Oppas op een bruiloft

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door sm1, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1

    sm1 Fanatiek lid

    17 dec 2011
    1.858
    106
    63
    Denk inderdaad dat dat een mooi bedrag is.
     
    Manque vindt dit leuk.
  2. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Ja €250,00 is echt wel een redelijk bedrag. 5 kids is niet echt makkelijk en ze heeft toch een hele verantwoordelijkheid, ook al gaat ze er op een bepaalde tijd mee naar het hotel.
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh dan vindt ik €150,- niks.

    Minimaal €250,-
    Wat vraagt ze zelf?
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik zou denken aan 5 euro per kind per uur dat ze wakker zijn en 2,50 per kind per uur als ze slapen.
     
    Chocolat en Manque vinden dit leuk.
  5. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Dat zou voor mij nl echt bepalend zijn. Oppas in de kamer anders gebeurd t niet.. ik zou geen oppas willen op een vreemde plek in een andere kamer als waar mijn dochter ligt..
    hoe zie je dat voor je? Als er in 2 kamers een kindje wakker is?
     
    DastyQueen en Zusterke vinden dit leuk.
  6. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.516
    4.576
    113
    Ik zou er trouwens niet aan moeten denken. Mijn kind in een (voor hun) onbekend land door een wildvreemde oppas meegeven en in bed laten leggen. Ik neem aan met zoveel kinderen dat er meerdere kamers zijn. Hoe doet ze dat als er meerdere kinderen wakker zijn, huilen, uit bed komen, naar de wc moeten etc...

    Ik zou zelf als gast mijn kind in bed leggen. Dan maar even het feest onderbreken. Een kind van 2 of 3 is echt nog klein. Zijn al die kinderen echt zo makkelijk dat ze zonder een kik gaan slapen??
     
    MaMa, DastyQueen, Chocolat en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sm1

    sm1 Fanatiek lid

    17 dec 2011
    1.858
    106
    63
    Ja denk dat bij het naar bed brengen een van de ouders de eigen kinderen op bed leggen. Oh ik zie dat niet zo problematisch ouders zijn op 5 minuten loop afstand . Klein hotelletje met een kamer of 6 allemaal op dezelfde verdieping.
    Of de kids samen kunnen liggen weet ik niet , ik zou dat zelf wel doen maar het gaat niet om mijn kinderen . En ja ik denk dat de kinderen wel redelijk makkelijk en vlot gaan slapen na een hele vermoeiende dag , maar dat weet je niet van te voren .
     
  8. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Misschien leggen de ouders zelf de kinderen op bed en is de oppas weer voor erna (met babyfoon ofzo)?
     
  9. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.516
    4.576
    113
    Oh ik kreeg het idee dat de oppas de kinderen ook echt naar bed moest brengen met alles wat daarbij komt. Een oppas die alleen naar een paar babyfoons moet luisteren vind ik wat anders. Ook qua vergoeding.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Sluit ik mij bij aan. Twee zien meer dan een met zoveel kindjes.
     
  11. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Kan hoor, ik weet het niet
     
  12. Pepijnn

    Pepijnn Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wij zijn onlangs getrouwd en hadden onze vaste oppassen gevraagd. We hebben in totaal 250 euro betaald: een oppas was 9 uur aanwezig, de andere oppas 11 uur.

    We wilden meer geven, maar zij gaven beiden aan dat ze het zelfs gratis zouden doen. Het verschil is wel dat zij al een hele tijd onze vaste oppas zijn en het heel leuk vonden om te doen. Bij een onbekende oppas van 35 jaar (die van ons zijn iets jonger) zou ik zelf aan 200 euro denken voor die 12 uur + eventuele reiskosten/onkosten betalen. En zorgen dat het gemakkelijk wordt gemaakt voor de oppas door het regelen van een kinderhoek met speelgoed, knutselspullen etc.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina