Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Goed! Ik ben wel voorzichtig want wil pas blij zijn bij hartactie....
    Gisteren nog getest zie bijlage
    Net weer getest die was ietsje lichter maar komt omdat ik midde op de dag heb getest en al best wat gedronken heb (hoop ik) maar lijkt me wel logisch.
    Hoe gaat het met jou? Leuk weekend gehad, je kreeg toch logees
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Miranda87 Wat een mooie oploop!! Kan inderdaad lichter zijn door wat meer gedronken te hebben. Gewoon nog een paar dagen testen. Kan me voorstellen dat je niet te blij wil zijn, ter zelfbescherming.... maar je bent wel zwanger !! Jippie momentjes mogen ook;)!!!!

    Hier nog volop bezig met de logees:p Liggen nu wel 2 vd 3 kids te slapen, dus even relaxt nu. T zijn echt 2 volle dagen en er is nog helemaal niet gevraagd naar hoe ik me voel na de mk en merk dat dat toch wel steekt... t is de broer van m'n man met z'n kids, een lief woord is toch fijn en een klein gebaar denk ik dan.. Het onderwerp vermijden vind ik veel rotter.
    Maar ja, blij gezicht weer op:thumup:.... komt goed!!
     
  3. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Cin1985 dat is idd echt een beetje balen! Ze kunnen beter even vragen hoe het met je gaat ipv niks erover zeggen... maar soms weten mensen ook niet hoe ze ermee om moeten gaan denk ik!

    Ik spam nog 1x de foto van net hoor want baal wel dattie lichter is....
    zouden jullie even willen oordelen
    Thanks!!!

    @Katsje bij jou al nieuws?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Midden in de dag is anders dan in de ochtend @Miranda87. Of je moet de clear blue met weken indicatie gebruiken...

    Heb je verloskundige al gebeld?
    Hier nog steeds niks..
     
  5. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Ze zijn alle 3 van midden op de dag @R1988 alleen de eerste 2 dagen was ik om 6u op en had ik 4/5 u lang nier geplast toen ik testte en vandaag was ik pas 11u op en had al 2x geplast en ging om 14u testen, dus niet zo slim! Morgne ochtend gewoon weer!

    Balen dat er nog niks is bij jou! Hoop echt dat je snel ongesteld wordt of nog beter een mooie test in handen hebt
     
  6. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik denk toch dat je het beste in de ochtend kunt testen en anders idd een CB.

    Bij nog geen nieuws....zit nu op CD 32. Heb er al 3 testjes tegenaan gegooid en alledrie witter dan wit. Maar het kan nog steeds. Heb nog steeds geen bloed gezien. Voor de bbz had ik 2 rondes van 32 dagen en na de bbz 1 ronde van 42 dagen. Zit nu in ronde 2 en ga zelf nu uit van een cyclus van rond de 35 dagen. Dat zou dan betekenen dat ik vandaag 10 DPO ben, dus de testjes die ik heb gedaan zouden dan ook niet positief kunnen zijn.
    Heb me voorgenomen (hopelijk kan ik me eraan houden) dat als de rode duivels zich deze week niet aandienen, dat ik het weekend ga testen....
     
  7. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Miranda87 En???? Hoe was je test vanmorgen??

    @R1988 Hoe is het bij jou??? Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt, liefst in de vorm van 2 streepjes natuurlijk:rolleyes:!!

    @Katsje Blijven hopen nog even hoor! Zeker als het nog kan! 10dpo is ook wel vroeg inderdaad.. Wat kruipt de tijd dan voorbij hè... Wachten is zoooooo niet leuk:confused:
     
  8. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Cin1985 zolang ik geen rode duiveltjes zie, blijf ik nog steeds hopen!!!

    @Miranda87 ben ook heel erg benieuwd....
     
  9. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Nou vanmorgen zag de test er zo uit....

    Ben nu klaar met testen hihi, denk dat ik morgen ochtend even gyna bel voor vroege echo en als die goed is pas verloskundige (echo bij gyna was vorige x duidelijker dus vandaar)

    @Katsje 10dpo kan nog alle kanten op :) ik duim voor je!

    @Cin1985 jij gisteren nog 'overleefd' nog iets van gezegd of niet?

    @Sterree hoe is het met jou?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Miranda87 wat een opluchting moet dit voor je geweest zijn! Een hele mooie test!!

    Moet zeggen dat ik denk dat t toch raak is deze ronde....na een paar dagen nergens last van gehad te hebben (alleen van mn boobs), komt nu de misselijkheid weer ineens terugo_O Het wordt een spannend weekje...
     
  11. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Miranda87 Mooi!!!! Bellen naar de gyn en hopen dat je snel voor een echo mag!

