Opnieuw zwanger worden na missed abortion of miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Missbrouwer, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Meiden die zwanger zijn.. Gefeliciteerd! Mag het een lekkere plakkerd zijn :thumup: @Miranda87 de 12 weken gepasseerd, wat een fijn gevoel!

    @Cin1985 balen van je ongesteldheid! Soms heb je ff tijd voor jezelf nodig; het is ook niet niks:(

    @Lotusje0506 wat heftig! Hoe voel je je? Veel sterkte en hoop dat je snel groen licht krijg voor de volgende ronde.

    Ik heb van 't weekend positief getest :D maar ik maak me onwijs druk :( ik heb krampen en steken in mijn buik... Hooooooopbzo dat dit brusje blijft zitten!
     
    Becca1989 vindt dit leuk.
  2. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Sterree wat fijn meis!! Een kloppend hartje!! Dat is het mooiste wat je nu kan zien op een echo! Blij voor je!!

    @Jacky86 wat fijn!! Hoop dat het bij jou mag blijven plakken en dat je over een paar weken ook een mooi kloppend hartje mag zien, net als Sterree!

    @Lotusje0506 ach wat naar zeg... Wat een teleurstelling dat het niet zo mag zijn... En dan ook nu weer moeten wachten.. Hoop dat ze je gerust kunnen stellen, dat je snel schoon bent en groen licht krijgt... Neem ook je tijd voor het verwerken, doe wat voor jou/jullie goed voelt!
     
  3. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sterree wat fijn die echo!!! Hopelijk kan je er snel van gaan genieten!
    Ik heb geen idee waar ik in mn cyclus zit, ik dacht al op het wachtbankje te zitten, maar had gisteravond echt superveel slijm....nog nooit zoveel gezien:confused: Dus heb er gisteravond gelijk maar ff gebruik van gemaakt:rolleyes: Het enige dat ik weet, is dat ik op CD20 zit.

    @Jacky86 wauw gefeliciteerd!! Is dit de eerste ronde na je mk?
     
  4. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    @Katsje Thanks:thumup: ronde 2. Hoop het zo.. zo spannend! Je voelt van alles en je hebt geen flauw idee of dat juist goed is of een slecht teken.

    Super veel slijm is bij mij altijd een goed teken geweest;)
     
  5. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ow ronde 2, das ook best snel!!

    Dat geeft de mens weer moed:rolleyes:
    Heb bij de vorige zwangerschappen nooit op mn slijm geleg zeg maar, dus ik weet niet hoe het bij mij is....
     
  6. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Bij eerdere zwangerschappen en deze heb ik allemaal last van veel witte afscheiding. Normaliter heb ik er een beetje last net een dag voor mijn menstruatie. Hoop dat het een goed teken is... duim voor je!
     
    Katsje vindt dit leuk.
  7. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Alvast bedankt voor t duimen....ik hoop ook zeker dat t een teken is!!!
     
  8. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Wat fijn @Sterree echt heel blij voor jullie! Pfff wat een zenuwen he die eerste echo!
    Voel je jezelf nog goed?

    @Katsje jij ook weer spannende weken/dagen tegemoed! Ik duim voor je...
    Voel mezelf eigenlijk prima, afgelopen maandag (11+2) termijnecho gehad en daar werd ik ineens vooruit gezet kp 12 weken precied! Vreemd want had echt regelmatige cyclus en positieve ovu test gehad, maargoed zal wel kloppen hihi
    Ons kindje was druk aan het draaien en bewegen op de echo... zo bijzonder
    4 okt geslachtsbepaling ;)

    @Lotusje0506 wat verschrikkelijk zeg! Waren jullie al lang bezig?
    Veel sterkte en een knuffel!

    @Jacky86 spannend zeg! En ook voor jou duim ik dat het deze keer wel goed mag gaan!!
     
  9. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Wordt zeker spannend!!

    Apart zeg dat je dan ineens 5 cadeau krijgt. Had ik ook bij de zwangerschap van onze dochter, ben dan ook altijd uitgegaan van de uitgerekende datum+5 (ik was 16-9-15 uitgerekend en ging altijd van 21-9-15 uit). Uiteindelijk met inleiden op 24-9-15 bevallen. Spannend ook geslachtsbepaling!!! Ga je het vertellen? Of houden jullie het voor jullie zelf?
     
  10. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    M
    Mooie echo!
     
  11. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Wat goed te horen Sterre! Super blij voor je.
     
  12. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Dames, ik ben een tijdje afwezig geweest. Ik kreeg geen meldingen meer. Maar wilde het ook even van mij af zetten. Behoorlijk vervelende periode gehad. Voelde mij niet lekker in mijn vel. Nog steeds niet optimaal.
    Volgende week krijgen we de uitslag van de chromosomen onderzoek en is woensdag tevens mijn nod. Acupunctuur is positief.. Ik moet het eerst zien dan geloven. Spannende week volgende week
    @Cin1985 balen van die testen zeg:( ik zou voortaan niet meer zo vroeg testen. @Miranda87 wauw alweer bijna 12 weken wat super zeg en een mooie echo! Hopelijk kan je snel gaan genieten.
    Liefs
     
  13. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik wil me bij deze groep aanmelden. Ik had een paar dagen geleden een bericht geplaatst dat mn testen lichter werden. Helaas vanmorgen een miskraam gehad met 6 weken. Bloeding is vanzelf op gang gekomen. Heb tot nu toe geen last van krampen. Wel vreselijke bekkenpijn. Ik lig plat op de bank en heb net een paracetamol genomen. Hoop dat de pijn (zowel lichaamelijk als geestelijk) minder zal worden.

