) maar dat duurt mij veels te lang..
    8 augustus gaan we voor die bloedonderzoek ik ben heel benieuwd.
    Je ziet natuurlijk wel dat het alsnog kan naar 3 miskramen. Het vertrouwen begin je toch kwijt te raken.
    Ik wil het echt zooooo graag. :cry::cry:
    @Miranda87 ik duim zeker voor je mee.@Cin1985 het is zeker heel heftig. Geestelijk maar ook psychisch. Ik heb er geen dubbel gevoel bij.. maar ik heb ook nog geen menstruatie gehad.. na 8.5 week...:(
     
  9. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @R1988 Wat goed dat je er hulp bij hebt gevraagd! En wat erg dat je er dan op moet wachten tot je het ook daadwerkelijk krijgt... Je vraagt niet voor niets om hulp.. En dan ook nog eens 8,5 week niet ongesteld... Moet zo verdrietig zijn als je dit al 3x is overkomen.. en ook.zo machteloos en oneerlijk... Heb na 1x al zo'n verdriet, kan me niet voorstellen hoe het voelt als ik dit nog een paar keer mee zou moeten maken..
    Bloedonderzoek lijkt me aan de ene kant 'fijn', je wordt gehoord, maar ook confronterend... en het duurt allemaal zo lang voor je mag!
     
  10. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Cin1985 ik jeb er ook niet echt een dubbel gevoel bij, ook omdat hetgeen wat er in het toilet lag alles behalve op een kindje leek (bij mij met 5kwn gestopt en met ongeveer 6,5 verloren)
    Dus vanaf toen heb ik mezelf voorgehouden dat het een hoopje 'cellen' en veel bloed was en niks anders.
    Heb er een foto van gemaakt en daarna doorgespoeld. En jij?

    @R1988 leef zo met je mee! Weet nog dat ik niet wist waar ik aan toe was na mijn mk (en toen was alles vrij snel weer op orde) en jij wacht al zooo lang nu, en dat je het al zo vaak mee hebt moeten maken!
    Goed dat je hulp zoekt, 1mk is idd al heftig, laat staan meerdere
    Hopelijk krijg je snel duidelijkheid
     
  11. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Miranda87; ik heb het opgevangen, helemaal compleet in dooierzakje. Heel ienimini natuurlijk, 7 weken, maar het 'kindje' was duidelijk te zien. Foto's gemaakt. Hebben het in een houten doosje gedaan, mooie plantenbak gekocht en het daarin begraven. Voelde niet goed om het door te spoelen of weg te gooien.
     
  12. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
     
  13. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ik heb het doorgespoeld. Is voor ons ook prima zo. Maar iedereen moet doen waar je je goed bij voelt.
    @R1988 idd goed dat je hulp hebt gezocht. Zo moeilijk onderwerp. Je wil iets zo graag en hebt het helemaal niet in de hand
     
  14. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Nou dames. Net bij acupunctuur geweest om mijn pols te voelen. Nu blijkt dat mijn pols hetzelfde is als toen ik zwanger was.. Wat kan duiden op zwangerschap of vermoeidheid.... dus.. nog niet veel wijzer.. morgen maar weet testen
     
  15. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @R1988 jeetje meid, dat is wel bijzonder!! Morgen testen zou ik zeggen!! Mijn duimen draaien!
     
  16. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Ja ik ga er niet van uit hoor. Zou wel heel bijzonder zijn..
     
  17. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Hey dames,

    Mag ik hier mijn vraag stellen?
    Ik heb toen ik 1 dag overtijd was een test gedaan die positief was. 2 dagen later weer een test, was iets lichter.. weekje later bijna niets meer te zien. Vorige week woensdag bloed geprikt hcg was 6,5 dus is heel vroeg mis gegaan en omdat m'n lichaam nog denkt dat ik zwanger ben nog niet ongesteld geworden.. nu een week later nog niet ongesteld geweest. Elke dag hoop ik ongesteld te worden en hier ik krampen maar verder niks. Zo frustrerend dat m'n lichaam niet gewoon doet wat het moet doen. Iemand hier ervaring hiermee? Heb dus nog helemaal geen bloeding gehad. Een week geleden zat er bijna geen hcg meer.. hoe lang kan het duren voor ik ongesteld wordt?

    Alvast bedankt!
     
  18. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje heel vervelend zeg. Helaas heb ik hier geen ervaring mee. Maar elk lichaam is anders. Daardoor is het ook moeilijk te zeggen wanneer je weer ongesteld wordt. Sterkte
     
  19. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    Bedankt voor je reactie! Ja ik weet het, is ook moeilijk te zeggen maar is gewoon zo frustrerend dat ik geen handvat heb zeg maar elke ochtend toch wel krampen alsof ik ongesteld wordt.. maar elke keer niks.. bah
     
  20. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Het kan een maand duren na de miskraam gewoon een cyclus zeg maar.
     

Deel Deze Pagina