    @Katsje Wat spannend!!!!! Hoop voor je dat het echt raak is!! Nog een testje doen????

    En ik heb gisteren overleefd:p Weer een keer heerlijk geslapen vannacht!
    Vandaag een verjaardagsmuts maken, morgen taarten bakken, woensdag 2e verjaardag van ons kleine draakje!
     
  12. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    @Miranda87 dat ziet er goed uit zeg. Hartstikke leuk maar ook weer spannend!

    @Katsje ik hoop het voor je. Ook nog ff spannend dus.

    @Cin1985 Ja is niet leuk als het onderwerp helemaal vermeden wordt. Dan kunnen ze beter zeggen dat ze niet weten wat ze moeten zeggen.

    Hier weer over de teleurstelling van de menstruatie heen. Valt ons elke maand steeds zwaarder. Hoop zo dat het snel raak is.
    Als ik uit ga van mijn gemiddelde cyclus zou ik op onze trouwdag kunnen testen op 21 augustus. Dat zou nog eens een mooi cadeau zijn!
     
    Katsje vindt dit leuk.
  13. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    @R1988 hoe lang moest jij nou wachten tot je weer naar de gynaecoloog kan? Is toch raar en vervelend dat je nog steeds geen menstruatie hebt gehad
     
  14. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Sterree ach meis... Het is ook slopend.. Je wil het zo graag en dan komt de klap elke keer hard aan.. Kun je er goed over praten met je man en mensen om je heen?? Hopelijk een mooi cadeau op jullie trouwdag... maar voor nu heb je daar niets aan. Knuffel
     
    Sterree vindt dit leuk.
  15. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Nou ik heb er toch maar voor gekozen verloskundige te bellen, 10 aug echo (6+5) krijg buikpijn als ik eraan denk...
    Week later pretecho (op mijn verjaardag haha) en 23 aug 2e echo bij verloskundige.
    Dus als jullie nog tips hebben hoe te overleven tot 10 aug.... graag
    Ben gelukkig wel beetje misselijk/maagzuur continu, had ik vorige x niet dus dat geeft wel een 'goed' gevoel

    @Sterree misschien een stomme tip, maar ik ben deze maand zwanger geraakt door enkel smorgens te klussen, het was een hele opgaaf zo vroeg en dat 5 dgn achter elkaar maar het heeft wel geholpen Hoe gaaf zou dat zijn!!! Op je trouwdag positief testen❤️

    @Katsje wanneer ga je testen? Ik hoop ook zooo voor je dat deze ronde raak is!

    @Cin1985 alvast gefeliciteerd met de kleine! (Mocht ik het morgen vergeten )

    @rianne2985 hoe is het met jou? Wanneer eerste echo?

    En misschien nog een tip, ik las ergens dat aspirine (80 of 100mg) 1x daags kan helpen bij innestelling... ik die pilletjes gaan slikken en hup zwanger, wel miskraam maar na 1 menstruatie WEER zwanger terwijl al die 9 maanden ervoor niks!
    Vriendin zat in maand 13, ik haar de tip gegeven, ze ging aspirine slikken en die maand ook zwanger!! Ze zit nu op 12 weken. Of het door de aspirine komt? Geen idee maar wel de moeite waard om te proberen eventueel?
     
  16. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Miranda87 ik hoop het vol te houden tot donderdag...maar heb erg last van testdrang:rolleyes:
     
  17. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Ik moet 8 aug voor de onderzoeken naar de miskraam. En als ik dan niet ongesteld ben dan vraag ik om een echo. Temp is 37.1
     
  18. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Oog spannend @Miranda87 wat kunnen 2 weken dan nog duren he
    Thnx voor de tip! Is aspirine dan weer wat anders dan paracetamol?
     
  19. rianne2985

    rianne2985 Niet meer actief

    Ik moest even teruglezen, ik kreeg geen meldingen meer.
    Gefeliciteerd @Miranda87!!

    Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! Vruchtje was zo'n 16mm wat overeenkwam met 8w3d. Zelf had ik 7w6d berekend. Maar ja elke mm die ze nu verkeerd meten scheelt een aantal dagen. 22 augustus heb ik de termijnecho, dan zullen we meer weten, voor nu zijn we erg blij!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kenikela, Miranda87 en Katsje vinden dit leuk.
  20. rianne2985

    rianne2985 Niet meer actief

    Ik zou wel oppassen met (kinder)aspirine slikken. Volgens mij mag je daar niet zomaar mee stoppen voor het 2e trimester mocht je zwanger geraakt zijn.
    Ik zou het niet aandurven om op eigen houtje aan de aspirine te gaan!
     

Deel Deze Pagina