Opstaan voor zwangeren in het openbaar vervoer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chida, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    oeps beetje groot... solly :oops:
     
  2. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    HAd je beter kunnen zeggen , kom maar lieverd sommige mensen denken dat ze de enigste zijn op deze wereld en hebben geen respect voor anderen.
     
  3. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi! eigenlijk wel.... maar zo ben ik niet.....
    hou me altijd in, totdat ik ontplof... en dat punt komt wel erg snel nu ik zwanger ben..... ;)
     
  4. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Medelijden met die ouders? Niks medelijden! Waar denk je dat dat kind dat gedrag vandaan heeft? Daar wordt ie echt niet mee geboren hoor!

    Ik erger me altijd kapot aan zulke mensen, maar de 1e die ze moeten aanpakken zijn de ouders!
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Voor mij is er nooit iemand opgestaan. Toen ik 39 weken was ging ik nog een paar keer met de trein en bus, maar moest gewoon blijven staan hoor. Nu moet ik er voor de eerlijkheid wel bijzeggen dat de meeste mensen dachten dat ik ong. 4 à 5 maanden zwanger was. Maar dan nog blijf ik het asociaal vinden. Ik sta zelf wel altijd op voor zwangeren en ouderen.
     
  6. Noatje

    Noatje Fanatiek lid

    12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Zo is het hier ook hoor... ik en dan wel net 20 maar heb wel last van BI en als ik een dag gewerkt heb sta ik echt tegen mijn man aan bij de bushalte.... terwijl er een bankje staat....altijd gevuld met jongelui...

    Zo liep ik ook laast het fietserstunneltje in, moet er een jongetje en mama vol op de rem omdat ze tegen mij aanreden, (als ik net wat eerder de hoek om kwam had ik hem vol in me buik gehad) Toen gingen mijn hormonen ook los... "JE MAG HIER NIET FIETSEN!"

    En of zwangerschap geen ziekte is, de mensen die dat hebben mogen van geluk spreken die dat zeggen... maar voor sommige mensen is Hoe blij ze er ook mee zijn, het niet altijd een pijnvrije en makkelijke periode!
     
  7. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik werkte vroeger in de suppermarkt. en als je ziet hoe vaak de ouder mensen daar voor dringen en met hun karetjes tegen mensen aan rijden.(exspres) niet normaal
     
  8. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Klopt ouderen hebben ook vaan geen respect.
    Hoe ego het van mij ook klinkt, i sta liever in een rij in de leeftijd 20 tot 50 dan eronder of erboven, want die wilen niks liever dan hun egootje strelen.
     
  9. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ouderen inderdaad. Hier ook.
    En dan lekker schreeuwen dat de jeugd van tegenwoordig geen respect meer heeft.

    Ben 1 keer heel boos geworden. Dat was vorige week. Stond er een ouwe Duitser van een jaar of 80 achter mij. En hij had meer spullen in z'n mandje en wilde toch voordringen. Ik draaide me om en zei. Ieder op z'n beurt. Ok ik heb nog een klein beetje een Nederlands accent in mijn Duits. Begint ie te zeiken: Buitenlanders dit, buitenlanders dat, ze leven allemaal op ons geld etc.

    Kon me niet inhouden. Snauwde hem toe: U BENT ZEKER NOG IN DE OORLOG blijven hangen.
    Hij zei gelijk niks meer.
    Rottige Duitser dat het was.GRRRRRRR
     
  10. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    Je hebt toch ook wel gelijk mn oma's fiets + banden terug gevraagd he?!
     
  11. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Uiteraard, want die van mijn grootouders zijn ook nog steeds niet terug ;)
     

Deel Deze Pagina