    Voor alle dames die weer zwanger zijn gefeliciteerd het is jullie van harte gegund. Dat het een plakker mag zijn. En alle andere dames die nog bezig zijn, laten we de hoop niet opgeven. Op naar volgende gezonde voldragen zwangerschappen.
     
  14. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    Ha meiden, hier even een moeilijk momentje.. mn duo collega stuurt net dat ze voor het eerst oma gaat worden! Zoooo blij voor haar!! Gun het haar zo, ze wordt een heel lieve en leuke oma
    !! Aan de andere kant komt het ook hard aan... Dacht dat ik het toch wel redelijk een plekje had gegeven, maar krijg me toch ff een klap in mn gezicht... zo niet eerlijk van mij!! Zin heeft zo met me meegeleefd in mijn moeilijkste dagen! Ben blij en verdrietig tegelijk...! Maar ff op de hometrainer, dan lijken de tranen op zweetdruppeltjes;)
     
  15. Lotusje0506

    12 sep 2017
    11
    0
    1
    Vrouw
    @Cin1985 Dikke knuffel! Begrijp je heel goed dat je op zo'n momenten het moeilijk hebt. Hopelijk kan je jou een beetje optrekken & je gedachten wat verzetten samen met je zoontje?

    Wij hebben vandaag het nieuws gehad dat we vanaf vandaag opnieuw aan een gecontroleerde cyclus mogen starten om een eventuele terugplaatsing van onze cryo's in oktober voor te bereiden.
    Fingers crossed!
     
  16. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    @Lotusje0506 Wat fijn dat jullie door mogen!! We gaan duimen!!!
     
  17. Cin1985

    Cin1985 Bekend lid

    5 jan 2014
    672
    260
    63
    Vrouw
    Leerkracht Basisonderwijs
    NULL
    #717 Cin1985, 19 sep 2017
    Laatst bewerkt: 19 sep 2017
    Ha meiden!

    @R1988 hoe is het nu met jou?? Goed dar je even afstand nam, is voor jezelf soms ook even beter om er even niet teveel mee bezig te zijn. Zal zenuwslopend zijn, wachten op de uitslag van het onderzoek. Laat je weten hoe het is afgelopen?

    @Lovebabys nog welkom, al is de reden waarom je je hier meldt helemaal niet leuk... Heb je inmiddels minder pijn? Veel bloed verloren? Is zo naar als je al een positieve test hebt gehad en ze lopen dan af... kan er helaas over meepraten van afgelopen ronde... In je hoofd plan je dan al de komende 9 maanden.. heel hard als het dan niet zo mag zijn.. hoop dat het snel raak is een volgende ronde!

    @Suus2910 is je ongi al weer over? Beginnen aan de nieuwe ronde.. aftellen naar de klus-dagen. Duimen voor een kortere cyclus!!!

    @Katsje hoe is het bij jou?? Waar zit je nu in je cyclus? Goed gevoel bij??
    @Becca1989 hoe is het met jou?? Nog even voor je terug mag geloof ik.

    @Jacky86 hoe voel jij je nu??? Al over de 5 weken! Elke dag is weer een groot cadeau! Maar duurt aan de andere kantbook zo lang voor je eerste echo.... Staat die al gepland??

    En @Sterree en @Miranda87? Hoe voelen jullie je? Veel last van kwaaltjes??
     
  18. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik kom hier ook graag meekletsen.
    Ik heb 11 augustus een MA gehad.
    5 september een positieve ovutest en vandaag NOD, maar witter dan wit kan deze test niet. Ergens ook niet vanuit gegaan, maar toch een beetje een kleine teleurstelling. Ik hoop vandaag ongi te worden zodat we weer opnieuw kunnen beginnen.
     
  19. R1988

    R1988 Actief lid

    30 mei 2017
    122
    28
    28
    Vrouw
    Hoi Cindy,
    Met mij gaat het redelijk. Zit best on spanning nu. Morgen nod en vrijdag de uitslag..
    Ik hoop gewoon keer op positief nieuws en dat ik ook een keer goede echo krijg!
    Ik laat het weten
    Liefs
     
  20. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Cin1985 gaat eigenlijk best goed. Zit nu in ronde 4 na bbz. Heb ongeveer zondag 24-9 mn NOD, heb gisteren wel getest (omo natuurlijk) vanwege de vele kwaaltjes. Sinds de bbz reageren mn hormonen ineens superheftif.
    Hoe is het bij jou?
     

Deel Deze Pagina